Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:40 
 
Hardtraxxer

Kippenvel van die melodie!

Intro en Outro vind ik niet zo....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxxer

shuffleking schreef:
Citaat:
Ja dat mag, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan ergeren.. iedereen weet onderhand dat Lyst niet van deze soort hardstyle houdt en hoeft het niet iedere keer weer opnieuw te lezen.. dat zou Lyst ook een hoop getyp schele

dat dus +1


+1 idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zie toch liever Lyst zijn mening dan al die kut +1 reacties hier nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dietrix schreef:
Ik zie toch liever Lyst zijn mening dan al die kut +1 reacties hier nu.

-1, speciaal voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou speciaal voor jou dan, wat vinden jullie van de herhalingswaarde van deze track?
Want waarschijnlijk word je er de komende tijd nog wel even mee doodgegooid.
Ik vind dat een probleem bij nagenoeg alle a2r releases van de afgelopen 1-2 jaar.
Omdat de platen zo tussen raw en mainstream in liggen worden ze gedraaid door vrijwel alle populaire dj's aan zowel de harde als de wat toegankelijke kant van hardstyle en daar schieten veel van deze platen tekort. Voor mij wel in ieder geval, ik ben ze erg snel zat, al zijn sommige best goed. Bij platen als Unleashed/Fragile had ik dat gevoel niet, die luister ik nog steeds met veel plezier. Of dat komt omdat ze een betere herhalingswaarde hebben of omdat ik destijds niet doodgegooid ben met de tracks (in ieder geval niet meer kan herinneren) weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar ben ik het wel mee eens. Die Yellow Minute remix hoorde je té vaak en hetzelfde geldt ook voor een hoop andere populaire A2 platen, omdat ze een breed publiek aanspreken (namelijk niet alleen het mainstream-publiek).

Denk idd niet dat de herhalingswaarde van dit nummer erg hoog is, die intro-outro begint me nu al redelijk te vervelen en ik heb m pas 3 keer gehoord ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Izbut schreef:
Kippenvel van die melodie!

Intro en Outro vind ik niet zo....

Ik vind die opbouw in toonhoogte wel heel erg gaaf gedaan, pakt wel lekker op en geeft (bij mij) een dikke dot energie.

dawasiknie schreef:
Daar ben ik het wel mee eens. Die Yellow Minute remix hoorde je té vaak en hetzelfde geldt ook voor een hoop andere populaire A2 platen, omdat ze een breed publiek aanspreken (namelijk niet alleen het mainstream-publiek).


Ik denk ook JUIST dat dit de kracht is van een Alpha Twins. Ik vind het knap dat je, terwijl ongeveer iedereen een kant kiest, voor de gouden middenweg kiest. Ik had eigenlijk gehoopt dat meer producers een beetje in het midden zouden blijven. Max Enforcer lijkt ook ietwat melodischer te gaan produceren enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de kippenvel bij de break screeches.. omfg.. ongekend.. nog erger als bij borrelnootje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 02:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou speciaal voor jou dan, wat vinden jullie van de herhalingswaarde van deze track?
Want waarschijnlijk word je er de komende tijd nog wel even mee doodgegooid.
Ik vind dat een probleem bij nagenoeg alle a2r releases van de afgelopen 1-2 jaar.
Omdat de platen zo tussen raw en mainstream in liggen worden ze gedraaid door vrijwel alle populaire dj's aan zowel de harde als de wat toegankelijke kant van hardstyle en daar schieten veel van deze platen tekort. Voor mij wel in ieder geval, ik ben ze erg snel zat, al zijn sommige best goed. Bij platen als Unleashed/Fragile had ik dat gevoel niet, die luister ik nog steeds met veel plezier. Of dat komt omdat ze een betere herhalingswaarde hebben of omdat ik destijds niet doodgegooid ben met de tracks (in ieder geval niet meer kan herinneren) weet ik niet.

Tja als dat hun doe is, doen ze het alleen maar goed toch! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige vette aan dit nummer is wanneer die lange scherpe tonen erin komen na de vocals. Wanneer die de melodie vormen zet ik hem alweer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Tja als dat hun doe is, doen ze het alleen maar goed toch! :P

Vind je? Natuurlijk is t mooi dat iedereen je plaat 'wil' draaien, maar als iedereen hem ook telkens 'gaat' draaien wordt je plaat op een gegeven moment uitgekotst, omdat de herhalingswaarde van de meeste tracks niet zo hoog is. Ik weet dus niet of dat wel zo goed is.

De meeste a2r platen zijn schijnbaar zo goed dat iedere grote dj ze draait, maar ze vervelen mij vaak erg snel, jullie niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij niet, afgezien van een aantal platen (Skills/ New Shit/ Kick Back), maar die vond ik toch al niet geweldig.

Dit vind ik weer een goede remix van A2!
Lekkere mid-intro, vocals blijven tof, die scherpe tonen die na die vocals komen zijn idd nice.
Climax is ook goed te doen, met die screeches er door heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Maximum schreef:
Tja als dat hun doe is, doen ze het alleen maar goed toch! :P

Vind je? Natuurlijk is t mooi dat iedereen je plaat 'wil' draaien, maar als iedereen hem ook telkens 'gaat' draaien wordt je plaat op een gegeven moment uitgekotst, omdat de herhalingswaarde van de meeste tracks niet zo hoog is. Ik weet dus niet of dat wel zo goed is.

De meeste a2r platen zijn schijnbaar zo goed dat iedere grote dj ze draait, maar ze vervelen mij vaak erg snel, jullie niet?

Ik snap wat je bedoelt Lyst en ik vind ze dan ook wel gaan vervelen, maar als je het vanuit hun positie bekijkt en ze kunnen kiezen tussen een plaat remixen die onwijs populair word of een plaat remixen die minder populair word, tja dan ben je simpelweg dom als je het niet doet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 20:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het ligt ook niet aan hun als producers, het ligt aan de DJ's die altijd maar dezelfde nieuwe hitjes draaien en amper in staat zijn om gevarieerde creatieve tracklists neer te zetten. Maar dat raakt te ver offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij knalde er gistere toch weer nice op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker :D




Wat een feest zeg, pffff xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Het ligt ook niet aan hun als producers, het ligt aan de DJ's die altijd maar dezelfde nieuwe hitjes draaien en amper in staat zijn om gevarieerde creatieve tracklists neer te zetten. Maar dat raakt te ver offtopic.


En A2R Deelt hun promo's te veel en te snel uit aan andere DJ's. Je weet van te voren al
welke DJ's hun nummers zullen gaan draaien (denk aan Psyko Punkz die A2 platen meestal draaien, etc.).
Daarnaast treden de artiesten van het label de laatste tijd ook overal en op elk feest op waardoor je
ook een soort van "overkill" kunt krijgen, ook al noem ik het liever niet zo, geen ander woordkeuze zo 1, 2, 3.

OT: Weer op Q-Base gehoord (1 x maar overigens) op de main tijden NS & WS. Klapte er weer heerlijk op.
Release deze plaat zou ik zeggen. Hopelijk weer een keertje wat op Scantraxx Reloaded, duurt al weer
een behoorlijk lange tijd. Misschien samen met Doomed of zo? Of zou er weer een remix part ... komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij die lange synth in de break :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi hoe het ff helemaal stil wordt.. TONIGHT. Klinkt zo helder en geniaal dat woordje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Lyst schreef:
Het ligt ook niet aan hun als producers, het ligt aan de DJ's die altijd maar dezelfde nieuwe hitjes draaien en amper in staat zijn om gevarieerde creatieve tracklists neer te zetten. Maar dat raakt te ver offtopic.


En A2R Deelt hun promo's te veel en te snel uit aan andere DJ's. Je weet van te voren al
welke DJ's hun nummers zullen gaan draaien (denk aan Psyko Punkz die A2 platen meestal draaien, etc.).
Daarnaast treden de artiesten van het label de laatste tijd ook overal en op elk feest op waardoor je
ook een soort van "overkill" kunt krijgen, ook al noem ik het liever niet zo, geen ander woordkeuze zo 1, 2, 3.

OT: Weer op Q-Base gehoord (1 x maar overigens) op de main tijden NS & WS. Klapte er weer heerlijk op.
Release deze plaat zou ik zeggen. Hopelijk weer een keertje wat op Scantraxx Reloaded, duurt al weer
een behoorlijk lange tijd. Misschien samen met Doomed of zo? Of zou er weer een remix part ... komen?


Doomed komt op het HHZ album
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Het ligt ook niet aan hun als producers, het ligt aan de DJ's die altijd maar dezelfde nieuwe hitjes draaien en amper in staat zijn om gevarieerde creatieve tracklists neer te zetten. Maar dat raakt te ver offtopic.


Maar als ze dat een keer wel doen, loopt 90% van 't publiek te janken, omdat ze de tracks niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Dit is toch wel weer een heeeelee dikke remix!! Alleen wat hierboven al gezegde wordt, hij wordt teveel gedraaid ZONDE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
Lyst schreef:
Het ligt ook niet aan hun als producers, het ligt aan de DJ's die altijd maar dezelfde nieuwe hitjes draaien en amper in staat zijn om gevarieerde creatieve tracklists neer te zetten. Maar dat raakt te ver offtopic.


Maar als ze dat een keer wel doen, loopt 90% van 't publiek te janken, omdat ze de tracks niet kennen.


Je geeft zelf het probleem al aan :P DJ's weigeren gevarieerde setjes te draaien omdat 90% van het publiek dan loopt te janken omdat ze de tracks niet kennen. Schandalig toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Froozen schreef:
Lyst schreef:
Het ligt ook niet aan hun als producers, het ligt aan de DJ's die altijd maar dezelfde nieuwe hitjes draaien en amper in staat zijn om gevarieerde creatieve tracklists neer te zetten. Maar dat raakt te ver offtopic.


Maar als ze dat een keer wel doen, loopt 90% van 't publiek te janken, omdat ze de tracks niet kennen.

Het publiek waar jij het over hebt kent de nummers alleen omdat ze vaak gedraaid worden. Dat is het probleem zelf in stand houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Lang leven de kleine feesten waar alle liefhebbers op afkomen!! :worship:
Ben er niet vaak te vinden (kleinere feesten), maar wanneer wel, dan gaat het ook goed los!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks