Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:57 
 

Artiest: Frequencerz

Track: Rockstar

Sample:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:35 
 
Hardtraxx Elite

Die vocals had ik laatst ook nog gebruikt bij een track haha. Verder klinkt het vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:40 
 
Hardtraxxer

standaard screech
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite

Wat zijn ze toch goed bezig!
Klinkt weer geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 09:49 
 
Hardtraxx Addict

Deze ging zo hard op Fantasy zaterdag :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:07 
 

Ofcourse schreef:
standaard screech


Dus? Niks mis mee imo

Klinkt weer heerlijk zoals altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt dik vind het wel wat van E-force hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:46 
 
Hardtraxxer

Het stijltje van frequencerz gaat me nog altijd niet vervelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

sensa schreef:
Het stijltje van frequencerz gaat me vervelen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxxer

klonk goed op fantasy, was geen standaard kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere plaat, laat HQ maar komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:03 
 
Hardtraxxer

Wat een drive in deze plaat. Klink goed zo op MQ.. Zal denk ik nog wel ff duren voordat er hier een HQ previeuw van komt, ik gok zo na de zomer....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:18 
 
Hardtraxx Addict

Spreekt me meer aan de de laatste tracks van de Freqz :)
Flink portie drive in de intro zover ik nu kan horen :D Climax is wel wat minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Frequencerz
This weekend was insane! Thanks to the people who supported us at every party! We had a suprise for you this weekend... Our new track: Frequencerz - Rockstar http://youtu.be/zG1IIZPSUe8


Frequencerz - Rockstar dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt heel dik ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te horen zitten alle typische Frequencerz elementen in deze plaat verwerkt, klinkt nu al lekker in LQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Klonk vetjes op Fantasy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ging hard op FI! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track! Toen ik hem hoorde op Fantasy ! :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een lelijke vocals, ook een andere kick even vanaf 0.22?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het weer beetje veel van het zelfde klinken op Fantasy Island. Heb liever die B-Freqz achtige platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 16:40 
 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt al goed!
Ken de vocals van een andere track trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een hekel heb ik aan die mc. Verschrikkelijk dat zelfde riedeltje. and-let-me-see-ya-do-it-fromthefronttothebackfromthebacktothefront :sick:
Als je zo nodig wil rappen op het podium moet je je toch bezighouden met andere genres? Rap bijvoorbeeld?

Track klinkt veelbelovend. Benieuwt naar HQ!
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks