Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft echt z'n draai gevonden nu :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat, normaal gesproken heb ik het niet zo op zang in platen, maar vind het hier totaal niet storend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Godver wat een heerlijke track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het raar dat Power of Music en Reignite mij niks deden, maar deze plaat echt geweldig vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Is het raar dat Power of Music en Reignite mij niks deden, maar deze plaat echt geweldig vind?

Ik heb hetzelfde ;) Reignite doet mij ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 22:43 
 
Hardtraxxer

Heady word steeds maar beter, man wat hou ik van zijn muziek!
(L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard With Style schreef:
Heady word steeds maar beter, man wat hou ik van zijn muziek!
(L) :loving:

Verander je naam maar eens eerst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

al iets over bekend of deze plaat uitkomt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Shockblitz schreef:
al iets over bekend of deze plaat uitkomt ?


Het is nog steeds niet helemaal duidelijk bij welk label Headhunterz nu aangesloten zit, dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet zo heel erg boeiend vind ik vergeleken met wat Headhunterz de laatste tijd uitbrengt. Climax doet me ook iets teveel denken aan Psychedelic. Geen slechte plaat verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Shockblitz schreef:
al iets over bekend of deze plaat uitkomt ?

Dan stond het hier al.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat begrijp ik, misschien had iemand ergens wat vernomen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 22:10 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand al iets meer over een release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

aapjesloeruh schreef:
Weet iemand al iets meer over een release?


Er zou een EP aankomen in de lente. Ik gok met deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 10:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

lekker festival nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummer hoor. Zal vast ook niet meer zo lang duren voordat deze uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..


Is dat tegenwoordig cool om te zeggen dat een melodie random is? Zie het de laatste tijd regelmatig in topic voorbij komen. Het is naar mijn mening echt een domme opmerking maar ja.

Ik vind dit een lekker plaatje van heady ben benieuwd wanneer dit uitkomt.

Niet de eerste keer dat je op zo op me reageert (vorige keer snapte ik er niets van, dit keer maak ik een 'domme opmerking'). Blijkbaar begrijp jij zelf niet dat mensen verschillende meningen kunnen hebben.

Als je niet normaal op iemand in kan gaan, doe het dan lekker niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

Geweldig dit :worship:
Je kan zeggen wat je wil over heady en op hem haten maar het niveau van zen producties is gewoon ongekend hoog en dat bewijst hij hier weer mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..


Is dat tegenwoordig cool om te zeggen dat een melodie random is? Zie het de laatste tijd regelmatig in topic voorbij komen. Het is naar mijn mening echt een domme opmerking maar ja.

Ik vind dit een lekker plaatje van heady ben benieuwd wanneer dit uitkomt.

Niet de eerste keer dat je op zo op me reageert (vorige keer snapte ik er niets van, dit keer maak ik een 'domme opmerking'). Blijkbaar begrijp jij zelf niet dat mensen verschillende meningen kunnen hebben.

Als je niet normaal op iemand in kan gaan, doe het dan lekker niet ;)

Waarom ga je na 5 maanden weer verder met een (nutteloze) discussie, laat het los xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 maanden ja? Oh xd

Ik las het nu pas, wist niet dat het zo lang geleden was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Geweldig dit :worship:
Je kan zeggen wat je wil over heady en op hem haten maar het niveau van zen producties is gewoon ongekend hoog en dat bewijst hij hier weer mee :thumbsup:


helemaal mee eens ! ben benieuwd wat voor solo tracks hij nog meer gaat brengen, maar zo lang hij dit stijltje kan houden wil ik best accepteren dat Lessons in love af en toe op de radio is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Dennis93 schreef:
Geweldig dit :worship:
Je kan zeggen wat je wil over heady en op hem haten maar het niveau van zen producties is gewoon ongekend hoog en dat bewijst hij hier weer mee :thumbsup:


helemaal mee eens ! ben benieuwd wat voor solo tracks hij nog meer gaat brengen, maar zo lang hij dit stijltje kan houden wil ik best accepteren dat Lessons in love af en toe op de radio is >.<


Jaa precies vind ik ook :P. Deze man heeft al teveel dikke tracks gemaakt dus je moet hem niet gelijk haten omdat hij een paar kaasplaatjes maakt :D. Hij draait daarentegen altijd oude tracks in zen sets en support talenten :thumbsup:. Iets wat onze dikke nek Joram niet zou doen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:23 
 

Iemand al wat meer info over deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 07:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
helemaal mee eens ! ben benieuwd wat voor solo tracks hij nog meer gaat brengen, maar zo lang hij dit stijltje kan houden wil ik best accepteren dat Lessons in love af en toe op de radio is >.<

Nou dat scheelt weer dan. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks