Mening gepresenteerd als feit.Lyst wrote: De kwaliteit is er niet op vooruit gegaan kan ik je vertellen.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Wat, dat als men alles accepteert, het er niet beter van wordt? Ik denk als men niet meer komt op dagen als een artiest slecht mixed, hij niet meer geboekt wordt en zijn stinkende best moet gaan doen om zijn vaardigheden te verbeteren. Terwijl als men alles accepteert zoals het is, diegene geen enkele reden ziet om iets aan zijn vaardigheden te doen, het gaat toch immers goed zo. Lijkt me een hele logische gang van zaken en een reële representatie van de werkelijkheid.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
On topic....
eerst generaliseer je een hele groep mensen door telkens "julie" aan te halen dat is vrij irritant, wees eens specifiek man. Nu (en in je vorige post's) blijf je maar jou mening als feiten presenteren. heb je ooit wel eens gedacht dat mensen geen kritiek hebben omdat ze het daadwerkelijk goed vinden
??? als ik naar jou argumentatie kijk lijkt het wel dat als je een brede smaak hebt en je veel platen kan waarderen je totaal geen verstand hebt van zaken. begint vrij irritant te worden tbh.
Zo maak je dus een scene kapot.Lyst wrote:Wat, dat als men alles accepteert, het er niet beter van wordt? Ik denk als men niet meer komt op dagen als een artiest slecht mixed, hij niet meer geboekt wordt en zijn stinkende best moet gaan doen om zijn vaardigheden te verbeteren. Terwijl als men alles accepteert zoals het is, diegene geen enkele reden ziet om iets aan zijn vaardigheden te doen, het gaat toch immers goed zo. Lijkt me een hele logische gang van zaken en een reële representatie van de werkelijkheid.
Als er niemand meer komt op feesten, krijgt de organisatie geen geld meer, dan gaat de organisatie besparen op artiesten, of dingen zoals drinken/eten/entrees duurder maken.
Dit komt de organisaties/platenmaatschappijen zeker niet ten goede!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dit! Ga maar verder in het discussietopic!Skedoedelefloeps wrote:On topic....
Twitter:
djbfront - Bob van der Palen
In the studio.. A N T H E M!?!?
Dit is een wistjedatje, tenzij er een filmpje bij zit.styl0w wrote:Twitter:
ff alle duidelijkheidp-stylez wrote:Dit is een wistjedatje, tenzij er een filmpje bij zit.styl0w wrote:Twitter:
dat word dan
B-Front ft. Zany - ID (Emporium 2011 Anthem)
bron zany/b-front twitter.
DIK !Hard Twins wrote:ff alle duidelijkheidp-stylez wrote:Dit is een wistjedatje, tenzij er een filmpje bij zit.styl0w wrote:Twitter:
dat word dan
B-Front ft. Zany - ID (Emporium 2011 Anthem)![]()
Nice, weer een anthem van b-frontHard Twins wrote: ff alle duidelijkheid
dat word dan
B-Front ft. Zany - ID (Emporium 2011 Anthem)![]()
Zo te horen low-e en alter egosz ofzo?
View on YouTube
View on YouTube
lol het filmpje heet Opening Avio vs Josh & Wesz @ Knock Out 2011sjuul wrote:Zo te horen low-e en alter egosz ofzo?
View on YouTube
maar op het scherm @ het filmpje staat Deepack VS Psyko Punkz..
wat is het nou
Jaa is fout van dat scherm, toen BH & HHZ begonnen stond er juist AVIO & J&W in het scherm :')
alphaverb - overdrive your wooferssjuul wrote:Zo te horen low-e en alter egosz ofzo?
View on YouTube
Ja stond ook al tussen nieuwe tracksSelecitv wrote:alphaverb - overdrive your woofers
-
A
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wat een SLOPER!
View on YouTube
View on YouTube
Vind de kicks aan de te hoge kant.
oeh lekker plaatje...benieuwd naar uit eindelijk versieTimmer wrote:Wat een SLOPER!
View on YouTube
-
T
Het lijkt mij een nieuwe track van avio
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Sep 2018
komt binnekort een officiele preview van online @ Zenzic YTIntervention wrote:oeh lekker plaatje...benieuwd naar uit eindelijk versieTimmer wrote:Wat een SLOPER!
View on YouTube