Wat een remix! 
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Qlimax 2013 edit)
- View the latest post: Alpha Twins @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Alpha Twins vs DV8 Rocks! - Leave It All Behind
- View the latest post: Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Heb het idee dat ik hem nu al te vaak heb gehoord.
Met de keer dat ik hem hoor wordt ie slechter.. Helemaal nu ik het 'bekende' filmpje van mysteryland steeds voor me krijg XD als ik dit nummer hoor 
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Nu al zat? Doe je goed 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
heb hem nog maar 1x gehoord dus ik ga er mss nog ff genot aan hebben :p
al vond ik de original precies wel iets beter
al vond ik de original precies wel iets beter
Ik wil m'n ava weer terug.roberttt wrote:Met de keer dat ik hem hoor wordt ie slechter.. Helemaal nu ik het 'bekende' filmpje van mysteryland steeds voor me krijg XD als ik dit nummer hoor
Stukje van 1.54 tot 2.07 is wel vet, bezorgde mij wel wat kippenvel
intro en outro zijn ook wel redelijk
intro en outro zijn ook wel redelijk
Ik vind deze echt heerlijk! Vette in en outro, hele dikke screeches en de climax is ook gewoon lekker, alleen de kicks verpesten het redelijk. Weer een goede remix van de A2!
Heb hem nooit wat aan gevonden, dus jah.RoBinVdHaRdStYleR wrote:Nu al zat? Doe je goed
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Interessant om te weten kerel.Chukkels wrote:Heb hem nooit wat aan gevonden, dus jah.RoBinVdHaRdStYleR wrote:Nu al zat? Doe je goed
? WtfRoBinVdHaRdStYleR wrote: Interessant om te weten kerel.
Geloof alleen nu echt niet meer dat zij dat zelf doen..Nando wrote:Weer een goede remix van de A2!
Pfoe wat gaat die remix lekker hard live. Hele goede remix! Vaak denk ik van remixen, moet dat nou, maar deze remix is echt vet.
overtreft voor mij het orgineel zeker
...erg lekkere remix hoor 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
is aardig melodieus hoordevatu92 wrote:Gewoon diklekker raw
Met een aantal raw-invloeden. Precies wat ze bij A² wel vaker doen dus.WZY wrote: is aardig melodieus hoor
Ongeveer de definitie van zelfs.TiMOTHYb wrote:Met een aantal raw-invloeden. Precies wat ze bij A² wel vaker doen dus.WZY wrote: is aardig melodieus hoor
Ik kan echt geen genoeg krijgen van deze remix! Intro is lekker, vocals zijn super goed uitgebreid ten opzichte van het origineel, en hoe die melodie zich opbouwd met die lange screeches, briljant gewoon!
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
+ 1Teknizion wrote:Ik kan echt geen genoeg krijgen van deze remix! Intro is lekker, vocals zijn super goed uitgebreid ten opzichte van het origineel, en hoe die melodie zich opbouwd met die lange screeches, briljant gewoon!
Ik vind het orgineel zoon zeik plaat, maar deze heeft wel wat. 
Kan dit nummer snel uitgebracht worden?
Des te sneller zijn we er van af!
Jah we weten dat je hem kut vindChukkels wrote:Kan dit nummer snel uitgebracht worden?