Zooo hij is lekker hoooor 
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Qlimax 2013 edit)
- View the latest post: Alpha Twins @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Alpha Twins vs DV8 Rocks! - Leave It All Behind
- View the latest post: Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
GVD wat ging deze plaat gruwlijk hard op The Qontinent! echt zo ziek hard uit mijn plaat lopen gaan 
Het origineel is een van de beste nummers ooit gemaakt in mijn ogen en deze remix is niet beter dan het origineel.
Dat gezegd hebbende, het is wel een hele fijne plaat, ik zal er zeker naar luisteren.
Dat gezegd hebbende, het is wel een hele fijne plaat, ik zal er zeker naar luisteren.
Origineel is heilig voor mij en deze remix mag er wezen, als dit een solo plaat was en niks met het origineel te maken had was het een zieke track, maar puur omadt en het een remix van tonight is vind ik hem iets minder! Ik ben soms raar ik weet het! 
Het origineel heb ik nooit echt veel aangevonden maar naast dat ik het ook een totaal andere stijl dan het origineel. Maar iig erg lekkere remix.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik vind er nog weinig aan! Beetje irritant/vervelend in en outrootje
Voor mij wachten op HQ, dan horen jullie het wel weer 
Geen idee maar je hebt 100% gelijk.Maximum wrote:Origineel is heilig voor mij en deze remix mag er wezen, als dit een solo plaat was en niks met het origineel te maken had was het een zieke track, maar puur omadt en het een remix van tonight is vind ik hem iets minder! Ik ben soms raar ik weet het!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Echt een top remix! Origineel is heilig maar vind deze ook echt super klinken 
Ging Live wel hard
Zeker die 2de climax 
Hij overtreft Tonight niet,maar ik vind het zeker een dikke remix
Hij overtreft Tonight niet,maar ik vind het zeker een dikke remix
Pfff, wat ging die mid kapot hard, hele vette remix 
Haha toch grappig hoe iedereen het origineel heilig verklaard. Ik vind dat met afstand de meest overschatte en meest overplayde hardstyle-plaat ooit. Met zo'n gare melodie die nergens heen gaat.
Dan is dit iig al een stuk beter! Die mid-intro van niks uit het origineel is vervangen door eentje die gelijk blijft hangen en de climax is ook best vet.
Dan is dit iig al een stuk beter! Die mid-intro van niks uit het origineel is vervangen door eentje die gelijk blijft hangen en de climax is ook best vet.
-
M
Lekker nummer, helaas is het origineel moeilijk te overtreffen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Echt een klasse remix hoor, petje af. De melodie uit het origineel is alleen moeilijk te overtreffen. Ik twijfel welke beter is.
-
J
Wil hem HQ horen, alleen zal nog maandjes duren denk ik.
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
wat een remix ging super hard op the qontinent
Wow dit was inderdaad wel een vette plaat in die set. Niet verwacht dat daar ooit nog eens een remix van zou komen..
Aangenaam verrast dit weekend, en het is idd de remix van Alpha Twins 
-
D
intro klinkt echt dik! climax heb ik vn orgineel ook nooit wat aangevonden en deze vind ik ook vrij saai.. kicks pitchen te hoog vind ik niet mooi.. ik wacht tot ze weer met een plaar als 'Unleashed' komen.. leuke remix maar daar blijft het bij!
Je moet hem ook gewoon niet vergelijken met het origineel, beide hebben wel wat vind ik. Toen ik het origineel voor het eerst hoorde had ik dikke kippevel over mn hele lichaam gaan en nu met deze remix heb ik dat weer 
Oh man wat heb ik staan genieten van deze TOPremix! Beste plaat van het festival! Echt fan-tas-tisch opgebouwd, publiek wat de track meteen goed oppakt. Toegankelijk voor de zogenaamde dagjesmens, maar voor de liefhebber ook een topper. JA! Dit zijn ze!