Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest hem een paar keer luisteren, maar hij klinkt toch wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowaar een vet anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:15 
 

Hard Driver is erg sterk bezig de laatste tijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:02 
 

tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pff eindelijk weer een vet anthem :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders :(

Net als jou spelling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
sandervanbruggen schreef:
tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders :(

Net als jou spelling...


Jou spelling of jouw spelling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders :(


Biezonder, zo heb ik het nog nooit iemand zien schrijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:12 
 

Misschien bedoelt hij bierzonder, dan betekent het dat het dus wel speciaal is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
sandervanbruggen schreef:
tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders :(

Net als jou spelling...


De ironie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
sandervanbruggen schreef:
tjaaaaa..............................wat moeten we hier nou weer van zeggen, niets biezonders :(


Biezonder, zo heb ik het nog nooit iemand zien schrijven..



Bietje bie is niet bah :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet, voor het eerst sinds lange tijd weer kippenvel in een break van een melodieuze track.
Dikke sfeer, dikke vocal, kicks zijn ook prima in orde :)

Gedurfde keuze van b2s om Hard Driver het anthem te laten maken (aangezien hij zeker niet de meest bekende op de line-up is), maar die keuze heeft zeer goed uitgepakt imo.

Vet anthem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Een langere versie:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja, met de intro van Zany & The Beholder - To Protect And Serve (Digital Punk Remix)....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Goeie plaat! Had al zo'n vermoede dat Hard Driver deze had geproduceerd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Driver produced de laatste tijd gave shit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:36 
 

Heb hem nu al aantal keren afgespeeld, heerlijk gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd bij Hard Driver: Simpel, weinig gevoel in de synth, laffe kicks.

Neh, vind hier niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Heb hem nu al aantal keren afgespeeld, heerlijk gewoon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:24 
 
Hardtraxx Elite


Met Mid intro, live op Nocturnal!
Toch wel heel dik nummer!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:30 
 

[youtube]filmpje![/quote]

:cry: zo goed :worship:

en eindelijk zonder die belachelijke helm xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de sounds doortrekt die je hoort op lage kwaliteit naar wat hij in de trailer laat horen.. Klinkt erg vet!
Enige minpuntje misschien: lange break had misschien een langer midintro verdiend voor de balans. Echter, als ik daarom moet gaan zeuren weet je dat het eigenlijk ook allemaal dik in orde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sterk anthem, gelijk ook de eerste Hard Driver plaat die ik vet vind. Vooral de kicks zijn er bizar veel op vooruit gegaan, in combinatie met deze simpele melodie weet het heel goed die Hard Bass sfeer neer te zetten, sluit mooi aan bij het thema. Ook de koorzang komt hier erg goed tot zijn recht, blij dat er geen interessant lulverhaal in de break zit verwerkt.

Waar Qlimax steeds faalt heeft Hard Bass eigenlijk altijd wel een interessant anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 12:25 
 
Hardtraxxer

amen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:20 
 
Hardtraxxer

Wow!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks