Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahja, op de teampraatjes, ik had alleen eventjes onder info en dergelijke gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Addict

Op zich is het best een leuke plaat, maar ik krijg er niet het Hard Bass gevoel bij zoals ik dat bij Undiscovered wel had in de trailer van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooooo, op crappy speakers klinkt dit zwaar vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:36 
 
Hardtraxx Elite

Zeker een vette plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Had dit zeker niet achter Harddriver gedacht!
Klinkt zeker goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt zeker niet verkeerd!
Hard Bass vocals doen het bij mij ook altijd goed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik, niet verwacht van Hard Driver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is echt veruit het beste wat ik van Hard Driver heb gehoord. Klinkt gaaf dit; kicks die niet de hoogte in stuiteren, kickrolls :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:03 
 
Hardtraxx Newbie

Zieke plaat! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg vet!!!! Ik hoop dat ik zaterdag getuige mag zijn van de volledige versie op XXlerator 10 hour!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dit is inderdaad het beste wat ik tot nu toe van Hard Driver heb gehoord. Klinkt erg vet in ieder geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dik anthem hoor!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit klinkt goed :D Niet verwacht van Hard Driver, altijd wel al fan geweest van zijn sounds maar de kicks waren vreselijk, daar lijkt nu verandering in te zijn gekomen :D Heel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Dit is echt veruit het beste wat ik van Hard Driver heb gehoord. Klinkt gaaf dit; kicks die niet de hoogte in stuiteren, kickrolls :)


Dit dus, prima anthem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeker zn beste nummer tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

meer dan prima kick, de subtiele pitch die er in zit werkt perfect in de melodie, sfeervol en een stem die "HARDBASS" zegt...

leg dit eens naast het Qlimax anthem... wat een wereld van verschil !

ik vind hem vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik anthem! Niet verwacht van Hard Driver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:43 
 
Hardtraxxer

Krijg hier gelijk een goed gevoel bij, dat gebeurt niet vaak bij een anthem! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:33 
 
Hardtraxxer

Topper! :loving:

Was niet van plan om naar Hard Bass maar alleen al dit nummer laat me twijfelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Dit is echt veruit het beste wat ik van Hard Driver heb gehoord. Klinkt gaaf dit; kicks die niet de hoogte in stuiteren, kickrolls :)


Exact dit. Kippenvel van de hele sfeer in de plaat, kan niet wachten tot ik hem in het Gelredome hoor, dat was afgelopen editie zo genieten bij Undiscovered :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:19 
 
Hardtraxxer

geweldig anthem, eindelijk weet ik weer is waar ik sta xd
eindelijk is een anthem waarin iemand echt boven zichzelf uitstijgt
beste anthem dat ik in lange tijd gehoord heb :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:59 
 

Zo dan. Totaal niet verwacht van Hard Driver dit.. Wat een plaat!


Doet me toch weer twijfelen of ik zal gaan of niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:33 
 
Hardtraxx Addict

Goed Anthem hoor :) ! Ik had Hard Driver totaal niet verwacht als maker, eerder Adaro of Digital Punk. Maar dat klinkt al prima, dikke kicks ook!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks