JVDM schreef:
Dennis Lambregts schreef:
Vind de climax zeer simpel, inspiratieloos eerlijk gezegd. Om dan nog maar te zwijgen van die 2de climax. niets origineel meer. Van die 3 en halve minuur is er maar 1 minuut waar je niet op kan losgaan, de rest is alleen maar stampen, iets te veel van het goeie
Meen je dat?

Haha ik wist dat er commentaar op ging komen

maar vind je nu zelf dat deze track klopt? Ben altijd grote van fan frequencerz geweest maar als je die beat the bridge anthem en deze track vergelijkt met tracks als bitch, revoltution, en om dan nog maar te zwijgen van de b-freqz platen.. dat verschil is wel veel te groot.
ik denk dat ze een bepaalde 'drive' willen hebben in deze track en dat er daardoor nogal veel in gestampt kan worden

ik kan het niet echt uitleggen hoe ik het precies bedoel, maar ik denk dat bepaalde mensen wel zullen begrijpen wat ik bedoel
