Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Lekker lieke van Brennan Heart:D
Heb op Fb gezegt da hij is iets anders moet proberen:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Als ik muziek zou maken zou ik liever hebben dat een handje vol critici de tracks goed vinden, dan dat er duizenden mensen mijn muziek te gek vinden en iedereen die een beetje kritisch is mij werk afkraakt.

Klinkt in theorie wel leuk maar weinig kans dat je dat zou doen. Succes en aandacht zijn namelijk erg verslavend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:47 

Aan het typen...

Dat valt bij mij wel mee, gezien mijn afschuw tegen onwetende, alles slikkende massa. Ik zal dan ook nooit het succes van mijn tracks baseren op dat wat zij vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:04 

Artiest

Kun je wel zeggen dat jij dat liever hebt, maar een artiest maakt wat hij of zij zelf mooi vind, die maakt het niet zodat een handjevol critici (die overigens net zo min gelijk hebben over of iets goed is of niet als ieder ander) lovend over hem is. Brennan Heart vind dit duidelijk mooi. So be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Als ik muziek zou maken zou ik liever hebben dat een handje vol critici de tracks goed vinden, dan dat er duizenden mensen mijn muziek te gek vinden en iedereen die een beetje kritisch is mij werk afkraakt.

Klinkt in theorie wel leuk maar weinig kans dat je dat zou doen. Succes en aandacht zijn namelijk erg verslavend.

Naast het feit dat hij ook zen brood er mee moet verdienen (niet dat ik het daarom goedkeur hoor, maar ik begrijp het wel) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:04 

Hardtraxxer

Wat wel erg grappig is dat je niemand hoort over de alpha² die zonder hulp van buiten af ook niet zo veel kunnen.. Vind het soms wel zonde dat sommige mensen hier BH afkraken, terwijl je op feestjes best goed met de man kan lullen :) .. Tja die sound is al jaren hetzelfde, maar crypsis toch ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:52 

Aan het typen...

Tja er zegt ook niemand dat Alpha Twins technisch hoogstaande producers zijn, dat werd van Brennan Heart wel gezegd. Daar is overigens ook wel van bekend dat ze niet zelf produceren.

Of je met iemand goed kunt lullen of niet heeft echt totaal niets te maken met of een producer technisch hoogstaand is of niet, daar waar het hier om ging, want dat is wat skedoedelefloeps beweerde.

En ik vind Crypsis en AVIO over het algemeen ook niet goed, omdat ze ook heel vaak dezelfde synths gebruiken. Dat zal ze bij de rest op het gegeven moment ook wel opbreken als ze dat langer blijven doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 01:32 

Hardtraxxer

En toen was er de muis waar mee je iet,s aan kan kliken of niet. Kunnen allemaal heel lang lopen te zeuren,dat deugt er niet of wel aan. De oplosing is eigenlijk heel simpel, ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:35 

Artiest

@ Lyst, er zit meer in een plaat dan alleen leadsynth en een climax kick, Brennan Heart heeft heel vaak andere intro sounds. Gezien zijn studio weet die man wel waar die mee bezig is.
Crypsis ben ik het zeker met je eens, maar dat komt omdat die vaak geen aparte intro sounds maakt, maar ook gewoon een duidelijke synth daar in gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:01 

Aan het typen...

Inferno schreef:
En toen was er de muis waar mee je iet,s aan kan kliken of niet. Kunnen allemaal heel lang lopen te zeuren,dat deugt er niet of wel aan. De oplosing is eigenlijk heel simpel, ^^

Ja, en dankzij mensen zoals jij kan hij dit blijven doen. :thumbdown:
Weglopen/negeren is geen oplossing. Sterker nog dat is precies de reden waarom hij dit kan blijven doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:11 

Hardtraxx Veteran

algemeen/discussie-topic-t11071-125.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:49 

Hardtraxxer

Ik reageer naar mijn mening juist nuchter. En ja ik leef met je mee,er zou maar een artiest zijn,die blijft doen waar die goed in is, :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:14 

Aan het typen...

Je reageert niet nuchter, je negeert slechte dingen, want als je kritiek hebt dan ben je in jouw ogen waarschijnlijk een boeman. Zo gaat dat met alles bij jullie, mixwerk, tracklists, timetables etc. etc. alles is altijd goed en als het niet goed is hoor je er niemand over. De kwaliteit is er niet op vooruit gegaan kan ik je vertellen.

Bovendien hoort een artiest creatief te zijn, muziek is tenslotte kunst. Doen waar hij goed in is, is alles behalve creativiteit, sterker nog het is uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:58 

Hardtraxxer

Gast hou nou maar op met dat genaliseren van je, :thumbdown: Ik heb zeker wel eens kriteik,en nee je bent geen boeman,deel je mening alleen niet. Ik luister weinig live setjes,ga weinig uit,en heb genoeg smaak om een oordeel te geven,als ik toevallig een setje luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 09:31 

Artiest

@ Lyst dat laatste heb je toch mooi fout.

