Wanneer hou je eens op over het zeuren van Pitch kicks.. Reageer dan niet...Lyst wrote:Alleen de synth+"melo" in de intro is goed en de synth in de climax oke.
Kicks zijn in de intro al matig en in de climax om bij weg te lopen (houd eens op met dat hoge pitchen, dit heeft echt niets meer met harmonie te maken). Melodie in de climax doet me ook weinig.
Ik vind het origineel trouwens ook niets aan.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Wildstylez 2017 Edit)
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Qlimax 2013 edit)
- View the latest post: Alpha Twins @ X-Qlusive Wildstylez (19-01-2013)
- View the latest post: Wildstylez & Alpha Twins vs DV8 Rocks! - Leave It All Behind
- View the latest post: Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Last edited by Brainweavers on 24 Aug 2011 19:17, edited 1 time in total.
Hoezo dat nou weershuffleking wrote:Wanneer hou je eens op over het zeuren van Pitch kicks.. Reageer dan niet...Lyst wrote:Alleen de synth+"melo" in de intro is goed en de synth in de climax oke.
Kicks zijn in de intro al matig en in de climax om bij weg te lopen (houd eens op met dat hoge pitchen, dit heeft echt niets meer met harmonie te maken). Melodie in de climax doet me ook weinig.
Ik vind het origineel trouwens ook niets aan.
Mijn reactie voegde meer toe dan die van jou 
Ja dat mag, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan ergeren.. iedereen weet onderhand dat Lyst niet van deze soort hardstyle houdt en hoeft het niet iedere keer weer opnieuw te lezen.. dat zou Lyst ook een hoop getyp schelenwootum wrote:Hoezo dat nou weershuffleking wrote:Wanneer hou je eens op over het zeuren van Pitch kicks.. Reageer dan niet...Lyst wrote:Alleen de synth+"melo" in de intro is goed en de synth in de climax oke.
Ik vind het origineel trouwens ook niets aan.Hij mag toch zeggen wat ie van dit nummer vind.
dat dus +1Ja dat mag, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich eraan ergeren.. iedereen weet onderhand dat Lyst niet van deze soort hardstyle houdt en hoeft het niet iedere keer weer opnieuw te lezen.. dat zou Lyst ook een hoop getyp schele
Er zijn er hier ook een hoop die alles gaaf vinden, en in elk topic zetten: Klink lekker, gaaf, super, lekker nummertje
Dat is het precies hetzelfde, alleen met een andere mening.
Als dat het enige is wat ik gezegd heb over de track, dan kan ik er in komen, maar ik heb gewoon netjes meerdere onderdelen van de track uitgelicht wat ik er goed aan vond en wat niet. Nu kan ik dat gedeelte met de pitchkicks wel weg laten, maar dan lijkt het net alsof ik de track wel goed vind, wat ik dus niet vind. En dan heb ik liever dat ik in de herhaling val, dan dat ik iets zeg waaruit iets anders blijkt dan dat ik vind.
Last edited by Lyst on 24 Aug 2011 19:30, edited 1 time in total.
Daar hebben ook een hoop een hekel aanwootum wrote:Er zijn er hier ook een hoop die alles gaaf vinden, en in elk topic zetten: Klink lekker, gaaf, super, lekker nummertjeDat is het precies hetzelfde, alleen met een andere mening.
Back on-topic dan maar weer:
Ik vind bijvoorbeeld Theracords kicks niet mooi.. Eigelijk heel de style niet maar goed.. Dat ga ik toch ook niet vermelden bij elke release op dit forum. Puur omdat het mijn style niet is. En zo te zien is dit jou style ook niet.(Vanwegen je interesses op je profiel) En vandaar mijn opmerking 
Heerlijke sfeer in de track evenals het origineel 
Wel een vette remix maar overtreft het origineel niet.
In het origineel zit veel meer gevoel
In het origineel zit veel meer gevoel
Een van de plaatjes die echt is blijven hangen na Decibel en the Qontinent. Echt vet gedaan hoe die break weer overgaat in dat laddertje. Rutututututu
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Beter komt deze snel uit 
Precies wat hij zegt!Hoofdcoach wrote:Beter komt deze snel uit
-
J
Zal denk nog wel eventjes duren jammer genoeg.
Tis een heel ander soort plaat geworden,
Maar wat gaat die hard!
Maar wat gaat die hard!
Ik snap niet wat dit nummer met mensen doet
Kan dit echt niet waarderen, doet me niets.
Melodie pakt me niet, kicks zijn kut
Dit overtreft het origineel echt bij lange na niet, ik vind de melo veel en veel te simpel. Ik snap dat dit juist de kracht van deze melodie is maar ik vind 'm na een paar keer gewoon saai worden.
Al met al best een fijne remix maar het origineel vind ik toch echt van een niveautje hoger
Al met al best een fijne remix maar het origineel vind ik toch echt van een niveautje hoger
Die kicks in de climax verpesten het toch redelijk. Jammer, want voor de rest is het best een vette remix.
roberttt wrote:Ik snap niet wat dit nummer met mensen doetKan dit echt niet waarderen, doet me niets.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Zo'n heerlijk nummer he, die screetches! 
Nikkel wrote:Zo'n heerlijk nummer he, die screetches!
-
J
Had er toch iets meer van verwacht, maar zeker niet slecht.