Komt ie nou alleen op Hardstyle.com uit? Laat ik daar nou net geen saldo hebben....
OT: heerlijk mainstream plaatje met fijne kicks!
OT: heerlijk mainstream plaatje met fijne kicks!
Er staat toch Hardstyle.com exclusive?jonah_psvfan wrote:Komt ie nou alleen op Hardstyle.com uit? Laat ik daar nou net geen saldo hebben....
Darklevi wrote:Eindelijk dan, wel een leuke verrassing voor de maandagmiddag
Ik denk dat dit gewoon zo'n plaat is met een melodie en sfeer die veel mensen gewoon pakt, ik vind hem ook niet heel anders dan andere mainstream plaatjes maar die melodie pakt mij gewoon heel goed.Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Zelfde hier,Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Alles?Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Mee eens. Breaks en climaxes zijn erg sfeervol.Pommer wrote:Alles?Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Mooie originele melodie, geen dramatische zogenaamd harde anti climax, vocals die daadwerkelijk wat toevoegen, mooie sfeervolle break, fatsoenlijke kicks (niet geweldig maar toch). En omdat het gewoon helemaal klopt als geheel.
Dat vind ik dan weer vreemd haha. Aangezien Now Is The Time en Reignite toch wel enige overeenkomsten hebben.The Venator wrote:Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.
Reignite pakt me gewoon meer denk ikJeftaElachouri wrote:Dat vind ik dan weer vreemd haha. Aangezien Now Is The Time en Reignite toch wel enige overeenkomsten hebben.The Venator wrote:Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.