Dacht eerst dat het Arctic - Beatrocking was vanwege de vocalen maar die heeft een heel andere climax..Arrow wrote:Ja al meerdere malen, B-Front heeft die ook bij Loudness in het najaar van 2013 gedraaid, ik wil ook weten van wie die is haha
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Word binnekort bekend gemaakt van wie die is 
Ja dat lijkt mij best logischIlmar wrote:Word binnekort bekend gemaakt van wie die is
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Dat is exact dezelfde plaat
Mocht die van hem zijn vind ik um erg dik hoor
Mocht die van hem zijn vind ik um erg dik hoor
-
GHardtraxxer
- 101 posts member since 2013
- last seen May 2017
Frequencerz & E-Force - TBA (Men of steel)
Heeeel kort stukje maar opgenomen gisteren op Instinct maar het is bevestigd door de frequencerz zelf
toen ik ze vroeg hoe de plaat heette met de vocals "it's the men of steel" dat 't een tba was van hun en E-Force. iemand filmpjes o.i.d. hiervan?
heb deze al gevonden: View on YouTube
Heerlijk die melo!
toen ik ze vroeg hoe de plaat heette met de vocals "it's the men of steel" dat 't een tba was van hun en E-Force. iemand filmpjes o.i.d. hiervan?
Heerlijk die melo!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
E-Force Ft. Frequencerz - Men Of Steel (A2REC086)Guildednl wrote:Heeeel kort stukje maar opgenomen gisteren op Instinct maar het is bevestigd door de frequencerz zelf
Heerlijk die melo!
-
GHardtraxxer
- 101 posts member since 2013
- last seen May 2017
hahah, had die niet gezien, thanx!Qlown wrote:E-Force Ft. Frequencerz - Men Of Steel (A2REC086)Guildednl wrote:Heeeel kort stukje maar opgenomen gisteren op Instinct maar het is bevestigd door de frequencerz zelf
Heerlijk die melo!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dan kan daar gewoon een topic voor gemaakt worden toch?Basxt wrote:http://instagram.com/p/on5FpbGCcR/
Teaser: PHUTURE NOIZE x CHRIS ONE
-
QHardtraxx Veteran
Maak maar aan. xD
-
QHardtraxx Veteran
Phrantic - Yeah 
View on YouTube
weet iemand welke dit is?
Kronos - MF Crewyowan wrote:https://www.youtube.com/watch?v=VF2q2max4EY
Nee dat is hem niet, die komt er na dienmixt ie er in.. weet iemand anders welke dit is?Paultheone wrote:Kronos - MF Crewyowan wrote:https://www.youtube.com/watch?v=VF2q2max4EY
Kun je beter in dit topic vragen Het grote: "hoe heet deze track?" Topic (page 188)yowan wrote:View on YouTube
Ik zou het btw niet weten
-
QHardtraxx Veteran
-
THardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2014
- last seen Jul 2014
-
QHardtraxx Veteran