Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Headhunterz Ft. Miss Palmer

Track(s): Now Is The Time (Audiofreq Remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dan kunnen we alleen maar hopen dat er een release komt met beide tracks. :drool:
Over de track zelf, tjah, hier kan je niks op uit maken. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:34 
 
Hardtraxx Elite

Orgineel vind ik heel vet :D en Sam kan hier echt wel iets leuks van maken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:37 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt goed!, ik hou van het orgineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu wel heel erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeaaaaaaahhh! Hopen dat het origineel erbij komt! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het origineel is voor mij de beste headhunterz plaat van de afgelopen jaren :loving:
Toch benieuwd wat hier uit komt

Oja, hopelijk een EP met het origineel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:59 
 

Magnetron schreef:
Het origineel is voor mij de beste headhunterz plaat van de afgelopen jaren :loving:
Toch benieuwd wat hier uit komt

Oja, hopelijk een EP met het origineel :D


Dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Oja, hopelijk een EP met het origineel :D

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

ΛUDIƟFR€Q @audiofreqdj
Citaat:
So I've just finished a beta version of a remix for @djheadhunterz!

Gonna test it this weekend!!!


Mensjes die Audiofreq gaan zien, filmen pl0x. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Onverwachts op Last world gehoord bij Geck-o & Blackburn. :D
Erg dik, alleen zit geen melodie in de climax :cry: of misschien is het een edit? dat ie m nog exclusief wil houden ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Onverwachts op Last world gehoord bij Geck-o & Blackburn. :D
Erg dik, alleen zit geen melodie in de climax :cry: of misschien is het een edit? dat ie m nog exclusief wil houden ofzo?


er staat ook dat ie een beta remix of headhunterz had afgemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:05 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt best wel saai tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pakt me totaal niet. Screeches passen niet in deze track. Een reversed bass zou beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor alleen een stukje van de intro, hier een mening op baseren zou dus ook niet logisch zijn. Interesse is wel gewekt! Hoop dat hij de epische sfeer van de break en climax van evenaren in een audiofreq jasje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:01 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Hoor alleen een stukje van de intro, hier een mening op baseren zou dus ook niet logisch zijn. Interesse is wel gewekt! Hoop dat hij de epische sfeer van de break en climax van evenaren in een audiofreq jasje.


helaas de climax is een copy van de intro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Was een beta versie dus kan nog redelijk wat aan veranderd worden. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
jaron123 schreef:
Hoor alleen een stukje van de intro, hier een mening op baseren zou dus ook niet logisch zijn. Interesse is wel gewekt! Hoop dat hij de epische sfeer van de break en climax van evenaren in een audiofreq jasje.


helaas de climax is een copy van de intro ;)


Oh bah dat zou voor mij meteen een reden om de remix kut te vinden. Ik vond juist die melodie zo lekker, daar had audiofreq echt iets mee kunnen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 13:46 
 
Hardtraxxer

en hoe ga je de melodie uit het origineel overtoppen dan?
hij heeft er juist speciaal voor gekozen om dat niet te doen omdat dat in zijn ogen niet kon, zodoende een remix in deze vorm. like it or not.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 14:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd maar ben bang dat dit niet in de buurt van het origineel komt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran


Hier met midintro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel 23943 X beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat headhunterz eerst maar het origineel afmaken....
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks