Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet :worship: :worship:

Dit.

Vind alleen de melodie in de climax net wat te weinig energie bevatten. Vooral na zo'n lekkere intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Anonymous schreef:
Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet :worship: :worship:

Dit.
Vind alleen de melodie in de climax net wat te weinig energie bevatten. Vooral na zo'n lekkere intro

Van mij mogen ze met deze sound nog wel door blijven produceren! Ze weten er toch elke keer net een andere draai aan te geven zodat het me keer op keer blijft boeien! :love: De climax had van mij dan ook wat harder gemogen.. maar zie je, HELAAS, vaker terug bij hun dat de intro en outro stevig is. Zou dat graag eens over de hele track willen zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 02:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:38 
 

jezus wat klapte deze hard gister! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pareltje is dit toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet nummer hoor

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet ! vooral de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al iets bekend over de release date?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt sinds Revolution zijn hun tracks bijna 1 pot nat, en dan vooral de sounds en kicks
beetje hetzelfde als angerfist 2 jaar geleden, ze melken hun sound veel te erg uit waardoor de variatie in hun eigen tracks echt minimaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Echt sinds Revolution zijn hun tracks bijna 1 pot nat, en dan vooral de sounds en kicks
beetje hetzelfde als angerfist 2 jaar geleden, ze melken hun sound veel te erg uit waardoor de variatie in hun eigen tracks echt minimaal is.

En bij de volgende Delete track weer lekker schreeuwen dat het geweldig is :thumbsup:

On-topic: superlekker nummer, idd wel wat van dezelfde sounds maar daar stoor ik me niet aan in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:10 
 
Hardtraxx Addict

Overrated kut plaat dit zeg! Totaal niks nieuws erin, intro is nog redelijk leuk maar die climax? Klinkt echt nergens naar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Intervention schreef:
Echt sinds Revolution zijn hun tracks bijna 1 pot nat, en dan vooral de sounds en kicks
beetje hetzelfde als angerfist 2 jaar geleden, ze melken hun sound veel te erg uit waardoor de variatie in hun eigen tracks echt minimaal is.

En bij de volgende Delete track weer lekker schreeuwen dat het geweldig is :thumbsup:

On-topic: superlekker nummer, idd wel wat van dezelfde sounds maar daar stoor ik me niet aan in dit geval.


Omdat de uitwerking van Delete zn tracks veel experimenteler is en imo gewaagder dan Frequencerz, en ook natuurlijk omdat Delete wat meer in mijn straatje wat smaak betreft ligt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:28 
 
Hardtraxxer

Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:00 
 
Hardtraxxer

Thew schreef:
Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.


eind deze/begin volgende maand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme geweldig godverdomme. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 20:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Godver wat ging deze lekker gister! heerlijke plaat. vocals doen het ook wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 00:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vond deze op het begin niet zo veel aan, maar ik ben hem de afgelopen tijd toch wel gaan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vond deze op het begin niet zo veel aan, maar ik ben hem de afgelopen tijd toch wel gaan waarderen.

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxxer

een van de weinige Frequencerz tracks die ik heel vet vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Pommer schreef:
Vond deze op het begin niet zo veel aan, maar ik ben hem de afgelopen tijd toch wel gaan waarderen.

Helemaal mee eens!

Same here. Vond de sounds eerst een herhaling van de rest, maar hij klapte er toch goed op afgelopen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 13:51 
 
Hardtraxxer

Dutch92 schreef:
Thew schreef:
Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.


eind deze/begin volgende maand :P

Eindelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 23:47 
 
Hardtraxxer

Dutch92 schreef:
Thew schreef:
Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.


eind deze/begin volgende maand :P

Waar is ie dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 13:20 
 

Thew schreef:
Dutch92 schreef:
Thew schreef:
Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.


eind deze/begin volgende maand :P

Waar is ie dan :huh:


Niet hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien deze maand. Deze maand komen tenminste veel releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 17:14 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Citaat:
...


Niet hier


Afbeelding

Dat duurt dus nog wel even.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks