Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
60 posts member since 2011
last seen Sep 2011
Lyst wrote:Alleen de synth+"melo" in de intro is goed en de synth in de climax oke.
Kicks zijn in de intro al matig en in de climax om bij weg te lopen (houd eens op met dat hoge pitchen :sick: , dit heeft echt niets meer met harmonie te maken). Melodie in de climax doet me ook weinig.
Ik vind het origineel trouwens ook niets aan.
Wanneer hou je eens op over het zeuren van Pitch kicks.. Reageer dan niet...
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ik moet bij de melodie niet aan Venom denken maar aan deze:

View on YouTube
Last edited by Brainweavers on 24 Aug 2011 19:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
shuffleking wrote:
Lyst wrote:Alleen de synth+"melo" in de intro is goed en de synth in de climax oke.
Kicks zijn in de intro al matig en in de climax om bij weg te lopen (houd eens op met dat hoge pitchen :sick: , dit heeft echt niets meer met harmonie te maken). Melodie in de climax doet me ook weinig.
Hoezo dat nou weer :P Hij mag toch zeggen wat ie van dit nummer vind.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Mijn reactie voegde meer toe dan die van jou :kiss:
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
wootum wrote:
shuffleking wrote:
Hoezo dat nou weer :P Hij mag toch zeggen wat ie van dit nummer vind.
Ja dat mag, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan ergeren.. iedereen weet onderhand dat Lyst niet van deze soort hardstyle houdt en hoeft het niet iedere keer weer opnieuw te lezen.. dat zou Lyst ook een hoop getyp schelen ^^
Hardtraxxer
last seen Sep 2011
Ja dat mag, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan ergeren.. iedereen weet onderhand dat Lyst niet van deze soort hardstyle houdt en hoeft het niet iedere keer weer opnieuw te lezen.. dat zou Lyst ook een hoop getyp schele
dat dus +1
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Er zijn er hier ook een hoop die alles gaaf vinden, en in elk topic zetten: Klink lekker, gaaf, super, lekker nummertje :D Dat is het precies hetzelfde, alleen met een andere mening.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als dat het enige is wat ik gezegd heb over de track, dan kan ik er in komen, maar ik heb gewoon netjes meerdere onderdelen van de track uitgelicht wat ik er goed aan vond en wat niet. Nu kan ik dat gedeelte met de pitchkicks wel weg laten, maar dan lijkt het net alsof ik de track wel goed vind, wat ik dus niet vind. En dan heb ik liever dat ik in de herhaling val, dan dat ik iets zeg waaruit iets anders blijkt dan dat ik vind.
Last edited by Lyst on 24 Aug 2011 19:30, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
wootum wrote:Er zijn er hier ook een hoop die alles gaaf vinden, en in elk topic zetten: Klink lekker, gaaf, super, lekker nummertje :D Dat is het precies hetzelfde, alleen met een andere mening.
Daar hebben ook een hoop een hekel aan :P daarom zeg ik dat alleen bij tracks die ik écht goed vind.. Maargoed zo heeft iedereen zijn eigen manier van op een forum posten, ik probeerde alleen duidelijk te maken waarom sommige mensen 'anti-Lyst'-opmerkingen gaan maken.. (zelf vind ik het wel lachen altijd, beetje de discussie aangaan)

Back on-topic dan maar weer:
Hardtraxxer
last seen Sep 2011
Ik vind bijvoorbeeld Theracords kicks niet mooi.. Eigelijk heel de style niet maar goed.. Dat ga ik toch ook niet vermelden bij elke release op dit forum. Puur omdat het mijn style niet is. En zo te zien is dit jou style ook niet.(Vanwegen je interesses op je profiel) En vandaar mijn opmerking ;)
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Heerlijke sfeer in de track evenals het origineel :bomb:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Wel een vette remix maar overtreft het origineel niet.
In het origineel zit veel meer gevoel :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Een van de plaatjes die echt is blijven hangen na Decibel en the Qontinent. Echt vet gedaan hoe die break weer overgaat in dat laddertje. Rutututututu
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Beter komt deze snel uit :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Hoofdcoach wrote:Beter komt deze snel uit :D
Precies wat hij zegt! :worship:
J
Zal denk nog wel eventjes duren jammer genoeg.
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Tis een heel ander soort plaat geworden,
Maar wat gaat die hard! :bomb:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik snap niet wat dit nummer met mensen doet :lol: Kan dit echt niet waarderen, doet me niets.

Melodie pakt me niet, kicks zijn kut xd
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Dit overtreft het origineel echt bij lange na niet, ik vind de melo veel en veel te simpel. Ik snap dat dit juist de kracht van deze melodie is maar ik vind 'm na een paar keer gewoon saai worden.

Al met al best een fijne remix maar het origineel vind ik toch echt van een niveautje hoger
A
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Die kicks in de climax verpesten het toch redelijk. Jammer, want voor de rest is het best een vette remix.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
roberttt wrote:Ik snap niet wat dit nummer met mensen doet :lol: Kan dit echt niet waarderen, doet me niets.

Melodie pakt me niet, kicks zijn kut xd
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Zo'n heerlijk nummer he, die screetches! :love:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Nikkel wrote:Zo'n heerlijk nummer he, die screetches! :love:
J
Had er toch iets meer van verwacht, maar zeker niet slecht. ^^