Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen de toevoeging van de vocals eigenlijk wel jammer. Het stille van de break vond ik juist wel wat hebben.

Edit: dan heb ik het niet over de Hard Bass vocal, maar over het "verhaaltje" zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan

Ik vind deze kicks juist gruwelijk goed er bij passen, en live zijn ze mijns inziens een genot voor de oren.

Ach, deze hele track vind ik gewoon fantastisch. Nooit verwacht van Hard Driver, maar dit is ff een fijne verrassing zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:50 
 
Hardtraxx Addict

Goede track luistert lekker weg maar niet zo bijzonder als mensen hier noemen imo :P
Misschien omdat er dit jaar geen goed anthem is uitgekomen dat iedereen zo verrast is :yay: :yay: :yay: :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 02:00 
 

CiRiXxX schreef:
Goede track luistert lekker weg maar niet zo bijzonder als mensen hier noemen imo :P
Misschien omdat er dit jaar geen goed anthem is uitgekomen dat iedereen zo verrast is :yay: :yay: :yay: :woot: :thumbsup:


emoticons. less is more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Zozo, aangenaam verrast! Beste plaat van hem tot nu toe en ook meteen het beste anthem (samen met die van Q-Base van Ran-D) sinds tijden :)

En Undiscovered dan, of Qapital? Of bedoel je met tijden maanden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks