Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:39 

Hardtraxxer

ThaMaster schreef:
Leuk trackje. Lekkere drive zit erin. Wel hoge bpm maar mooi voor een afsluiter van een set ofzo. Zijn de freqz nu ineens geen helden meer? :p wie word de volgende die in verdoemenis word gegooid b-front?

Achja, zo is het Ran-D, G4H, Psyko Punkz e.a. ook hier vergaan. Te lang het zelfde kunstje vertonen is link, maar dit is wel dusdanig uptempo en energiek dat ik er nog steeds van kan genieten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk nummer, veel energie en drive. Heerlijk agressief! Wel een beetje van hetzelfde en het klinkt nog al simpel. Toch vind ik de track juist super vet, omdat hij zo lekker simpel is en gewoon lekker door beukt! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:42 

Hardtraxx Veteran

Dennis Lambregts schreef:
Vind de climax zeer simpel, inspiratieloos eerlijk gezegd. Om dan nog maar te zwijgen van die 2de climax. niets origineel meer. Van die 3 en halve minuur is er maar 1 minuut waar je niet op kan losgaan, de rest is alleen maar stampen, iets te veel van het goeie

Het is ook nooit goed! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Vind de climax zeer simpel, inspiratieloos eerlijk gezegd. Om dan nog maar te zwijgen van die 2de climax. niets origineel meer. Van die 3 en halve minuur is er maar 1 minuut waar je niet op kan losgaan, de rest is alleen maar stampen, iets te veel van het goeie

Meen je dat? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:23 

Hardtraxxer

Zelfde vocalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Zelfde vocalen..

Shit man :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 12:58 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:

Haha ik wist dat er commentaar op ging komen :D maar vind je nu zelf dat deze track klopt? Ben altijd grote van fan frequencerz geweest maar als je die beat the bridge anthem en deze track vergelijkt met tracks als bitch, revoltution, en om dan nog maar te zwijgen van de b-freqz platen.. dat verschil is wel veel te groot.
ik denk dat ze een bepaalde 'drive' willen hebben in deze track en dat er daardoor nogal veel in gestampt kan worden :D ik kan het niet echt uitleggen hoe ik het precies bedoel, maar ik denk dat bepaalde mensen wel zullen begrijpen wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 13:27 

Hardtraxx Addict

Lekker hoor (:
Zouden ze een album aan het maken zijn? Ik zie zo 5 nieuwe tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:39 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:

Haha ik wist dat er commentaar op ging komen :D maar vind je nu zelf dat deze track klopt? Ben altijd grote van fan frequencerz geweest maar als je die beat the bridge anthem en deze track vergelijkt met tracks als bitch, revoltution, en om dan nog maar te zwijgen van de b-freqz platen.. dat verschil is wel veel te groot.
ik denk dat ze een bepaalde 'drive' willen hebben in deze track en dat er daardoor nogal veel in gestampt kan worden :D ik kan het niet echt uitleggen hoe ik het precies bedoel, maar ik denk dat bepaalde mensen wel zullen begrijpen wat ik bedoel :)

Ik ben dan waarschijnlijk iemand die het niet snapt en denkt dat je de plank volledig misslaat met je verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 16:53 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Ik ben dan waarschijnlijk iemand die het niet snapt en denkt dat je de plank volledig misslaat met je verhaal.

Het is geen verhaal, het is een mening. Zoals die op elke track hier gegeven wordt, ik heb je domme commentaar dus niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 18:46 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Het is geen verhaal, het is een mening. Zoals die op elke track hier gegeven wordt, ik heb je domme commentaar dus niet nodig.

Domme commentaar? Ook ik deel mijn mening en zeg hoe ik erover denk. Natuurlijk willen de Frequencerz een bepaalde drive creëren waarop iedereen losgaat. Het zou raar zijn als dat niet zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 20:59 

Donateur

Juist heeel lekker dat je eens langer dan 25 seconden kan stampen :P. Ik vind t best een opzwepend nummer, krijg hiervan echt zin in een feestje en heb deze zaterdag ook gehoord, was echt heel dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 21:26 

Hardtraxx Newbie

jaaa dit klinkt goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 22:23 

Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
Citaat:

Domme commentaar? Ook ik deel mijn mening en zeg hoe ik erover denk. Natuurlijk willen de Frequencerz een bepaalde drive creëren waarop iedereen losgaat. Het zou raar zijn als dat niet zo was.

Daar zijn ze dus in gefaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 23:28 

Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:

Daar zijn ze dus in gefaald

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 10:13 

Preview volgende week, lekker snel :worship:

Had B-Front een berichtje gestuurd over de B-Freqz platen, maar had hij NOG geen info over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 11:14 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Preview volgende week, lekker snel :worship:

Had B-Front een berichtje gestuurd over de B-Freqz platen, maar had hij NOG geen info over.

Hmm sprak met hem in maart erover en hij zei dat ze er snel aankwamen xd.
Ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar wat die 'Elements' nou precies inhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 17:57 

Hardtraxxer

Frequencerz gaat me nog steeds niet vervelen!
Vocals vind ik wel wat minder.. maargoed. Beukt lekker weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Laatste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:44 

Hardtraxx Addict

Wat een zaadtrack zeg.. nu in HQ klinkt hij echt nergens naar.. die kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:52 

Hardtraxx Elite

Vind m in HQ nu echt kut maar op Fantasy was 'ie juist geweldig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Laatste track.

Een tijd is iets makkelijker :P
1.29
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

Dit is nou een een volledig heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:53 

Hardtraxxer

Midintro is wel lekker met veel drive :)
Maar de climax is zo saai en wat een vreselijke hoge pitchkicks :thumbdown:
Het niveau van X-Pand en Phaser is ver te zoeken..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks