Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Wasted Penguinz ft. MC Nolz

Track(s): Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:38 
 
Hardtraxx Elite

Oninspirerende troep dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:46 
 
Hardtraxx Elite

Gratis track bij 1500 likes op facebook : http://www.facebook.com/wastedfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:48 
 
Hardtraxxer

Best lekker dit, al vind ik de drumbreaks niet heel mooi en lijkt de afmix een beetje apart. Verder wel lekker zomers op zich :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lyrics :lol:
Vind de melodie beetje 13/12. Kicks worden al beter maar verre van goed. Ben nog steeds niet overtuigt van Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wize schreef:
De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.


Precies dit, en ook weer een MC die zijn bek niet kan houden. Beetje kansloos die vocals. Heel onnodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:18 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Wize schreef:
De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.


Precies dit, en ook weer een MC die zijn bek niet kan houden. Beetje kansloos die vocals. Heel onnodig



Lol, sommige dingen moet je ook totaal niet met een flinke korrel zout pakken enzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:29 
 
Donateur

Oeffff... melody is wel geinig, maar vocals. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals zijn echt troep... best jammer, vond het anders best wel luisterbaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:24 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een anthem zeg, Wasted Penquinz helden.. Nou al zin in 11 mei.!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wize schreef:
De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:14 
 
Hardtraxxer

De MC weghalen en het is een leuk trackje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
De MC weghalen en het is een leuk trackje :thumbup:

Dit, leuk plaatje over de vocals luister ik gewoon heen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:46 
 
Hardtraxx Addict

De vocals voegen eigenlijk helemaal niks toe. Fijne melodie zoals altijd wel met WP, maar waar herken ik die melodie in de 2e climax toch van. Komt me bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 15:48 
 
Hardtraxxer

Toen de vocal "let's do this" erin kwam had ik het al gehad met de mc. Dat zeg je maar tegen jezelf voordat je het podium opgaat, niet in een (softe) track.
Melodie daarnaast wel lekker, zomers gevoel geeft het. Lijkt ook wel een beetje house invloed te hebben. (climax)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
De vocals voegen eigenlijk helemaal niks toe. Fijne melodie zoals altijd wel met WP, maar waar herken ik die melodie in de 2e climax toch van. Komt me bekend voor.

Hij doet mij in ieder geval herkennen aan een Noisecontrollers track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Kan normaal gesproken een Wasted Penguinz plaat prima hebben maar deze ligt me totaal niet en al helemaal met deze vocals :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker zomers nummertje, MC is verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Ze hadden iets zoveel beters kunnen neerzetten. Zeker dat dubstep elementje had voller gemogen.Met hun gevoel voor melodien, hadden ze een instrumentele track met een episch sfeertje en geweldige melodieuze opbouw kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals gewoonlijk :

Wize schreef:
De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer.


En deze keer zijn de lyrics ook belachelijk slecht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:48 
 
Hardtraxx Newbie

Track is weer typisch WP iig, kick matig, maar melodie ow zo fijn! als ze aan t eind omhoog pitchen is het beetje "uuuh wtf" momentje en MC voegt niks toe. Maar de melodie maakt heel veel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks aan dit. De melo's bij WP zijn meestal best lekker maar dit vind ik erg saai. Over de vocals en de kicks nog maar te zwijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Die pitch rond 3.50 :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 22:42 
 

Heerlijk! En de derde climax is meer dan top!
Fijn dat artiesten dit blijven maken naast de rauwe troep.
Wat de mc betreft, overbodig misschien maar niet hinderlijk. En het blijft een Anthem wat de meeste hier wss niet begrijpen.

love (L)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks