Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Hij gaat alleen maar beter klinken, wat een productie :worship:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Heel erg vette plaat. HHZ poept echt de ene vette plaat na de andere vette plaat uit! Heel erg vet!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik moest in het begin een beetje "wennen" aan de track, maar inderdaad een hele vette plaat. Headhunterz lijkt een beetje een stijl gevonden te hebben die heel "anthem-achtig" is, groots om maar zo te zeggen. Heb er even geen woord voor. Dat mag ik wel in een plaatje.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Khadber wrote:Ik moest in het begin een beetje "wennen" aan de track, maar inderdaad een hele vette plaat. Headhunterz lijkt een beetje een stijl gevonden te hebben die heel "anthem-achtig" is, groots om maar zo te zeggen. Heb er even geen woord voor. Dat mag ik wel in een plaatje.
episch
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Noemde hij het zelf niet cinematisch? Ik vind het ook wel wat hebben in ieder geval, al blijf ik deze melodie niet echt sterk vinden nu ik 'm hoor in hq.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Vind dit de minste nieuwe Headhunterz track. Mid intro heb ik al 1000 x op die manier gehoord bij Wildstylez/Alpha2 en de melodie weet me ook niet erg te pakken, beetje een slechtere versie van Reignite.
J
Wat een plaat weer zeg, wat een held is hij toch ook.
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
p-stylez wrote:Godver wat een heerlijke track! :D
Spectrum Remix, The Power of Music, Reignite, Toulouse remix, deze.. jaja heady is lekker bezig! :D Lessons of love is gewoon een foutje geweest, of hij moet die even in deze style remaken (dus veel meer opvulling)

:worship:
Dit precies dit. :worship:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
De eerste keer kon ik de melodie moeilijk volgen maar na een aantal keer luisteren is het weer een typische goede Headhunterz track. Willem heeft zichzelf weer helemaal gevonden na Doomed. Bijna elke track dit jaar is een voltreffer imo. Prima sfeer, goede drive en een doordachte melodie. Vocals sluiten ook prima aan op de sfeer in de track. Totaal plaatje klopt gewoon weer :thumbsup: .
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
In de laatste tracks van hem zit iedere keer een zelfde soort sfeer die heel goed aan slaat. Heerlijk deze track!
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Vind van z'n laatste paar tracks dit wel de lekkerste denk ik. Geweldige melodie en mooie vocals. Intro is niks bijzonders maar dat neem ik voor lief.
H
Hardtraxxer
128 posts member since 2012
last seen Apr 2013
Man, man man, hoe doet ie het toch! Blijft mijn favo hardstyleproducer
Zalig liedje
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube better quality ;)
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Weer een pareltje van Willem:)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
al meer dan een maand mijn favo hs plaat (L)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Had hier liever andere kicks onder gehad. dan was hij toch wel 1 van de beste platen van 2012 geworden voor mij :D
I
Deze hhz track weet me echt weer te raken! Vorige nummers vond ik het toch allemaal net niet hebben, maar deze geeft me echt kippenvel :loving:
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Live zo genoten van deze schijf gister :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Deze is samen met Miss Palmer. De volledige titel is Headhunterz & Miss Palmer - Now Is The Time.

Bron: Hard with Style-site
G
8 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Nee kan me niet boeien deze track. Terwijl ik de meeste heady tracks wel kan waarderen qua melodie maar deze nee niet voor mij.

Maar jah iedere djs heeft mindere momenten of tracks.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Wildstylerz wrote:al meer dan een maand mijn melodieuzefavo hs plaat (L)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Meph0 wrote:Deze is samen met Miss Palmer. De volledige titel is Headhunterz & Miss Palmer - Now Is The Time.
Bron: Hard with Style-site
Aangepast.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 8 days ago
Past mooi in het rijtje van Toulouse remix en Reignite. Beetje zelfde sfeertje in de tracks, heerlijk melodieus.
Mag dat stijltje wel :cool:
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Oxbow wrote:Past mooi in het rijtje van Toulouse remix en Reignite. Beetje zelfde sfeertje in de tracks, heerlijk melodieus.
Mag dat stijltje wel :cool:
:thumbup:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vind er na de 1e keer luisteren niet veel aan maar dat heb ik bij bijna geen enkele plaat. Steekt wel weer goed in elkaar.