Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Hard Driver

Track(s): Exploration

Sample/video:
Bron: b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso Hard Driver, line up valt me zeer hard tegen! Enkel Team Red is Hard Bass waardig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Sowieso Hard Driver, line up valt me zeer hard tegen! Enkel Team Red is Hard Bass waardig :(



Hard Driver denk ik ook ja. Ik ben positief verrast qua lineup. Alleen Phuture noize en brennan heart mis plaats imo. Phuture noize mag wel bij yellow, brennan heart blue ofzo en dan iemand anders bij red in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Maak er inderdaad maar Hard Driver - TBA van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een anthem met Theme Vocals :huh: das wel gedurfd van B2S hoor :oh:

Eerste indruk: positief!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Genieten weer om de YT reacties :lol:


Klinkt verassend vet, goede sfeer aanwezig en komt goed over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Genieten weer om de YT reacties :lol:


haha inderdaad :lol:

Heerlijke track btw

En MOD zet ff het filmpje in de beginpost goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:57 
 
Hardtraxx Elite

Melodie en kicks vind ik zeer matig. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet! Kickrolls ook dikke plus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Vind het heel goed klinken, goede sfeer en geen rommelige onherkenbare sounds..
Alleen kan het niet tippen aan Be Amazed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:10 
 

Vind hem ook wel vet klinken :worship: synth doet me beetje aan BH denken

Lenny schreef:
Genieten weer om de YT reacties :lol:


:lol: :lol:

Citaat:
crypsis melo...radical redemption kick....chain reaction screechs


>.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje! Herkenbaar, vocal zit erin. Blijft een beetje hangen. Ja, doet het hem eigenlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Vind hem ook wel vet klinken :worship: synth doet me beetje aan BH denken

Lenny schreef:
Genieten weer om de YT reacties :lol:


:lol: :lol:

Citaat:
crypsis melo...radical redemption kick....chain reaction screechs


>.< xd



Citaat:
regch8113 minuten geleden
B-front is on the line-up => b-freqz


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:36 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat er weer 4 "anthems" komt. Dit is van team Yellow denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:40 
 

http://www.hardbass.com/

"Hard Driver- Exploration"

edit: bij Team Yellow ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Nee Hard Driver maakt het enige anthem

http://www.hardbass.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
urbandesigner schreef:
Nee Hard Driver maakt het enige anthem

http://www.hardbass.com

Ik heb het helemaal nergens op website kunnen vinden. Of ik kijk verkeerd, of het is onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker, hoop dat er maar 1 anthem komt, zoals toen met HHZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Ik denk dat er weer 4 "anthems" komt. Dit is van team Yellow denk ik.


Zolang ze nu wel hard bass vocals erin doen zoals deze vind ik het best
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kevin-Raw schreef:
urbandesigner schreef:
Nee Hard Driver maakt het enige anthem

http://www.hardbass.com

Ik heb het helemaal nergens op website kunnen vinden. Of ik kijk verkeerd, of het is onzin.



What started as a mysterious and powerful live-act has boomed into an act that has taken the Hardstyle scene by storm. Outstanding productions and an immense energy behind the decks have strengthened his worldwide position. This year he is responsible for the booming Hard Bass anthem “Exploration”. Watch out for this machine of blistering kicks and addictive passion for the Harder styles – he’s ready to take you for a joy ride to unheard regions of our style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber, je kijkt verkeerd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kevin-Raw schreef:
urbandesigner schreef:
Nee Hard Driver maakt het enige anthem

http://www.hardbass.com

Ik heb het helemaal nergens op website kunnen vinden. Of ik kijk verkeerd, of het is onzin.


Je kijkt verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf is dit Hard Driver? Dan is dit beter dan al z'n voorgaande tracks bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qua kickrolls zou het zo radical redemption kunnen zijn ofzo..

edit: Zeer vette track dit !! :thumbup:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks