Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver wat een heerlijke track! :D
Spectrum Remix, The Power of Music, Reignite, Toulouse remix, deze.. jaja heady is lekker bezig! :D Lessons of love is gewoon een foutje geweest, of hij moet die even in deze style remaken (dus veel meer opvulling)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker weer :thumbsup:

ondanks alles blijft hhz een held :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Dit nummer begint me echt steeds meer aan te spreken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond hem gister live echt waardeloos, ongeïnspireerd met een standaardsynth en -melodie.

Nu ik hem terugluister begrijp ik eigenlijk niet helemaal waarom. Vind hem nog steeds niet fantastisch, maar in ieder geval niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

kan me deze niet meer herinneren helaas XD terugluisteren dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lijkt idd op Reignite.. pakte me in eerste instantie niet echt.. maar begin nu na aantal keer luisteren al meer te waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Code Black
Citaat:
@djheadhunterz "now is the time" is an absolutely amazing piece of music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Newbie

bij de break kreeg ik een frontliner gevoel met de plucked synth :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 15:19 
 
Hardtraxxer

zeker geen verstand van muziek :P btw wat een heerlijke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:58 
 
Hardtraxxer

addiction schreef:
zeker geen verstand van muziek :P btw wat een heerlijke track :drool:


Ken je dat spreekwoord over smaak? ;)

OT: vind deze wel lekker, terwijl ik TPOM en Toulouse + Spectrum remixen niks aan vond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:27 
 
Hardtraxxer

Awesome track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:30 
 
Hardtraxxer

DaBerry schreef:
addiction schreef:
zeker geen verstand van muziek :P btw wat een heerlijke track :drool:


Ken je dat spreekwoord over smaak? ;) dan hebben de meeste geen smaak haha lopen hier alle tracks alleen maar af te zeiken :P

OT: vind deze wel lekker, terwijl ik TPOM en Toulouse + Spectrum remixen niks aan vond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig heerlijke plaat weer, damnnn :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijk weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:53 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat :loving: Meteen een paar keer achter elkaar opgezet, blijft zo fijn in je hoofd zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Wat een track! Tot nu toe de Hardstyle plaat van het jaar als je het mij vraagt. Ik vond hem eerst helemaal niet bijzonder, maar wat een geweldige vocals en perfecte melodie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer goed! :D Tot nu toe wel minder dan Reignite, Power Of Music en Toulouse, maar die zijn dan ook geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

gvd deze melodie al heel de week in mijn hoofd, beste plaat van headhuterz dit jaar :thumbsup: :worship: :loving: (L) :love: :$ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:53 
 
Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Vind dit niets interessants eigenlijk, de melodie is redelijk random, vind de intro en outro er ook niet zo goed bijpassen..


Is dat tegenwoordig cool om te zeggen dat een melodie random is? Zie het de laatste tijd regelmatig in topic voorbij komen. Het is naar mijn mening echt een domme opmerking maar ja.

Ik vind dit een lekker plaatje van heady ben benieuwd wanneer dit uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hq :worship:
@6:35
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran



deze klinkt veel beter lol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima nummer met een hele vette melodie! alleen de intro kan zo van een wildstylez track zijn
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks