Toen ik hem in de tracklist zag staan had ik wel wat meer verwacht dan zo een minimale aanpassing aan de track, onnodig eigenlijk dit, het blijft een steengoede track natuurlijk maar ik had hogere verwachtingen.
Hardstylahr wrote:Toen ik hem in de tracklist zag staan had ik wel wat meer verwacht dan zo een minimale aanpassing aan de track, onnodig eigenlijk dit, het blijft een steengoede track natuurlijk maar ik had hogere verwachtingen.
Tonight is natuurlijk een prachtplaat maar al heel lang enorm overplayed, waardoor ik hem niet per se meer hoef te horen. Aangezien hij wel gedraaid blijft worden, is deze edit misschien wel een goeie oplossing.
Redman wrote:Tonight is natuurlijk een prachtplaat maar al heel lang enorm overplayed, waardoor ik hem niet per se meer hoef te horen. Aangezien hij wel gedraaid blijft worden, is deze edit misschien wel een goeie oplossing.
Precies dit! En de midintro is ook een stuk steviger geworden naar mijn mening,
Maar jongens, dit is toch gewoon een edit van de Alpha Twins remix? Precies dezelfde melodie en een net iets andere mid dan de A2 remix, maar wel precies dezelfde sounds. Heeft toch niks met het origineel te maken?
Grudgie wrote:Ik vind dit wel een hele lekkere edit!
Hij klinkt bijna hetzelfde als De alpha twins remix.
In grote lijnen wel ja. Maar dan nog vind ik hem persoonlijk wel erg lekker.
Bij ''Alpha Twins Remix'' had ook gewoon ''Wildstylez Remix'' moeten staan
Vind deze edit niet zo boeiend helaas. Zowel 't origineel als de remix zijn beide erg sterke platen. Origineel was al overplayed, de remix natuurlijk idem en dan nog een keer uitmelken snap ik niet, zet dan gewoon 't origineel weer 's op