Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
Komt ie nou alleen op Hardstyle.com uit? Laat ik daar nou net geen saldo hebben....

OT: heerlijk mainstream plaatje met fijne kicks!
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Heerlijk :loving:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
jonah_psvfan wrote:Komt ie nou alleen op Hardstyle.com uit? Laat ik daar nou net geen saldo hebben....
Er staat toch Hardstyle.com exclusive? :P
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Origineel: lekkere drive in mid-intro door de sounds, kicks zijn wat slapjes maar passen wel goed bij de rest van het plaatje. De break die volgt is eindelijk weer is een mooie break, weliswaar 2 jaar oud maar toch. Dan komt de opbouw met die heerlijke melodie! Ik had hier wel een stukje graag anders gezien namelijk die vocal loop, die klinkt imo niet helemaal lekker. Climax is natuurlijk gewoon lekker, de mooie melodie met de bijpassende kicks. Tweede kleine break en climax gelden hetzelfde voor als de eerste. Na de 2e climax komt de outro die ingeleid wordt met een alweer een kleine break. Had ik ook graag wat anders gezien, nu haalt die kleine break een beetje de drive uit de plaat en maakt de mogelijkheid tot goeie overgangen ook wat beperkter, jammer.

Remix: Vocals vind ik totaal niet bij deze plaat passen maar goed omdat het een remix is. Leuke break voor de mid-intro, maar dan de mid-intro zelf. Heel veel drive met die screeches, verschillende kicks en snares. Heerlijk origineel. Hierna weer een break en climax(?) die qua idee hetzelfde zijn als de eerste break en mid-intro. Leuke afwisseling van de sounds die al eerder te horen waren.

Dus gewoon een super release met het origineel als de betere van de twee.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Nice! Onverwachte release en dan ook nog op dezelfde dag :)
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Eindelijk dan, wel een leuke verrassing voor de maandagmiddag :D
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: eindelijk.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Eindelijk, hele fijne track :D
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Darklevi wrote:Eindelijk dan, wel een leuke verrassing voor de maandagmiddag :D

gaaf dit na xq legends!!!
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Eindelijk inderdaad, genomineerd voor TOTY voor mij!
Wat een briljante melodie :loving: :loving:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Ik denk dat dit gewoon zo'n plaat is met een melodie en sfeer die veel mensen gewoon pakt, ik vind hem ook niet heel anders dan andere mainstream plaatjes maar die melodie pakt mij gewoon heel goed.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Eindelijk het origineel :worship: lang op gewacht. Beste HHZ plaat van 2012.
Audiofreqs remix is wel geinig maar die soort TRB kicks hoeven van mij niet.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Lyst wrote:Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet. Wat maakt deze plaat nu zoveel beter dan al die andere mainstream?
Zelfde hier,
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Enkel de melodie weet me wel te boeien, de rest is niet om over naar huis te schrijven. Zal hem zelf iig nooit opzetten.
S
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Alles?

Mooie originele melodie, geen dramatische zogenaamd harde anti climax, vocals die daadwerkelijk wat toevoegen, mooie sfeervolle break, fatsoenlijke kicks (niet geweldig maar toch). En omdat het gewoon helemaal klopt als geheel.
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Man man man zeg... Wat een blinkertje... (L)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
Fuck it... ben Seven helemaal zat, dit is wmbt de release van het jaar, en dan bedoel ik het origineel (hoewel ik de remix ook zeer geslaagd vind)

wat ongelofelijk jammer dat Heady deze lijn niet heeft doorgezet, maar wat een plaat om afscheid mee te nemen van de hardstyle, held ! :D
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Origineel :loving:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Alles?

Mooie originele melodie, geen dramatische zogenaamd harde anti climax, vocals die daadwerkelijk wat toevoegen, mooie sfeervolle break, fatsoenlijke kicks (niet geweldig maar toch). En omdat het gewoon helemaal klopt als geheel.
Mee eens. Breaks en climaxes zijn erg sfeervol.

Ook het feit dat deze plaat al een hele tijd ligt en Headhunterz die de Hardstyle misschien wel beetje bij beetje aan het verlaten is voegt voor de meeste mensen wat toe aan deze plaat denk ik.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
The Venator wrote:Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.
Dat vind ik dan weer vreemd haha. Aangezien Now Is The Time en Reignite toch wel enige overeenkomsten hebben.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
JeftaElachouri wrote:
The Venator wrote:Het origineel na het aankondigen van de release 2x opgehad. De remix wel 200x. Ik vind net als Wootum de melodie wel leuk, maar daar houdt het ook wel op. Ik vind bijvoorbeeld Reignite leuker.
Dat vind ik dan weer vreemd haha. Aangezien Now Is The Time en Reignite toch wel enige overeenkomsten hebben.
Reignite pakt me gewoon meer denk ik :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Super plaat! Eindelijk beschikbaar!