Wat mis ik de oude A2 zeg.
Alpha 2, altijd lekkere remixes.
Lekker rauw, zeker veeeel beter dan het origineel
Bij de originele tonight lijkt het altijd of er een soort van deken over me heen viel in de climax. Hier is die vergald.bRt_ wrote:Intro is leuk, zonde van de climaxKepro wrote:Overtreft het origineel zeker niet.
Ik voel weer een discussie aankomen!p-stylez wrote:Duidelijk door Wildstylez gemaakt trouwens.. Klonk echt verschrikkelijk dik!
Eens met het bovenstaandeKepro wrote:Overtreft het origineel zeker niet.
Dat was ook mijn punt!Kepro wrote:Bij de originele tonight lijkt het altijd of er een soort van deken over me heen viel in de climax. Hier is die vergald.bRt_ wrote:Intro is leuk, zonde van de climaxKepro wrote:Overtreft het origineel zeker niet.
heeft die dan zolang gelegen? want a2 zeiden gister dat die pas af was en dat ze m dan dus op the qontinent konden draaienDelcone wrote:Deze track heb ik al is een jaar eerder gehoord gedraait door Beat-Providers toen,in een club daarom dacht ik eerst dat hij van hem was!
Ik heb ook wel is van iemand gehoord dat A2 deze heeft gemixt, dat was tijdens hardbass en was toen de bedoeling dat het op het album zou komen, dus het zou nog best wel is kunnen kloppen.killerf1st wrote:heeft die dan zolang gelegen? want a2 zeiden gister dat die pas af was en dat ze m dan dus op the qontinent konden draaienDelcone wrote:Deze track heb ik al is een jaar eerder gehoord gedraait door Beat-Providers toen,in een club daarom dacht ik eerst dat hij van hem was!
op hard bass is deze niet gedraaid hoor?p-stylez wrote:Ik heb ook wel is van iemand gehoord dat A2 deze heeft gemixt, dat was tijdens hardbass en was toen de bedoeling dat het op het album zou komen, dus het zou nog best wel is kunnen kloppen.killerf1st wrote:heeft die dan zolang gelegen? want a2 zeiden gister dat die pas af was en dat ze m dan dus op the qontinent konden draaienDelcone wrote:Deze track heb ik al is een jaar eerder gehoord gedraait door Beat-Providers toen,in een club daarom dacht ik eerst dat hij van hem was!
Om precies te zijn zaterdag 6 november 2010 aangezien ik zelf ook op dat feest draaide.killerf1st wrote:heeft die dan zolang gelegen? want a2 zeiden gister dat die pas af was en dat ze m dan dus op the qontinent konden draaienDelcone wrote:Deze track heb ik al is een jaar eerder gehoord gedraait door Beat-Providers toen,in een club daarom dacht ik eerst dat hij van hem was!
Wordt ook niet gezegd. Er staat dat ie het heeft gehoord van iemand tijdens Hard Bass.Duruz wrote:op hard bass is deze niet gedraaid hoor?p-stylez wrote: Ik heb ook wel is van iemand gehoord dat A2 deze heeft gemixt, dat was tijdens hardbass en was toen de bedoeling dat het op het album zou komen, dus het zou nog best wel is kunnen kloppen.