_dp_ schreef:
Daveytl schreef:
Laat mij een vergelijking maken:
Er wordt hier dus gezegd dat Brennan Heart altijd dezelfde sounds gebruikt, en dat sommigen hier dat totaal niet kunnen hebben.
Wie klaagt er bijvoorbeeld dat Barcelona altijd hetzelfde voetbal speelt? Doen ook altijd hetzelfde, en mensen accepteren het ook.
Wat maakt het nou uit dat Brennan Heart altijd dezelfde sounds gebruikt?
Er zijn toch genoeg artiesten die hele andere dingen laten horen!
Zoals iemand hier al zei: Never change a winning formula.
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij is nog steeds erg populair bij organisaties en bij vele luisteraars van Hardstyle (behalve dan het 'forum-volk').
muziek gaat niet om winnen, of het beste zijn...
Muziek gaat om kunst en creativiteit. En als er iets niet creatief is, is dat uitmelken.
Scooter is overigens ook heel populair, populairder dan alle Hardstyle Dj/Producers bij elkaar. Als ik muziek zou maken zou ik liever hebben dat een handje vol critici de tracks goed vinden, dan dat er duizenden mensen mijn muziek te gek vinden en iedereen die een beetje kritisch is mij werk afkraakt. Maar voor veel dj's is het naar mijn idee eerder andersom.
Skedoedelefloeps schreef:
Brennan Heart is erg sterk in technische aspect van de muziek. Dus om nieuwe sounds te maken, ik acht hem dan ook zeer capabel om gewoon met nieuwe sounds te komen. Alleen de vraag is of hij daar zelf behoefte aan heeft, want ik kan z'n sounds dan wel beetje dromen, maar toch klinken zijn tracks en concepten vaak erg sterk in die sounds. Kan me voorstellen dat je vasthoudt aan wat je al hebt. "Never change a winning formula." Enige discussie punt is of de soundbank van hem nog wel een "winning formula" is.
Vandaar dat hij andere mensen nodig had om zijn tracks te maken

Ik heb meer het gevoel dat Brennan helemaal geen goede producer is, nog een soundbank heeft staan uit de B&H tijd, de jaren daarna de melodieën door andere mensen heeft laten maken en zelf niets anders heeft gedaan dan het copy-paste werk.