beter dan het orgineel zelfs.. _0_
maar.. het originaal blijft beter voor mij
Het zou kunnen zijn dat WS hem heeft gemaakt, A2 twitterde wel dat het hun remix was, dus zal onder hun naam wel uitkomenLyst wrote:Origineel is echt zwaar overrated. En wie zegt dat dit geen remix is door wildstylez? Ik zeg niet dat het zo is, maar het net zo goed niet zeker dat het geen wildstylez is.
Onzin ik vind het juist leuk om oude platen weer terug te luisterenFlip27 wrote:Ontzettend vette remix was dit zeg![]()
Als iemand tegenwoordig de originele Tonight draaid zou amper iemand het waarderen omdat de plaat te ''oud'' is.
Daarvoor is deze remix dus perfect en heeft hier nieuw leven ingeblazen, TOP!
Zal wel geproduceerd zijn door Joram, maar dan gewoon onder de naam A² komenLyst wrote:Origineel is echt zwaar overrated. En wie zegt dat dit geen remix is door wildstylez? Ik zeg niet dat
het zo is, maar het net zo goed niet zeker dat het geen wildstylez is.
Simpele ziel! De Alpha Twins hebben dit natuurlijk zelf gedaan. Kunnen ze best.Vincent_ wrote:Zal wel geproduceerd zijn door Joram, maar dan gewoon onder de naam A² komenLyst wrote:Origineel is echt zwaar overrated. En wie zegt dat dit geen remix is door wildstylez? Ik zeg niet dat
GT500eleanor wrote:Simpele ziel! De Alpha Twins hebben dit natuurlijk zelf gedaan. Kunnen ze best.Vincent_ wrote:Zal wel geproduceerd zijn door Joram, maar dan gewoon onder de naam A² komenLyst wrote:Origineel is echt zwaar overrated. En wie zegt dat dit geen remix is door wildstylez? Ik zeg niet dat
Het duurt in ieder geval een jaar voordat ie gereleased wordt. Scantraxx he...Gangsterdwerg wrote:Ik ga er vanuit dat het gewoon Joram is dit dit maakt. Heb trouwens alweer het idee dat we dit nummer 1000x gaan horen net als die overplayde Yellow Minute remix. Ze moeten dit nummer gewoon snel releasen en niet te vaak draaien, dan blijft het nog wel leuk. Maar ik weet nu al dat hij dalijk gedurende een jaar in elk setje van Wsz, HHZ, NC, A2, Ran-D enz zit.
Mooi dit, zowel voor spelling, zinsbouw en grammatica een onvoldoende. Daarnaast is de gedachte achter je post me ook volslagen onduidelijk. Maak eerst je lagere school af en probeer dan nogmaals te vertellen wat je bedoelt, misschien dat we het dan wel snappen.JEFSKIII wrote:Waar mensen zich eigen toch altijd zo druk om maken wie het produceerd?
Alsof jullie het allemaal zo goed weten.