Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..
Is dat tegenwoordig cool om te zeggen dat een melodie random is? Zie het de laatste tijd regelmatig in topic voorbij komen. Het is naar mijn mening echt een domme opmerking maar ja.
Ik vind dit een lekker plaatje van heady ben benieuwd wanneer dit uitkomt.
Niet de eerste keer dat je op zo op me reageert (vorige keer snapte ik er niets van, dit keer maak ik een 'domme opmerking'). Blijkbaar begrijp jij zelf niet dat mensen verschillende meningen kunnen hebben.
Als je niet normaal op iemand in kan gaan, doe het dan lekker niet
