Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:56 
 
Hardtraxx Addict

De eerste producer, sinds de zomer, die het voormekaar krijgt zichzelf te overtreffen met het maken van een anthem, en er daadwerkelijk ook een anthem feeling in weet te verwerken. respect voor Hard Driver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een van de vetste anthems van de laatste jaren en dat nog wel van Hard Driver!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan Qlimax nog wat van leren anthem-wise, klinkt echt vet! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:02 
 

Dikste anthem sinds Black 2010_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk nummer en zeker anthem-waardig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wauw! Lekker anthem, beste werk van Hard Driver tot nu :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben toch een beetje sceptisch over de kicks in de intro, missen net wat kracht, gelukkig niet erg storend. Break en climax zijn echt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw, ECHT een goed anthem... Hard Driver verdient echt een enorme berg credits :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Had dit niet verwacht, maar hij is heel erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Toch wel het beste anthem sinds Be Amazed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Toch wel het beste anthem sinds Be Amazed :worship:

Zeker! Kicks zijn in hq ook lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Godver, heerlijk. :D Dreunt lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Toch wel het beste anthem sinds Be Amazed :worship:


To Protect & Serve?

En zeker dikke plaat, eindelijk weer een goed Hardbass anthem :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
The Venator schreef:
Toch wel het beste anthem sinds Be Amazed :worship:


To Protect & Serve?

En zeker dikke plaat, eindelijk weer een goed Hardbass anthem :woot:


Nee ik vind deze beter dan protect & serve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een parel van een anthem. Niet gedacht dat dit talent altijd in harddriver verschuilde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:58 
 

Eens met alle bovenstaande reacties. Wát een juweeltje is dit. Alleen hierom al zou ik naar Hardbass willen :loving:

EDIT:
Jordi schreef:
Niet gedacht dat dit talent altijd in harddriver verschuilde.


Dit. 140% verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:07 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummertje, Break is ook erg lekker! Lekkere kicks ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Echt een van de vetste anthems van de laatste jaren :thumbsup:



enough said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Niet verwacht! Wat een parel! Hard Driver maar is goed in de gaten houden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro doet me denken aan een andere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict

Hééééééérlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk nummer. Hard Driver massive respect om zo'n track neer te zetten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks