Inno schreef:
Ik vind het allemaal maar simpel klinken hoor. Snap niet wat mensen hier zo goed aan vinden.
Die coone'ish sound doet me ook helemaal niets, erg saai allemaal en zonder drive. De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan. De opbouw naar de climax geeft wel een beetje een HardBass gevoel... Maar dan zijn de noten in de climax super ver uit elkaar, waardoor er awkward pauzes in de melodie zitten waardoor je niet 't lekkere energieke hardstylegevoel mee krijgt.
Met die pauzes ben ik het wel met je eens. Maar voor de rest een heerlijke Hard Bass anthem