Daar dacht ik ook al aan. Klinkt niet verkeerdQlown wrote:L lijkt wel een Chronic Disorder kick.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
T
- 1 posts member since 2012
- last seen Jul 2014
Wie is Fanteria nou weer?
is een meisje, zegt genoeg toch?Duke wrote:Wie is Fanteria nou weer?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Het zal wel aan het filmpje liggen maar ik dacht toch echt dat ik een Chronic Disorder kick hoordeDuke wrote:Wie is Fanteria nou weer?
Die kick zit tegenwoordig in ongeveer elk raw hardstyle nummer, dus dat is op zich niks geks.
Digital Punk had 3 nieuwe nummers gedraaid, 1 daarvan is de Hard Driver collab geweest, nu deze 2 nog
View on YouTube
EN
View on YouTube
ik denk zelf dat een van de 2 de Outbreak collab is, alleen geen flauw idee welke
View on YouTube
EN
View on YouTube
ik denk zelf dat een van de 2 de Outbreak collab is, alleen geen flauw idee welke
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
1tje is met Outbreak en 1tje met E-Force denk ik 
-
QHardtraxx Veteran
In die Q&A zei ie dat ie 2 nieuwe platen ging draaien, dus die met Hard Driver en die met Outbreak (volgens mij eerste filmpje). Denk dat de tweede iets met Ran-D te maken heeft, vocals klinken iig zijn stijl wel.
EDIT: laat maar over dat Ran-D, ik zou het niet weten wie.
EDIT: laat maar over dat Ran-D, ik zou het niet weten wie.
Bij die eerste heb ik eerder de gedachte dat die niet met Digital Punk te maken heeft.
dat viool geluidje doet me denken aan Tartaros - Bustin Jieber en die screeches enzo.
ik weet niet precies hoe die nieuwe Moridin - Screech Madness klinkt, maar ik zit meer in die richting te denken op een of andere manier
dat viool geluidje doet me denken aan Tartaros - Bustin Jieber en die screeches enzo.
ik weet niet precies hoe die nieuwe Moridin - Screech Madness klinkt, maar ik zit meer in die richting te denken op een of andere manier
Ik heb geloof ik ook een aantal nieuwe B-Freqz / B-Front / Frequencerz platen gehoord.
De eerste track waar ze mee openden, vocals kan ik alleen het woord 'Lethal' uit opmaken.
Een track met de vocal 'Blackness'.
En een track met de vocal 'Ghosttown', die werd die dag ook nog eens eerder gedraaid in de Blue.
Heb van alle 3 pakweg 30 seconden gefilmd.
De eerste track waar ze mee openden, vocals kan ik alleen het woord 'Lethal' uit opmaken.
En een track met de vocal 'Ghosttown', die werd die dag ook nog eens eerder gedraaid in de Blue.
Wat zegt dat dan?henkfct wrote: is een meisje, zegt genoeg toch?
pim0412 wrote:Ik heb geloof ik ook een aantal nieuwe B-Freqz / B-Front / Frequencerz platen gehoord.
Die met de vocals Blackness draait bfront zel ook iedere keer. Volgens mij is dat zijn nieuwe solo plaat.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Post die filmpjes dan?pim0412 wrote:Ik heb geloof ik ook een aantal nieuwe B-Freqz / B-Front / Frequencerz platen gehoord.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Last edited by Snitch_MP on 30 Jun 2014 22:43, edited 1 time in total.
De andere is in ieder geval van Outbreak Ft. Digital Punk - Prison Of Commercializm.
Kreeg al een copyright strike van Brennan Heart/We R en moest de video verwijderen
-
QHardtraxx Veteran
Op z'n Q&A zei ie dat ie alleen de collabs met Hard Driver en Outbreak zou draaien.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Zanggeluid in filmpje hierboven lijkt wel wat op Hard Driver. Maar er staat al een andere track in nieuwe tracks topic van Digital Punk en Hard driver samen. hmmQlown wrote:Op z'n Q&A zei ie dat ie alleen de collabs met Hard Driver en Outbreak zou draaien.
Ja die andere is van Hard Driver hoor je aan de vocals zelf en die typische hard driver stem noem ik het maar, want in die vocals van de HD collab hoor je ook gewoon in het begin 'Crash & Burn'Snitch_MP wrote:Zanggeluid in filmpje hierboven lijkt wel wat op Hard Driver. Maar er staat al een andere track in nieuwe tracks topic van Digital Punk en Hard driver samen. hmmQlown wrote:Op z'n Q&A zei ie dat ie alleen de collabs met Hard Driver en Outbreak zou draaien.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Had ik dus bijna gelijk. Het is Hard Driver - Crank it upZin wrote:Ja die andere is van Hard Driver hoor je aan de vocals zelf en die typische hard driver stem noem ik het maar, want in die vocals van de HD collab hoor je ook gewoon in het begin 'Crash & Burn'Snitch_MP wrote:Zanggeluid in filmpje hierboven lijkt wel wat op Hard Driver. Maar er staat al een andere track in nieuwe tracks topic van Digital Punk en Hard driver samen. hmmQlown wrote:Op z'n Q&A zei ie dat ie alleen de collabs met Hard Driver en Outbreak zou draaien.
Bron: DP op fb
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =675498363
Volgens mij nog niets van gezien?
Klinkt als nieuwe track van frequencerz.
Volgens mij nog niets van gezien?
Klinkt als nieuwe track van frequencerz.
Idd man!Snitch_MP wrote:Had ik dus bijna gelijk. Het is Hard Driver - Crank it upZin wrote:
Ja die andere is van Hard Driver hoor je aan de vocals zelf en die typische hard driver stem noem ik het maar, want in die vocals van de HD collab hoor je ook gewoon in het begin 'Crash & Burn'
Bron: DP op fb