Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Kan dit nummer snel uitgebracht worden?

Des te sneller zijn we er van af!


Jah we weten dat je hem kut vind :yawn:


is ie toch ook.


Bedankt voor deze nuttige reactie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

geen dank, deed het met liefde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 23:13 
 
Hardtraxxer

Dit is nou een remix met meerwaarde! super dik midintro en die melodie wat zit daar veel gevoel in zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag eindelijk voor het eerst live gehoord maar ik vind er echt geen bal aan :x xd . Break doet me teveel aan venom denken en de opbouw etc doet me ook niets. Nog iets wat ik zonde vind zijn de paar hoge pitckkicks die er in voor komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Zaterdag eindelijk voor het eerst live gehoord maar ik vind er echt geen bal aan :x xd . Break doet me teveel aan venom denken en de opbouw etc doet me ook niets. Nog iets wat ik zonde vind zijn de paar hoge pitckkicks die er in voor komen.


in een klaagbui vandaag? in 3 andere nieuwe track topics ook al zo negatief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal deze dan miss op dat digital age album komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:49 
 
Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?


Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?


Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.


Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?


Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.


Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)


je hebt een punt. maar dit is toch allemaal gissen wat we doen, :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Kan dit nummer snel uitgebracht worden?

Des te sneller zijn we er van af!


Jah we weten dat je hem kut vind :yawn:

Ow, dus als je hem goed vind mag je dat 10000x vermelden en als je het een kutnummer vind, mag je het maar 1x vermelden?

Dit nummer wordt op dit moment zwaar overplayed en zelfs in ergere mate dan bijvoorbeeld Feel My Fire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?


Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.


Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)

idd en ook omdat het een remix is van HHZ & Wildstylez & NC plaat, vandaar dat ik dacht dat kan nog wel eens gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 18:55 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?


Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.


Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)


Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?

Lijkt me wel, maar ik zie dan alsnog niet waarom hij op een Album komt, dat op Digital Age word gerelesed? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een remix komt over het algemeen op hetzelfde label uit als het origineel dus hij zal waarschijnlijk op Scantraxx Reloaded komen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Millard Fillmore schreef:
Intervention schreef:
Zal deze dan miss op dat digital age album komen?


Als de alpha twins bij digital age hadden gezeten misschien wel ja, maar dat zitten ze niet.


Zatox zit niet bij Tillt (Bringing The Funk remix), Psyko Punkz niet bij Scantraxx (Unleashed remix) etc. Dus waarom zou deze eventueel niet op een Digital Age album kunnen komen? (Mocht die er komen)


Originelen van die platen zijn wel op die labels uit gekomen, dus komen de remixes daar ook.
Op deze manier redenerend, kunnen we ervan uitgaan dat deze op Scantraxx Reloaded komt, al zou A² records ook best kunnen, aangezien dat ook gewoon onder Scantraxx valt(Digital Age trouwens ook, indirect).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhaupt is dat hele Digital Age album niet zeker, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

/Knip
Millard Fillmore schreef:
Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?


Digital Age is een Scantraxx sublabel, dus dat moet geen probleem zijn.

Staat nu een officiële preview op Scantraxx youtube kanaal, binnenkort eindelijk realease?

http://www.youtube.com/watch?v=HIxRH9jC ... AAAAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

LaBierre schreef:
/Knip
Millard Fillmore schreef:
Als je het zo bekijkt wel inderdaad, maar dan liggen de rechten alsnog bij scantraxx toch?


Digital Age is een Scantraxx sublabel, dus dat moet geen probleem zijn.

Staat nu een officiële preview op Scantraxx youtube kanaal, binnenkort eindelijk realease?

http://www.youtube.com/watch?v=HIxRH9jC ... AAAAAAAAAA


hardstyle-releases/headhunterz-wildstylez-feat-noisecontrollers-tonight-alpha2-rmx-scanrl028-t22409.html

wat betreft digital age dat is niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks