Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Inderdaad weer redelijk hetzelfde van Frequencerz. Maar deze keer hebben ze wel al het goede van andere nummers in 1 nummer gegooid. Klasse!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat 't zo lang duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt overigens in November uit, aldus Niels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan veel over deze plaat zeggen, maar op het moment dat hij gedraaid wordt gaat de hele zaal toch enorm los. Ik vind 'm nog steeds heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 13:42 
 

Duke schreef:
Je kan veel over deze plaat zeggen, maar op het moment dat hij gedraaid wordt gaat de hele zaal toch enorm los. Ik vind 'm nog steeds heerlijk.


Klopt, heb er zaterdag toch weer heerlijk op gedanst ondanks dat ik hem al vaak heb gehoord :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag dicht ivm release
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks