Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:17 
 
Hardtraxxer

Beetje saai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eeh je moet flink doortrappelen wil je dit bijhouden.

Overigens fijne track deed het live heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaaa. Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Rolofss schreef:
eeh je moet flink doortrappelen wil je dit bijhouden.

Overigens fijne track deed het live heel goed.


Ze hebben t bpm gewoon hoog gegooid op Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker plaatje! Wel weer beetje het zelfde als we gewent zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

saai en standaard as phuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat hoor. Maar zo vreselijk boeiend vind ik dit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt live toch stukken beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joo! We are de Friekwensers
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 13:21 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Joo! We are de Friekwensers


and you are listening to Digital PANK unliest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elke keer weer hetzelfde truckje, zelfde kicks, screeches en opbouw naar climax.
wordt echt tijd dat ze hun sounds gaan vernieuwen want sinds revolution klinkt alles hetzelfde.

nee niks voor mij dit, enige + puntje is dat de climax best wat energie heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 17:43 
 
Hardtraxxer

Jammer dat de climax wat eentonig is, screech in de climax staart (klint? >.< ) me niet aan. Rest van de track is wel fijn en god die mid intro is zo fijn _O_ :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:13 
 
Hardtraxx Newbie

Ik snap al die negatieve reacties niet op deze jongens. Elke dj/producer gebruikt het zelfde trucje toch als iets aanslaat?
Over de track: ik vind hem onwijs lekker, hoe die erop knalt na die eerste vocals is gewoon ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 02:38 
 
Hardtraxxer

bak energie in de midintro :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk erg lekker op Hardshore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een pleur enrgie zit hier in zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutger schreef:
Ik snap al die negatieve reacties niet op deze jongens. Elke dj/producer gebruikt het zelfde trucje toch als iets aanslaat?

Niet elke doet dat, maar goed. Sommige stijlen zijn gewoon 'tijdlozer' dan anderen. Daarom zijn B-Front tracks nog steeds vet, maar was de nieuwe stijl van Chain Reaction na TRB al 'meer van hetzelfde'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Rutger schreef:
Ik snap al die negatieve reacties niet op deze jongens. Elke dj/producer gebruikt het zelfde trucje toch als iets aanslaat?

Niet elke doet dat, maar goed. Sommige stijlen zijn gewoon 'tijdlozer' dan anderen. Daarom zijn B-Front tracks nog steeds vet, maar was de nieuwe stijl van Chain Reaction na TRB al 'meer van hetzelfde'.


Doet de een het dus beter als de ander :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 16:43 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat, al is het zoals hierboven genoemd n beetje hetzelfde als altijd. Wéér gangster/rap vocals, wéér die typische screech en wéér dezelfde kicks, al is de uitvoering ervan natuurlijk sterk. Valt me dan op zich nog mee dat de melodie niet zo'n hyperactieve is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track, wel een beetje standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:15 
 
Hardtraxxer

Vind dit nummertje niet zo.. Frequencerz is normaal wel nice maar vind dit gewoon niks.. Vind de kicks ook niet echt bij passen bij dit nr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:53 
 

Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelfde recept, maar smaakt best wel weer lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks