Nicky Romero & Noisecontrollers - ID
View on YouTube
View on YouTube
ja eigenlijk wel daarom mogen ze van mij ff een goede structuur in het andere muziek gedeelte maken.Spablauw wrote:Zo'n topic openen is echt veel te vervuilend voor het 'andere muziek' gedeelte, kan zoiets niet gewoon bij het Club/House topic???
Ik vind dat zulke tracks best wel extra aandacht verdienen aangezien het meer hardstyle-gerelateerd is dan de meeste house tracks.Spablauw wrote:Zo'n topic openen is echt veel te vervuilend voor het 'andere muziek' gedeelte, kan zoiets niet gewoon bij het Club/House topic???
ik ook. Had wel iets creatievers verwacht van nc en nicky romeroiMark wrote:Doet niks met me. Had hier een stuk meer van verwacht.
Qlown wrote:Godverdomme wat saai.. De eerste niet-hardstyle plaat van hen die echt slecht is.. Geef mij maar iets in de richting van de Apollo remix.
Qlown wrote:Ik hoor toch bitterweinig tot niets van NC hierin..
Dat zegt hij toch niet?AniThing wrote:want house moet precies t zelfde klinken als hun hardstyle tracks natuurlijk
patrickjeb wrote:Dus zoals jij het zegt kan je nooit een House plaat van NC kunnen herkennen?