Headhunterz heeft echt z'n draai gevonden nu 
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - Now Is The Time ( Ft. Miss Palmer) (HWS009)
- View the latest post: Headhunterz Ft. Miss Palmer - Now Is The Time (Audiofreq Remix)
- View the latest post: Audiotricz ft. Miss Palmer - Never Leaving (SCAN165)
- View the latest post: Afrojack & Steve Aoki ft. Miss Palmer - No Beef (Arhetium Subground Bootleg) FREE DOWNLOAD
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Vette plaat, normaal gesproken heb ik het niet zo op zang in platen, maar vind het hier totaal niet storend 
p-stylez wrote:Godver wat een heerlijke track!![]()
Is het raar dat Power of Music en Reignite mij niks deden, maar deze plaat echt geweldig vind?
Ik heb hetzelfdeKoelkast wrote:Is het raar dat Power of Music en Reignite mij niks deden, maar deze plaat echt geweldig vind?
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Heady word steeds maar beter, man wat hou ik van zijn muziek!

Verander je naam maar eens eerstHard With Style wrote:Heady word steeds maar beter, man wat hou ik van zijn muziek!
![]()
al iets over bekend of deze plaat uitkomt ?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk bij welk label Headhunterz nu aangesloten zit, dus nee.Shockblitz wrote:al iets over bekend of deze plaat uitkomt ?
Niet zo heel erg boeiend vind ik vergeleken met wat Headhunterz de laatste tijd uitbrengt. Climax doet me ook iets teveel denken aan Psychedelic. Geen slechte plaat verder.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dan stond het hier al..Shockblitz wrote:al iets over bekend of deze plaat uitkomt ?
dat begrijp ik, misschien had iemand ergens wat vernomen. 
-
AHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2013
Weet iemand al iets meer over een release?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Er zou een EP aankomen in de lente. Ik gok met deze track.aapjesloeruh wrote:Weet iemand al iets meer over een release?
lekker nummer hoor. Zal vast ook niet meer zo lang duren voordat deze uitkomt
Niet de eerste keer dat je op zo op me reageert (vorige keer snapte ik er niets van, dit keer maak ik een 'domme opmerking'). Blijkbaar begrijp jij zelf niet dat mensen verschillende meningen kunnen hebben.Phase 2 wrote:Is dat tegenwoordig cool om te zeggen dat een melodie random is? Zie het de laatste tijd regelmatig in topic voorbij komen. Het is naar mijn mening echt een domme opmerking maar ja.XtD wrote:Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..
Ik vind dit een lekker plaatje van heady ben benieuwd wanneer dit uitkomt.
Als je niet normaal op iemand in kan gaan, doe het dan lekker niet
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Geweldig dit
Je kan zeggen wat je wil over heady en op hem haten maar het niveau van zen producties is gewoon ongekend hoog en dat bewijst hij hier weer mee
Je kan zeggen wat je wil over heady en op hem haten maar het niveau van zen producties is gewoon ongekend hoog en dat bewijst hij hier weer mee
Waarom ga je na 5 maanden weer verder met een (nutteloze) discussie, laat het losXtD wrote:Niet de eerste keer dat je op zo op me reageert (vorige keer snapte ik er niets van, dit keer maak ik een 'domme opmerking'). Blijkbaar begrijp jij zelf niet dat mensen verschillende meningen kunnen hebben.Phase 2 wrote:Is dat tegenwoordig cool om te zeggen dat een melodie random is? Zie het de laatste tijd regelmatig in topic voorbij komen. Het is naar mijn mening echt een domme opmerking maar ja.XtD wrote:Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..
Ik vind dit een lekker plaatje van heady ben benieuwd wanneer dit uitkomt.
Als je niet normaal op iemand in kan gaan, doe het dan lekker niet
5 maanden ja? Oh
Ik las het nu pas, wist niet dat het zo lang geleden was
Ik las het nu pas, wist niet dat het zo lang geleden was
helemaal mee eens ! ben benieuwd wat voor solo tracks hij nog meer gaat brengen, maar zo lang hij dit stijltje kan houden wil ik best accepteren dat Lessons in love af en toe op de radio isDennis93 wrote:Geweldig dit![]()
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Jaa precies vind ik ookRickzel wrote:helemaal mee eens ! ben benieuwd wat voor solo tracks hij nog meer gaat brengen, maar zo lang hij dit stijltje kan houden wil ik best accepteren dat Lessons in love af en toe op de radio isDennis93 wrote:Geweldig dit![]()
-
B
Iemand al wat meer info over deze track?