Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 16:54 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: D-Block & S-Te-Fan

Track(s): TBA

Sample/video:

Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:10 
 
Hardtraxxer

Zo te horen komen er 2 lekkere tracks aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite

doet me een beetje aan frontliner denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
doet me een beetje aan frontliner denken


Deed mij denken aan NC - Feel So Good met het plaatsen van de kicks haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
doet me een beetje aan frontliner denken


inderdaad. mij ook erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 19:46 
 
Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan :D


Ik vind die naam sws raar. De S met een hoofdletter, de t dan weer niet, maar dan de F weer wel?! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Duruz schreef:
Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan :D

Afbeelding


Sure do, Clown :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

xd mij maakt het niet echt uit hoe het wordt geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:36 
 
Hardtraxxer

Die meneer die hierna kwam draaien meneer E-Force had ook weer een nieuwe heerlijke track. Heb hem gefilmd met me i-phone weet alleen niet hoe ik hem op compu krijg gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoppie schreef:
Die meneer die hierna kwam draaien meneer E-Force had ook weer een nieuwe heerlijke track. Heb hem gefilmd met me i-phone weet alleen niet hoe ik hem op compu krijg gezet


Maak maar eens dat die hierbij staat :D gewoon met kabeltje op je pc zetten ;) mss kan je rechtstreeks uploaden van je telefoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

hoppie schreef:
Die meneer die hierna kwam draaien meneer E-Force had ook weer een nieuwe heerlijke track. Heb hem gefilmd met me i-phone weet alleen niet hoe ik hem op compu krijg gezet


Dat was de collab met Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:18 
 
Hardtraxxer

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Rfab_MemExk[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet wachten op de HQ! En release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Iets betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 22:07 
 

:worship: :worship: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan er nog niet zo heel veel uit opmaken eigenlijk maar klinkt wel leuk :P
Zit daar op 1:20 weer zo een dubstep stukje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Kan er nog niet zo heel veel uit opmaken eigenlijk maar klinkt wel leuk :P
Zit daar op 1:20 weer zo een dubstep stukje xd


Als je denkt dat dat dubstep is, zou je eens dubstep moeten gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goeie kwaliteit wel maar stukjes maar hier zit de track ook in
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nogsteeds een frontliner gevoel erbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
nogsteeds een frontliner gevoel erbij xd


Snap echt niet wat mensen hier Frontliner achtig aan vinden :P Ik hoor alleen maar dbstf(of F8trix dan maar dat komt op het zelfde neer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:36 
 
Donateur

Is deze bevestigd dat het DB&STF is?

F8trix of DBSTF maakt niet uit idd, maar vind het meer een passend nummer van F8trix, sluit wel aan op love en Runaway.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Is deze bevestigd dat het DB&STF is?

F8trix of DBSTF maakt niet uit idd, maar vind het meer een passend nummer van F8trix, sluit wel aan op love en Runaway.


Volgens mij nog niet nee. Dus zou zomaar kunnen na alle nieuwe dbstf tracks.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks