Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Klinkt best uhhhhh lekkaaaah!

http://www.twitvid.com/BWXGU

Weer standaard Brennan Heart he. Begin er nu echt moe van te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 22:05 

Hardtraxx Elite

Op de een of andere manier vind ik deze toch wel iets hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Op de een of andere manier vind ik deze toch wel iets hebben.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:41 

Artiest

Brennan Heart is toch uitermate sterk in melo's.
Ik vind zo veel melo's van die man briljant. Geweldige stijl en heerlijke melo's, technisch erg sterk. Enige nadeel is dat hij wat meer geluiden moet producen, zodat we iets typisch Brennan Heart horen, maar in een nieuwe soundjas.
Samen met Frontliner vind ik hem toch heel vaak gewoon briljante melo's maken, nu vind ik Frontliner qua melodietjes wat aftakelen (zeker Abject periode en begin Frontliner waren briljante melo's) en Brennan Heart steeds sterkere melo's maken. Benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 00:19 

Donateur

Brennan Heart z'n enige sterke punt zijn z'n goed lopende melodieën ja. Die uitgekauwde sounds en die breaks van anderhalf uur zijn dan weer dik min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 01:15 

Hardtraxxer

Hij kan Beter gewoon weer een collab met Zany doen ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:05 

Aan het typen...

Een ander melodietje maken en weer een nieuwe plaat uitbrengen, als het melodietje goed is is het weer een hit bij het publiek.. Nu snap ik ook wat Tiesto bedoelt met dat de dance-scene dood is. Dit is een typisch voorbeeld van uitmelken en stilstaan. Nota bene de artiest die het in een aantal nummers heeft over the evolution of a style. Terwijl hij zelf nu al een paar jaar in dezelfde stijl blijft hangen, tot treurens toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:24 

Artiest

Je eigen stijl moet je hebben en behouden, ik ga ook niet zeuren om het feit dat Thera in mijn ogen vaak met hetzelfde aan komt. Dat is een stijl die bij de artiest past, alleen Brennan Heart moet z'n soundbank vernieuwen, zodat we dezelfde stijl horen, maar nieuwe sounds. Ondanks dat ik zijn overused synths en kicks niet slecht vind is het wel natuurlijk lame dat je ze telkens terug hoort. Brennan Heart in een nieuw jasje en dan staat die gewoon weer aan de top imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:29 

Aan het typen...

Ja dat bedoelde ik met style, maar omdat het geen evolution of the sounds is, gebruikte ik style :P
Ik acht Brennan Heart eigenlijk niet in staat om tot iets nieuws te komen, zonder hulp van buitenaf, wat aan gaat slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:42 

Artiest

Brennan Heart is erg sterk in technische aspect van de muziek. Dus om nieuwe sounds te maken, ik acht hem dan ook zeer capabel om gewoon met nieuwe sounds te komen. Alleen de vraag is of hij daar zelf behoefte aan heeft, want ik kan z'n sounds dan wel beetje dromen, maar toch klinken zijn tracks en concepten vaak erg sterk in die sounds. Kan me voorstellen dat je vasthoudt aan wat je al hebt. "Never change a winning formula." Enige discussie punt is of de soundbank van hem nog wel een "winning formula" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart is gewoon lui, en zo komt die ook altijd op me over. Ook achter de decks. Hij denkt ook, ik doe het goed (misschien niet bij de mensen die zich verdiepen) dus waarom zou ik moeite voor nieuwe sounds doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Jullie weten toch al wat ik wil zeggen. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Brennan Heart is gewoon lui, en zo komt die ook altijd op me over. Ook achter de decks. Hij denkt ook, ik doe het goed (misschien niet bij de mensen die zich verdiepen) dus waarom zou ik moeite voor nieuwe sounds doen.

Hier ben ik het volledig mee eens dat hij lui is is ook aan zijn omvang en bolle kop te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Laat mij een vergelijking maken:

Er wordt hier dus gezegd dat Brennan Heart altijd dezelfde sounds gebruikt, en dat sommigen hier dat totaal niet kunnen hebben.

Wie klaagt er bijvoorbeeld dat Barcelona altijd hetzelfde voetbal speelt? Doen ook altijd hetzelfde, en mensen accepteren het ook.

Wat maakt het nou uit dat Brennan Heart altijd dezelfde sounds gebruikt?
Er zijn toch genoeg artiesten die hele andere dingen laten horen!

Zoals iemand hier al zei: Never change a winning formula.
Je kunt zeggen wat je wil, maar hij is nog steeds erg populair bij organisaties en bij vele luisteraars van Hardstyle (behalve dan het 'forum-volk').
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Er wordt hier dus gezegd dat Brennan Heart altijd dezelfde sounds gebruikt, en dat sommigen hier dat totaal niet kunnen hebben.

Wie klaagt er bijvoorbeeld dat Barcelona altijd hetzelfde voetbal speelt? Doen ook altijd hetzelfde, en mensen accepteren het ook.

Je kunt zeggen wat je wil, maar hij is nog steeds erg populair bij organisaties en bij vele luisteraars van Hardstyle (behalve dan het 'forum-volk').

Tja van zijn kant is het ook wel logisch, maar dan vind ik het alsnog wel lame wat hij produceert!
Die vergelijking met Barca slaat nergens op, want ieder jaar komen er nieuwe spelers en/of gaan er spelers weg bvb! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

muziek gaat niet om winnen, of het beste zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan je voetbal nou in godsnaam vergelijken met muziek xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Het is zeker anders, maar aan de andere kant vind ik dat je het wel zo kan bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het is zeker anders, maar aan de andere kant vind ik dat je het wel zo kan bekijken.

ja, maar waarom dan? -.- Enigste overeenkomst die ik zie tussen sport en muziek is passie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

Ja de passie, de plezier in het spelen/muziek maken.

Kijk, van Barca's kant snap ik dat ze niet willen veranderen, en van Fabian's kant ook.
Als je er zo plezier in blijft houden, dan moet je dat toch blijven doen?

Maar je bent toch niet voor een voetbalclub omdat die club wint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:25 

Aan het typen...

_dp_ schreef:
Daveytl schreef:

muziek gaat niet om winnen, of het beste zijn...

Muziek gaat om kunst en creativiteit. En als er iets niet creatief is, is dat uitmelken.

Scooter is overigens ook heel populair, populairder dan alle Hardstyle Dj/Producers bij elkaar. Als ik muziek zou maken zou ik liever hebben dat een handje vol critici de tracks goed vinden, dan dat er duizenden mensen mijn muziek te gek vinden en iedereen die een beetje kritisch is mij werk afkraakt. Maar voor veel dj's is het naar mijn idee eerder andersom.

Skedoedelefloeps schreef:
Brennan Heart is erg sterk in technische aspect van de muziek. Dus om nieuwe sounds te maken, ik acht hem dan ook zeer capabel om gewoon met nieuwe sounds te komen. Alleen de vraag is of hij daar zelf behoefte aan heeft, want ik kan z'n sounds dan wel beetje dromen, maar toch klinken zijn tracks en concepten vaak erg sterk in die sounds. Kan me voorstellen dat je vasthoudt aan wat je al hebt. "Never change a winning formula." Enige discussie punt is of de soundbank van hem nog wel een "winning formula" is.

Vandaar dat hij andere mensen nodig had om zijn tracks te maken :P Ik heb meer het gevoel dat Brennan helemaal geen goede producer is, nog een soundbank heeft staan uit de B&H tijd, de jaren daarna de melodieën door andere mensen heeft laten maken en zelf niets anders heeft gedaan dan het copy-paste werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:29 

Artiest

Dat kun je wel denken en suggereren, maar compleet geen bewijs daarvoor. Je moet toch echt wat meer respect tonen ten opzichte van hem, want vind wat je suggereert erg ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:34 

Aan het typen...

Ik breng het ook niet als een feit, maar als een aanname op basis van feiten. Het klinkt in ieder geval niet logisch dat iemand die technisch heel goed is, zijn werk door andere mensen heeft laten/laat doen. Tel daar bij op dat hij al 3 jaar met dezelfde synths en kicks op de proppen komt. Nee dan durf ik het woord technisch niet eens in de mond te nemen, laat staan hoogstaand. Want dat van jou is eveneens ook niets geen bewijs voor.

En ik zie dan ook niet in waarom ik respect zou moeten hebben voor BH, hij presteert niets (ja onder de massa, bravo!) en gezien wat hij in het verleden geflikt heeft, mag hij nog heel veel doen om van mij respect te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:36 

Artiest

Hij heeft genoeg bereikt in z'n leven om respect te verdienen. Een artiest zo naar beneden halen vind ik te ver gaan, je kunt de muziek niks vinden, maar om er zo over te praten vind ik veel te ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 11:39 

Aan het typen...

Ik toon geen respect, omdat mensen iets bereikt hebben in hun leven. Ik toon respect aan de manier waarop mensen iets bereikt hebben in hun leven. Khadafi heeft veel bereikt in zijn leven, hij heeft ik weet niet hoeveel vermogen, mocht bij alle belangrijke mensen op bezoek, moet ik nu respect hebben voor hem? Dacht het niet.

Maar ik wil best nog wel even onderstrepen, dat het geen feiten zijn in de reactie die ik zojuist plaatste, maar een aanname op basis van mijn eigen logica en feiten.
Vorige  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks