Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:52 
 
Artiest

Fusion is heel erg divers, maar Scantraxx is dat ook, zo niet nog wel diverser. Dus het gedoe rondom diversiteit slaat kant nog wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:53 
 

Ieder op zijn eigen manier zeg ik maar altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:55 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Ieder op zijn eigen manier zeg ik maar altijd.


ja dat zeker en dan objectief en niet zo ongenuanceerd alles maar afkraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
idd ze hebben zoveel verschillende soorten artiesten dat je dat echt divers kan noemen van wasted penguinz tot gunz for hire. Fusion is veel minder divers dan scantraxx,


Fusion: Profite, Omegatypez tot aan die Zany & Beholder releases. Nee totaal niet divers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:56 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wat is er divers aan dan? Ik denk dat geck-o in zijn eentje diverser is dan alle sublabels van scantraxx bij elkaar.

Daar gaan we weer :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
emmerick schreef:
idd ze hebben zoveel verschillende soorten artiesten dat je dat echt divers kan noemen van wasted penguinz tot gunz for hire. Fusion is veel minder divers dan scantraxx,


Fusion: Profite, Omegatypez tot aan die Zany & Beholder releases. Nee totaal niet divers


Idd je noemt nu 2 artiesten die net 1 release hebben en die daar nu net een maand zitten . Als je het verglijkt met scantraxx vind ik het bij scantraxx veel meer uiteen lopen. the beholder zit trouwens niet bij Fusion. En zany is bezig zijn stijl te vernieuwen en daar ben ik wel blij om. Ik vind 9/10 van die platen opelkaar lijken. Ik weet nual hoeveel gezeik ik hierover ga krijgen, door al die fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niet objectief? Sorry maar zelfs het verschil tussen Wasted Penguinz en Gunz 4 Hire is slechts een fractie van de diversiteit van bijvoorbeeld Geck-o. En dan heb je het over de verschillende artiesten binnen Scantraxx, als je het per artiest bekijkt is het nog veel erger gesteld. G4H is bijna allemaal hetzelfde, Wasted Penguinz ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:59 
 
Artiest

Beide labels zijn uiterst divers, dus snap de discussie niet. Dit is sowieso niet de plek om dat te bespreken overigens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Discussietopic dan maar?
algemeen/discussie-topic-t11071-400.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:01 
 
Hardtraxx Elite

ik hoef ook niet perse een discussie ik wou gewoon even wat tegenwind brengen tegen al die scantraxx haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound


Je weet dat de kicks van The Anarchist al 2 x aangepast zijn door Scantraxx omdat ze 'te hard' waren? Hij wordt gelimiteerd in zijn creativiteit en jij kunt het in de mond nemen dat Scantraxx goed is? :x


en trouwens..

emmerick schreef:
nu krijg ik allemaal gehaat over me heen omdat hier iedereen pro fusion is en tegen scantraxx maar het is wel zo.

maar 9/10 mensen op dit forum zijn helaas niet objectief en dat is erg jammer.


:x


------------

Wanneer zou hier eens een goede preview van komen? Die melodie klinkt wel lekker, ben heel bang dat het een soort crea diem melodie wordt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind alleen B-Front al diverser produceren dan heel scantraxx bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
kvind alleen B-Front al diverser produceren dan heel scantraxx bij elkaar


Begint het weer... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hou alstjeblieft op zeg, b-front is ook steeds weer precies dezelfde sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite

_Padam schreef:
emmerick schreef:
Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound


Citaat:
Je weet dat de kicks van The Anarchist al 2 x aangepast zijn door Scantraxx omdat ze 'te hard' waren? Hij wordt gelimiteerd in zijn creativiteit en jij kunt het in de mond nemen dat Scantraxx goed is? :x



Dit heb ik vaker gehoord maar waar is de bron? Misschien heeft the anarchist die kicks gewoon zelf aangepast omdat hij ze zelf er niet goed bij vond passen hoezo komt dit door scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom wordt er in dit topic in godsnaam gepraat over diversiteit van B-Front, de stijl van Anarchist en labels.. DIT GAAT OVER HET NUMMER Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment. Kap nou is met dat offtopic gedoe, als je zo graag discussies wil uitlokken doe dat lekker in het discussietopic >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Waarom wordt er in dit topic in godsnaam gepraat over diversiteit van B-Front, de stijl van Anarchist en labels.. DIT GAAT OVER HET NUMMER Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment. Kap nou is met dat offtopic gedoe, als je zo graag discussies wil uitlokken doe dat lekker in het discussietopic >.<


Dit dus. Ontopic hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PRAACHTIGGG!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rzr schreef:
PRAACHTIGGG!! (L)

Kun je even onderbouwen wat je er prachtig aan vind? En is het niet beter om te wachten op de HQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

Heerlijk melo!! (L) alleen de kick is niet egt mijn ding maar dat kan veranderen ga pas verder oordelen als ik hem in HQ hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:24 
 
Hardtraxx Addict

nooit een echte fan van Wasted Penguinz geweest maar moet zeggen dat dit wel heel vet gedaan is!
Nice soud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!


hij stond niet eens op qlimax dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
hurricane schreef:
Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!


hij stond niet eens op qlimax dit jaar..


haha pro opmerking, ik irriteer me ook altijd aan mensen die die term gebruiken ipv climax :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
hurricane schreef:
Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!


hij stond niet eens op qlimax dit jaar..

miereneuqer :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks