TNT & Zatox - Intensitywrote:https://www.youtube.com/watch?v=mJIDheNuiZw
0:40?? na de climax van red alert welke is dat ook alweer?? kan m echt niet vinden
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hoe heet die plaat ook alweer waar je, voor de mid-intro dacht ik, hoort 'Deatchmachine'. Dacht een beetje in de richting van Sasha F. Thera draaide hem laatst ook.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Main Concern - Machinery (2014 Edit)?
Op het eind van deze preview (View on YouTube hoor je een andere track maar welke track is dit!!!!! Ik zoek me al 5 uur helemaal scheel.. 
Audiotricz - Infinitewrote:Op het eind van deze preview (View on YouTube hoor je een andere track maar welke track is dit!!!!! Ik zoek me al 5 uur helemaal scheel..
-
Last edited by Railion on 22 Jun 2014 12:57, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
"This track is currently not available."
EDIT: Noisecontrollers - Give It Up
K Thanks!wrote:"This track is currently not available."
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Jongens ik heb een vraagje over een nummer!! Ben er al een paar weken naar opzoek en heb hem al is thuis geluisterd! Miss heb ik hem al in mijn collectie staan maar ik kan hem niet vinden
Ik heb het gefilmd op dreamfields toen Radical m draaide. Het is niet The Black Demon die hij erin mixt maar het andere nummer met dat "alarm" en die schreeuw vlak voor de drop. Dus hoe heet dit nummer??
View on YouTube
Ik heb het gefilmd op dreamfields toen Radical m draaide. Het is niet The Black Demon die hij erin mixt maar het andere nummer met dat "alarm" en die schreeuw vlak voor de drop. Dus hoe heet dit nummer??
View on YouTube
Last edited by Dopaminer on 22 Jun 2014 22:26, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
Zatox - Red Alert
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Chill thanks!!wrote:Zatox - Red Alert
Hoe vaak gaan mensen deze plaat nog vragen?
Staat hier inmiddels al mooi wat keren
Hahaha iddwrote:Hoe vaak gaan mensen deze plaat nog vragen?Staat hier inmiddels al mooi wat keren
-
PHardtraxxer
- 339 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Ik zoek een nummer, 2 zagende screeches en dan komt de climax, ran-d draaide hem volgens mij op dreamfields..
-
QHardtraxx Veteran
Zatox - Red Alert
Oh wacht...
Nee ik weet het niet. Wat bedoel je met 2 zagende screeches?
Oh wacht...
Nee ik weet het niet. Wat bedoel je met 2 zagende screeches?
Mijn gok is Alpha² & Jack of Sound - Das Weite Landwrote:Ik zoek een nummer, 2 zagende screeches en dan komt de climax, ran-d draaide hem volgens mij op dreamfields..
Wordt elk feestje wel een keer of 3 gedraaid bahwrote:Hoe vaak gaan mensen deze plaat nog vragen?Staat hier inmiddels al mooi wat keren
Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) kan niet missenwrote:zagende screeches
OT: Snap niet wat je bedoelt met 'zagende'?
View on YouTubewrote:Ik zoek een nummer, 2 zagende screeches en dan komt de climax, ran-d draaide hem volgens mij op dreamfields..
View on YouTube
Al betwijfel ik dat Ran-D die gedraaid heeft.
Ran-D & Digital Punk - Born To Die??wrote:Ik zoek een nummer, 2 zagende screeches en dan komt de climax, ran-d draaide hem volgens mij op dreamfields..
Die houd wel even in voordat de climax komt
Ik denk dit haha met die 2 zagende screeches voor de climaxwrote:Mijn gok is Alpha² & Jack of Sound - Das Weite Landwrote:Ik zoek een nummer, 2 zagende screeches en dan komt de climax, ran-d draaide hem volgens mij op dreamfields..
Geck-O & Phrantic - The Hard Way