Van Gogh deed ook waar hij goed in was, Rembrandt, Beethoven, Bach, Chopin, Rolling Stones, Beatles, The Eagles.
Allemaal toch gewoon kunst en klasse. Je moet alleen wel bedenken je hebt de "homo universalis" onder ons (zoals Da Vinci) en je hebt de Rembrandt's die niet alles kunnen, maar heel goed kunnen wat ze doen en daar plezier in hebben.
Jij wilt graag dat elke producing dj een homo universalis is, dat willen we allemaal wel, maar die heb je niet zo veel rondlopen.
Brennan Heart vind ik goed in wat hij doet en als hij er plezier in heeft en goed is in de dingen (smaak even opzij gelegd) dan mag hij lekker zo doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 10:52 

Aan het typen...

Inferno schreef:
Gast hou nou maar op met dat genaliseren van je, :thumbdown: Ik heb zeker wel eens kriteik,en nee je bent geen boeman,deel je mening alleen niet. Ik luister weinig live setjes,ga weinig uit,en heb genoeg smaak om een oordeel te geven,als ik toevallig een setje luister.

Hoezo heb je wel eens kritiek? :oh:
Je hebt toch de muis waarmee je iets kunt aanklikken of niet. Kun je wel kritiek hebben, van dit deugt niet of dat deugt niet. De oplossing is eigenlijk heel simpel ^^

Of geldt dat alleen voor anderen? Mag ik geen kritiek uiten en jij wel, omdat je mijn mening niet deelt. Als je iets anders vindt dan mag je dat gerust zeggen en het liefst ook onderbouwen. Prima ik respecteer ieders mening hier op het forum. Maar met opmerkingen als dan klik je er toch niet op hoef je bij mij niet aan te komen en krijg je ze net zo hard terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 11:44 

Hardtraxxer

In die post van jou,pak je niet alleen mij aan,maar heb je het over jullie. Daarom mijn opmerking over genaliseren. Is wel zo terecht lijkt me. En tja jij begint een hele discussie,in persoonlijke vorm. Ik vind het trouwens wel heel makkelijk,dat je nu je gelijk denkt te krijgen,door een quote van mij tegen mij te gebruiken. Moet je toch met wat beters komen,lust je rauw, :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:11 

Aan het typen...

Ik pak al sinds ik hier lid ben de meningloze/mening-niet-uitende massa, enige wat ik deed is jou onder diezelfde groep scharen, vanwege je uitspraak dat ik geen kritiek mag hebben.

Ok komt ie:
Citaat:
Ik vind het trouwens wel heel makkelijk,dat je nu je gelijk denkt te krijgen,door een quote van jezelf die tegen je gebruikt wordt aan de kant te schuiven als heel makkelijk, zonder enige vorm van onderbouwing. Dus kom maar met wat beters

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:20 

Artiest

Moet de wijsheid van Mr. Skedoedel nu weer melden dat jullie maar beter weer on topic kunnen gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:22 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Moet de wijsheid van Mr. Skedoedel nu weer melden dat jullie maar beter weer on topic kunnen gaan :lol:

Dat zei ik al op de vorige pagina maar ze luisteren niet naar mij :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:26 

Artiest

Jolle schreef:

Zullen ze ook niet naar mij doen aangezien mijn naam niet groen is >.<
Maar ik heb m'n best gedaan.

Dus on topic weer jongens.
Kan de preview van Brennan Heart overigens niet een apart topic krijgen? Aangezien we weten dat het een TBA is van Brennan Heart kan die bij het nieuwe tracks topic toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:11 

Hardtraxxer

Ik ben der wel klaar mee, :) Is beter voor de sfeer,voordat het met schelden uit de hand loopt,is allemaal niet nodig. En zal voorlopig ontopic blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:33 

Hardtraxxer

Jolle schreef:

Zullen ze ook niet naar mij doen aangezien mijn naam niet groen is >.<
Maar ik heb m'n best gedaan.

Dus on topic weer jongens.
Kan de preview van Brennan Heart overigens niet een apart topic krijgen? Aangezien we weten dat het een TBA is van Brennan Heart kan die bij het nieuwe tracks topic toch?

Brennan heart heeft ook een studio preview van running late op twitvid :) mischien released hij deze samen met light the fire ofzo?. gaat denk ik nog wel even duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 13:39 

Artiest

Ja, maar aangezien we wel weten van wie ze zijn kunnen ze toch in een los topic onder nieuwe tracks?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 14:19 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Inferno schreef:

Ja, en dankzij mensen zoals jij kan hij dit blijven doen. :thumbdown:
Weglopen/negeren is geen oplossing. Sterker nog dat is precies de reden waarom hij dit kan blijven doen.

Laat Fabian gewoon zijn werk doen, hij doet dit met plezier.
Als hij in deze stijl wil blijven produceren moet hij dat toch gewoon doen.
Zijn zat mensen die zijn tracks gewoon lekker vinden ongeacht hij misschien veel hetzelfde produceert.
Als je het niks vind, dan luister je er toch niet naar. :)
Vorige  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks