Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxxer

Dennis Lambregts schreef:
Wat een lelijke vocals, ook een andere kick even vanaf 0.22?

Gewoon lager gepitchte kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:35 
 
Hardtraxxer

Holy Shit wat een plaat. Ben er nu al van onder de indruk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:51 
 
Hardtraxxer

Klinkt nu al vet! Benieuwd naar HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Wat een hekel heb ik aan die mc. Verschrikkelijk dat zelfde riedeltje. and-let-me-see-ya-do-it-fromthefronttothebackfromthebacktothefront :sick:
Als je zo nodig wil rappen op het podium moet je je toch bezighouden met andere genres? Rap bijvoorbeeld?


Haha, ben ik het wel mee eens. Constant tijdens en door vocals van een track heen, is storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

klonk lekker op fantasy afgelopen zaterdag !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 07:46 
 
Hardtraxxer

jammer van diezelfde soort screech lijkt voor mij net teveel op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 10:02 
 

sensa schreef:
Het stijltje van frequencerz gaat me nog altijd niet vervelen :thumbsup:


Als je het over deze plaat hebt, nee, deze verveelt me ook niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker trackje alweer, maar alleen ken ik die melodie in de climax ergens van, maar ik weet niet waar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een bak met drive zit er in de midintro zeg :loving: hij staat wel op een hoog bpm though :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweld :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CaptainObvious69 schreef:
Wat een geweld :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sensa schreef:
Het stijltje van frequencerz gaat me nog altijd niet vervelen :thumbsup:


Dit supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ongelooflijk fucking saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GAAP
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Standaard Frequencerz plaatje met andere vocalen er overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat ongelooflijk fucking saai.

Kettingzaag schreef:
GAAP

wootum schreef:
Standaard Frequencerz plaatje met andere vocalen er overheen.


inderdaad, vind het in tegenstelling tot velen hier, maar een saaie track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker energiek nummer, vind alleen die screeshes altijd zoveel van 't goede. Het is iedere keer min of meer 't zelfde. Kicks zijn ook nog steeds niet geweldig, maar doen 't live vast wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:48 
 

Ben er normaal niet van, maar vind dit toch wel een dik plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stijl van Frequencerz begint me erg te vervelen, deze track ook, doet me weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind m fijn!! Stoor me totaal niet dat t weer zo'n freqz plaatje is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de climax zeer simpel, inspiratieloos eerlijk gezegd. Om dan nog maar te zwijgen van die 2de climax. niets origineel meer. Van die 3 en halve minuur is er maar 1 minuut waar je niet op kan losgaan, de rest is alleen maar stampen, iets te veel van het goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt toch ietwat tegen in HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat hoor WAUW! Nr blijft na 1x al goed hangen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:48 
 
Hardtraxxer

Leuk trackje. Lekkere drive zit erin. Wel hoge bpm maar mooi voor een afsluiter van een set ofzo. Zijn de freqz nu ineens geen helden meer? :p wie word de volgende die in verdoemenis word gegooid b-front?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks