Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Proficiat Hard Driver, echt een dik anthem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een lekker nummer, een van de beste anthems!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 23:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een anthem die een goeie sfeer neerzet. Geniale plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo, aangenaam verrast! Beste plaat van hem tot nu toe en ook meteen het beste anthem (samen met die van Q-Base van Ran-D) sinds tijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowaar weer eens een goed anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 02:31 
 
Hardtraxx Addict

Fantastisch Anthem, heerlijke sfeer, opbouw, kicks etc :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg goede track. Blij dat de kicks 100x beter zijn dan in zijn vorige werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 20:47 
 
Hardtraxxer

Ben sowieso wel Hard Driver fan maar deze is wel erg lekker :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 05:14 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker wel een goede plaat van hem. Maar niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Hele sterke plaat! wel korte plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 13:24 
 
Hardtraxxer



@28:12

Eindelijk weer een echt anthem-gevoel bij dit nummer en niet een gewone plaat die als anthem gebruikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:45 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet :P?


Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 21:12 
 
Hardtraxxer

Ik vind het ook een heerlijk anthem !! Die koorzang doet het heel goed, climax is moment om vol uit je plaat te gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet :P?

Dit dus, ik snap alle cumreacties niet zo goed. :P
Snitch_MP schreef:
Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerd :)

Dat heeft echt niks te maken met hoe deze plaat zelf. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel gaaf anthem! Goede plaat van Hard Driver. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Cruelty schreef:
Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet :P?


Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerd :)

Anthems in het algemeen? Of de anthems voor HB? Dat is voor zover ik weet één van de weinige grote feesten waar nog goede anthems voor gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er eigenlijk niet zo veel aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:09 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Snitch_MP schreef:
Cruelty schreef:
Wel vet nummer maar zo speciaal is het toch ook weer niet :P?


Voor een anthem wel aangezien de laatste paar jaren alleen maar kut anthems worden geproduceerd :)

Anthems in het algemeen? Of de anthems voor HB? Dat is voor zover ik weet één van de weinige grote feesten waar nog goede anthems voor gemaakt worden.


In het algemeen. Maar idd, de meeste anthems voor HB zijn op zich nog wel redelijk te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe meer troep ik op de releasespagina hoor hoe meer ik deze ga waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 10:14 
 

gewaag gewaagd maar hij knalt wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
gewaag gewaagd maar hij knalt wel lekker :thumbup:


gewaagd? >.< waarom dat nou weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet! :D
De meeste Hard Bass anthems weten me wel te boeien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eén van de betere anthems van de laatste jaren!! Thumbs up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal maar simpel klinken hoor. Snap niet wat mensen hier zo goed aan vinden.

Die coone'ish sound doet me ook helemaal niets, erg saai allemaal en zonder drive. De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan. De opbouw naar de climax geeft wel een beetje een HardBass gevoel... Maar dan zijn de noten in de climax super ver uit elkaar, waardoor er awkward pauzes in de melodie zitten waardoor je niet 't lekkere energieke hardstylegevoel mee krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik vind het allemaal maar simpel klinken hoor. Snap niet wat mensen hier zo goed aan vinden.

Die coone'ish sound doet me ook helemaal niets, erg saai allemaal en zonder drive. De kicks van Hard Driver zijn altijd onder de maat, ondanks dat ze vooruitgaan. De opbouw naar de climax geeft wel een beetje een HardBass gevoel... Maar dan zijn de noten in de climax super ver uit elkaar, waardoor er awkward pauzes in de melodie zitten waardoor je niet 't lekkere energieke hardstylegevoel mee krijgt.


Met die pauzes ben ik het wel met je eens. Maar voor de rest een heerlijke Hard Bass anthem
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks