Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt best aardig, er zitten wel hoge pitchkicks in.
Het lijkt ook wel een beetje alsof het erin geplakt is ofso. Wachten op HQ dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/47121031/file.html[/zippy]
@2:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kneuzen :') de originele climax is het mooiste van die remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Wat een kneuzen :') de originele climax is het mooiste van die remix.

Dit. Vind niks mis met het orgineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:47 
 

Haha je hoort ook dat het is geplakt. Op 04.08 hoor je echt heel goed dat het niet klopt.

Enne, ook duidelijk hoorbaar dat ze deze edit zelf hebben gemaakt. Hier heeft Joram echt weinig mee te maken gehad. Gruwelijk irritante midintro met dat geluidje wat steeds iedere beat terug komt. Heel knap gedaan hoor... Lekker knippen plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jajoh maak de titel nog langer pfff...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

op qlimax zelf klonk het anders toch heeeeel vet hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Haha je hoort ook dat het is geplakt. Op 04.08 hoor je echt heel goed dat het niet klopt.


Ik denk toch echt dat dat aan de opname ligt ;)!
Was live ontzettend dik! de hele set :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks