vekeerde topa
mi scusiAnonymous wrote:vekeerde topa
Het is Thera & Exit Mind - The Filth op FB van Thera staat tracklist BTB en daar staat die tussen hahaDaveytl wrote:Ik gok Thera & Exit Mind - The Filth
haha bedoelde eigenlijk mijn reactie maar jouwe idd ookArrow wrote:mi scusiAnonymous wrote:vekeerde topa
Frequencerz draaide hem ook in hun Live act tijdens Penoze Live, dus of van B-Freqz of FrequencerzArrow wrote:B-Front heeft wel een nieuwe track gedraaid na die ene van B-Freqz zelf met de vocals 'straight in your face like a MFing psycho'. Die track er na kende ik namelijk niet en had veel meer b-front eigen elementen vond ik. Had het alleen iets te laat in de gaten dus toen vond ik het eigenlijk het filmen niet meer waard
ja klopt het is die TBA2 :pErikZ wrote:Frequencerz draaide hem ook in hun Live act tijdens Penoze Live, dus of van B-Freqz of FrequencerzArrow wrote:B-Front heeft wel een nieuwe track gedraaid na die ene van B-Freqz zelf met de vocals 'straight in your face like a MFing psycho'. Die track er na kende ik namelijk niet en had veel meer b-front eigen elementen vond ik. Had het alleen iets te laat in de gaten dus toen vond ik het eigenlijk het filmen niet meer waard
Aankondigingen kunnen in het 'Wist je dat' topic. Hier kun je tracks plaatsen waar een filmpje/preview van is, maar nog niks over bekendjeffrey2107 wrote:yo mensen
TNT & Headhunterz zijn een nieuwe track aan het maken
hij heeft Synergy
Lees de tekst die bij de foto staat!!
bron https://www.facebook.com/djheadhunterz/ ... =1&theater
patrickjeb wrote: Aankondigingen kunnen in het 'Wist je dat' topic. Hier kun je tracks plaatsen waar een filmpje/preview van is, maar nog niks over bekend
Aangezien Code Black het DQ anthem maakt, is het zeer waarschijnlijk Toneshifterz zeker?Qlown wrote:View on YouTube
(1:29) Laat het speculeren maar beginnen.
Ik zeg Toneshifterz of één van de andere WE R stal.
Atmozfears & Adrenalize - She Goes?MrK wrote:ik zoek een TBA van óf Code Black, óf Atmozfears, óf beide.
komt regelmatig voor in hun sets, inhoud van de track lijkt op Starting Over en Xxlerate (maar is 'm dus niet). Iemand enig idee, links, etc?
Nop, zit ook niet in de set van Atmozfears (& Adrenalize) op Xxlerator Outdoor. Is in de set van Code Black naar mijn weten wel gedraaid.Calmdowner wrote:Atmozfears & Adrenalize - She Goes?MrK wrote:ik zoek een TBA van óf Code Black, óf Atmozfears, óf beide.
komt regelmatig voor in hun sets, inhoud van de track lijkt op Starting Over en Xxlerate (maar is 'm dus niet). Iemand enig idee, links, etc?
Held!Qlown wrote: Afrojack - Ten Feet Tall (Brennan Heart & Code Black Remix)?
ThanksQlown wrote:2de is Regain & Chaotic Spirit - For Real.
Ja al meerdere malen, B-Front heeft die ook bij Loudness in het najaar van 2013 gedraaid, ik wil ook weten van wie die is haha