Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij gaat alleen maar beter klinken, wat een productie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg vette plaat. HHZ poept echt de ene vette plaat na de andere vette plaat uit! Heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest in het begin een beetje "wennen" aan de track, maar inderdaad een hele vette plaat. Headhunterz lijkt een beetje een stijl gevonden te hebben die heel "anthem-achtig" is, groots om maar zo te zeggen. Heb er even geen woord voor. Dat mag ik wel in een plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik moest in het begin een beetje "wennen" aan de track, maar inderdaad een hele vette plaat. Headhunterz lijkt een beetje een stijl gevonden te hebben die heel "anthem-achtig" is, groots om maar zo te zeggen. Heb er even geen woord voor. Dat mag ik wel in een plaatje.

episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noemde hij het zelf niet cinematisch? Ik vind het ook wel wat hebben in ieder geval, al blijf ik deze melodie niet echt sterk vinden nu ik 'm hoor in hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind dit de minste nieuwe Headhunterz track. Mid intro heb ik al 1000 x op die manier gehoord bij Wildstylez/Alpha2 en de melodie weet me ook niet erg te pakken, beetje een slechtere versie van Reignite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:59 
 

Wat een plaat weer zeg, wat een held is hij toch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:23 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Godver wat een heerlijke track! :D
Spectrum Remix, The Power of Music, Reignite, Toulouse remix, deze.. jaja heady is lekker bezig! :D Lessons of love is gewoon een foutje geweest, of hij moet die even in deze style remaken (dus veel meer opvulling)

:worship:


Dit precies dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 01:06 
 
Hardtraxx Addict

De eerste keer kon ik de melodie moeilijk volgen maar na een aantal keer luisteren is het weer een typische goede Headhunterz track. Willem heeft zichzelf weer helemaal gevonden na Doomed. Bijna elke track dit jaar is een voltreffer imo. Prima sfeer, goede drive en een doordachte melodie. Vocals sluiten ook prima aan op de sfeer in de track. Totaal plaatje klopt gewoon weer :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de laatste tracks van hem zit iedere keer een zelfde soort sfeer die heel goed aan slaat. Heerlijk deze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:23 
 
Hardtraxxer

Vind van z'n laatste paar tracks dit wel de lekkerste denk ik. Geweldige melodie en mooie vocals. Intro is niks bijzonders maar dat neem ik voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxxer

Man, man man, hoe doet ie het toch! Blijft mijn favo hardstyleproducer
Zalig liedje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

better quality ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:35 
 
Hardtraxxer

Weer een pareltje van Willem:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

al meer dan een maand mijn favo hs plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Had hier liever andere kicks onder gehad. dan was hij toch wel 1 van de beste platen van 2012 geworden voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:00 
 

Deze hhz track weet me echt weer te raken! Vorige nummers vond ik het toch allemaal net niet hebben, maar deze geeft me echt kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:51 
 
Hardtraxxer

Live zo genoten van deze schijf gister :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is samen met Miss Palmer. De volledige titel is Headhunterz & Miss Palmer - Now Is The Time.

Bron: Hard with Style-site
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Nee kan me niet boeien deze track. Terwijl ik de meeste heady tracks wel kan waarderen qua melodie maar deze nee niet voor mij.

Maar jah iedere djs heeft mindere momenten of tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
al meer dan een maand mijn melodieuzefavo hs plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Deze is samen met Miss Palmer. De volledige titel is Headhunterz & Miss Palmer - Now Is The Time.
Bron: Hard with Style-site

Aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past mooi in het rijtje van Toulouse remix en Reignite. Beetje zelfde sfeertje in de tracks, heerlijk melodieus.
Mag dat stijltje wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Past mooi in het rijtje van Toulouse remix en Reignite. Beetje zelfde sfeertje in de tracks, heerlijk melodieus.
Mag dat stijltje wel :cool:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Vind er na de 1e keer luisteren niet veel aan maar dat heb ik bij bijna geen enkele plaat. Steekt wel weer goed in elkaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks