Lekker lieke van Brennan Heart:D
Heb op Fb gezegt da hij is iets anders moet proberen:p
Heb op Fb gezegt da hij is iets anders moet proberen:p
Klinkt in theorie wel leuk maar weinig kans dat je dat zou doen. Succes en aandacht zijn namelijk erg verslavend.Lyst wrote: Als ik muziek zou maken zou ik liever hebben dat een handje vol critici de tracks goed vinden, dan dat er duizenden mensen mijn muziek te gek vinden en iedereen die een beetje kritisch is mij werk afkraakt.
Naast het feit dat hij ook zen brood er mee moet verdienen (niet dat ik het daarom goedkeur hoor, maar ik begrijp het wel)Gangsterdwerg wrote:Klinkt in theorie wel leuk maar weinig kans dat je dat zou doen. Succes en aandacht zijn namelijk erg verslavend.Lyst wrote: Als ik muziek zou maken zou ik liever hebben dat een handje vol critici de tracks goed vinden, dan dat er duizenden mensen mijn muziek te gek vinden en iedereen die een beetje kritisch is mij werk afkraakt.
Ja, en dankzij mensen zoals jij kan hij dit blijven doen.Inferno wrote:En toen was er de muis waar mee je iet,s aan kan kliken of niet. Kunnen allemaal heel lang lopen te zeuren,dat deugt er niet of wel aan. De oplosing is eigenlijk heel simpel,
Hoezo heb je wel eens kritiek?Inferno wrote:Gast hou nou maar op met dat genaliseren van je,Ik heb zeker wel eens kriteik,en nee je bent geen boeman,deel je mening alleen niet. Ik luister weinig live setjes,ga weinig uit,en heb genoeg smaak om een oordeel te geven,als ik toevallig een setje luister.
Ik vind het trouwens wel heel makkelijk,dat je nu je gelijk denkt te krijgen,door een quote van jezelf die tegen je gebruikt wordt aan de kant te schuiven als heel makkelijk, zonder enige vorm van onderbouwing. Dus kom maar met wat beters

Dat zei ik al op de vorige pagina maar ze luisteren niet naar mijSkedoedelefloeps wrote:Moet de wijsheid van Mr. Skedoedel nu weer melden dat jullie maar beter weer on topic kunnen gaan
Zullen ze ook niet naar mij doen aangezien mijn naam niet groen isJolle wrote:Dat zei ik al op de vorige pagina maar ze luisteren niet naar mijSkedoedelefloeps wrote:Moet de wijsheid van Mr. Skedoedel nu weer melden dat jullie maar beter weer on topic kunnen gaan
Brennan heart heeft ook een studio preview van running late op twitvidSkedoedelefloeps wrote:Zullen ze ook niet naar mij doen aangezien mijn naam niet groen isJolle wrote:Dat zei ik al op de vorige pagina maar ze luisteren niet naar mijSkedoedelefloeps wrote:Moet de wijsheid van Mr. Skedoedel nu weer melden dat jullie maar beter weer on topic kunnen gaan![]()
Maar ik heb m'n best gedaan.
Dus on topic weer jongens.
Kan de preview van Brennan Heart overigens niet een apart topic krijgen? Aangezien we weten dat het een TBA is van Brennan Heart kan die bij het nieuwe tracks topic toch?
Laat Fabian gewoon zijn werk doen, hij doet dit met plezier.Lyst wrote:Ja, en dankzij mensen zoals jij kan hij dit blijven doen.Inferno wrote:En toen was er de muis waar mee je iet,s aan kan kliken of niet. Kunnen allemaal heel lang lopen te zeuren,dat deugt er niet of wel aan. De oplosing is eigenlijk heel simpel,
Weglopen/negeren is geen oplossing. Sterker nog dat is precies de reden waarom hij dit kan blijven doen.