Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zovaak word Willem gevraagd wat met deze track gaat gebeuren...maar jammer dat hij nooit op antwoord of uitlegt hoe het zit....denk dat we nog lang kunnen wachten op de release hiervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:04 
 

Xerenetox schreef:
Zovaak word Willem gevraagd wat met deze track gaat gebeuren...maar jammer dat hij nooit op antwoord of uitlegt hoe het zit....denk dat we nog lang kunnen wachten op de release hiervan


Ik heb t ook enkele keren gevraagd via social media, helaas reageert hij hier nooit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel nooit meer komen. Als ''Colors'' al eerder een release krijgt dan Reignite, Now is the time, The Power of Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik blijf hopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

het blijft mij verbazen manne :x
Allemaal hebben ze tig tracks klaar liggen :huh:
kijk headhunterz zal in dat jaar tijd toch wel meer spul gemaakt hebben
of wildstylez op paar remixen na brengt die ook vrij weinig uit terwijl hij ook spul heeft klaar liggen

en ik weet niet waar het aan ligt misschien dat iemand het weet? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Zal wel nooit meer komen. Als ''Colors'' al eerder een release krijgt dan Reignite, Now is the time, The Power of Music.

naja power of music & reignite stonden al full op de hws cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Lenny schreef:
Zal wel nooit meer komen. Als ''Colors'' al eerder een release krijgt dan Reignite, Now is the time, The Power of Music.

naja power of music & reignite stonden al full op de hws cd


Klopt. Heb ze ook full, maar een officiele release is er nog niet of komt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:49 
 
Hardtraxxer

Hij is er nog niet tevreden over en wil hem nog verbeteren voor hij een release krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft ie paar maanden terug al gezegd dus genoeg tijd voor gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft de verbeterde versie al op Hard Bass gedraaid. Daarom werden Clarity en Nitt gecut. Want daarvoor had ie hem al gedraaid in HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond dit toch een van zijn beste tracks van de afgelopen tijd. Hoop wel dat hij hier alsnog een release van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

hij draaide hem gisteren in de hard with style party!
http://www.be-at.tv/brands/beat-club/hard-with-style-presents-headhunterz/headhunterz

00:49:35!

dus misschien dan toch een release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Hij draaide gister de oude versie, hij heeft um al veranderd en tijdens hardbass hoorde ik dat ook. Dus ik weet niet of hij deze gaat releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:41 
 

niet heel biezonder :/ maar toch lekker plaatje goeie vocals ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
biezonder :/

Dafaq
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Elite

Bierzonder :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Hij draaide gister de oude versie, hij heeft um al veranderd en tijdens hardbass hoorde ik dat ook. Dus ik weet niet of hij deze gaat releasen.


Hoop dat in ieder geval de oude versie een (free) release krijgt, die melodie en sounds zijn echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waar blijft deze :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben bang dat deze op de computer van Headhunterz blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Als je het mij vraagt moet hij deze track als free release geven aan zijn fans , maar ja zijn label Ultra zal daar wel weer een official release van maken om nog even wat geld te verdienen aan een oude track !! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:08 
 
Hardtraxxer

Ben bang dat deze track nooit uitkomt, niet als release niet als een free release.
Vind het nog steeds zo jammer dat hij Gangstahz Attitude ook niet als free release heeft vrijgegeven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwam dit net tegen op Harderstate :cool:

Release "really soon".. after asking to Hhz this week end :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 07:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok met de remix van audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'really soon' kennen we nu wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 01:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Laat een artiest lekker zelf bepalen wanneer die zijn tracks released? Daar hoeft toch geen maximale tijdsduur op te zitten of wel?

On: deze zal idd soon released worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks