Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 07:32 
 
Hardtraxxer

Artiest: Headhunterz

Track(s): Now Is The Time

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 10:03 
 
Hardtraxx Elite

weer een lekker plaatje van heady! heerlijke melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zou die met Malukah zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is Heddy lekker bezig zeg!

Ook deze plaat weer, Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Moest onmiddelijk denken aan Reignite :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:49 
 

Niet heel speciaal, niet beter dan Reignite imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Standaart Headhunterz plaatje :yawn: maar de Kick klinkt volgensmij niet meer zo hol :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:33 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat weer :D Heldig gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke melodie + omlaag pitchende kick = :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Niks speciaals. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeerlijke melodie, saaie mid. Dit had toch beter een Qlimax anthem kunnen wezen, of 't nou duister is of niet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele fijne mainstream plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Pakt mij nog niet echt..melodie is moeilijk te volgen op het eerste gehoor. Nog eens een paar keer luisteren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt weer dik :worship:
Zoals gezegd: omlaag pitchende kick :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Addict

vind deze echt veeeeeel pakkender dan The Power Of Music!! :thumbsup:

Edit: nu al genoeg van deze plaat.. Vind na een paar keer luisteren toch The Power Of Music beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Best lekker maar wel een beetje standaard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxxer

Lijkt weer veel op Reginite :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, melo lekker opzwepend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is leuk, vocals vind ik minder dan in Reignite. Er zit ook een irritante, rare noot in die melodie.
Maar de 'mysterieuze sfeer' die erin zit bevalt me iig wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz kent toch wel een sterk jaar, al ligt zijn stijl me niet zo goed meer als vroeger, hij en Frontliner weten toch wel hun eigen kenmerkende sound op een erg goede manier mee te geven aan de huidige mainstream. Deze plaat doet me dan net wat minder als Reignite of TPOM, ik vind de melodie niet fijn wanneer deze omhoog gaat, klinkt in mijn oren erg geforceerd. Ondanks dat is het wel weer een mooi geheel, prima plaatje.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks