Fusion is heel erg divers, maar Scantraxx is dat ook, zo niet nog wel diverser. Dus het gedoe rondom diversiteit slaat kant nog wal.
Last edited by Dark Pact on 08 Jan 2012 17:55, edited 1 time in total.
ja dat zeker en dan objectief en niet zo ongenuanceerd alles maar afkraken.JEFSKIII wrote:Ieder op zijn eigen manier zeg ik maar altijd.
Fusion: Profite, Omegatypez tot aan die Zany & Beholder releases. Nee totaal niet diversemmerick wrote:idd ze hebben zoveel verschillende soorten artiesten dat je dat echt divers kan noemen van wasted penguinz tot gunz for hire. Fusion is veel minder divers dan scantraxx,
Daar gaan we weerLyst wrote:Wat is er divers aan dan? Ik denk dat geck-o in zijn eentje diverser is dan alle sublabels van scantraxx bij elkaar.
Idd je noemt nu 2 artiesten die net 1 release hebben en die daar nu net een maand zitten . Als je het verglijkt met scantraxx vind ik het bij scantraxx veel meer uiteen lopen. the beholder zit trouwens niet bij Fusion. En zany is bezig zijn stijl te vernieuwen en daar ben ik wel blij om. Ik vind 9/10 van die platen opelkaar lijken. Ik weet nual hoeveel gezeik ik hierover ga krijgen, door al die fans.wootum wrote:Fusion: Profite, Omegatypez tot aan die Zany & Beholder releases. Nee totaal niet diversemmerick wrote:idd ze hebben zoveel verschillende soorten artiesten dat je dat echt divers kan noemen van wasted penguinz tot gunz for hire. Fusion is veel minder divers dan scantraxx,
Je weet dat de kicks van The Anarchist al 2 x aangepast zijn door Scantraxx omdat ze 'te hard' waren? Hij wordt gelimiteerd in zijn creativiteit en jij kunt het in de mond nemen dat Scantraxx goed is?emmerick wrote:Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound
emmerick wrote:nu krijg ik allemaal gehaat over me heen omdat hier iedereen pro fusion is en tegen scantraxx maar het is wel zo.
maar 9/10 mensen op dit forum zijn helaas niet objectief en dat is erg jammer.
Begint het weer...Intervention wrote:kvind alleen B-Front al diverser produceren dan heel scantraxx bij elkaar
_Padam wrote:emmerick wrote:Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound
Je weet dat de kicks van The Anarchist al 2 x aangepast zijn door Scantraxx omdat ze 'te hard' waren? Hij wordt gelimiteerd in zijn creativiteit en jij kunt het in de mond nemen dat Scantraxx goed is?
Dit dus. Ontopic hier.XtD wrote:Waarom wordt er in dit topic in godsnaam gepraat over diversiteit van B-Front, de stijl van Anarchist en labels.. DIT GAAT OVER HET NUMMER Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment. Kap nou is met dat offtopic gedoe, als je zo graag discussies wil uitlokken doe dat lekker in het discussietopic
Kun je even onderbouwen wat je er prachtig aan vind? En is het niet beter om te wachten op de HQ?Rzr wrote:PRAACHTIGGG!!
hij stond niet eens op qlimax dit jaar..hurricane wrote:Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!
haha pro opmerking, ik irriteer me ook altijd aan mensen die die term gebruiken ipv climaxNaarDeQlote wrote:hij stond niet eens op qlimax dit jaar..hurricane wrote:Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De kick is erg vol en donker (zoals je een btje kunt horen in dat filmpje), anders dan voorheen bij W.P. Brennan liet hem na de qlimax niet doorspelen maar wat mij betreft is dit een mooie track!
miereneuqerNaarDeQlote wrote:hij stond niet eens op qlimax dit jaar..hurricane wrote:Heb deze plaat zaterdag live gehoord op de City2City tour en moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.