Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Artiest: Wasted Penguinz ft. MC Nolz

Track(s): Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)

Sample/video: View on YouTube
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Oninspirerende troep dit...
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Gratis track bij 1500 likes op facebook : http://www.facebook.com/wastedfestival
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Best lekker dit, al vind ik de drumbreaks niet heel mooi en lijkt de afmix een beetje apart. Verder wel lekker zomers op zich :)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Dat lyrics :lol:
Vind de melodie beetje 13/12. Kicks worden al beter maar verre van goed. Ben nog steeds niet overtuigt van Wasted Penguinz.
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Wize wrote:De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.
Precies dit, en ook weer een MC die zijn bek niet kan houden. Beetje kansloos die vocals. Heel onnodig
T
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2008
last seen May 2015
Nuracore wrote:
Wize wrote:De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer. En die lyrics zijn echt dramatisch.
Precies dit, en ook weer een MC die zijn bek niet kan houden. Beetje kansloos die vocals. Heel onnodig

Lol, sommige dingen moet je ook totaal niet met een flinke korrel zout pakken enzo ;)
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Oeffff... melody is wel geinig, maar vocals. :x
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Die vocals zijn echt troep... best jammer, vond het anders best wel luisterbaar :)
K
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Wat een anthem zeg, Wasted Penquinz helden.. Nou al zin in 11 mei.!!
Hardtraxxer
58 posts member since 2012
last seen Apr 2020
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
De MC weghalen en het is een leuk trackje :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 7 minutes ago
Goku wrote:De MC weghalen en het is een leuk trackje :thumbup:
Dit, leuk plaatje over de vocals luister ik gewoon heen. :)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
De vocals voegen eigenlijk helemaal niks toe. Fijne melodie zoals altijd wel met WP, maar waar herken ik die melodie in de 2e climax toch van. Komt me bekend voor.
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Toen de vocal "let's do this" erin kwam had ik het al gehad met de mc. Dat zeg je maar tegen jezelf voordat je het podium opgaat, niet in een (softe) track.
Melodie daarnaast wel lekker, zomers gevoel geeft het. Lijkt ook wel een beetje house invloed te hebben. (climax)
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 7 minutes ago
Kwisniks wrote:De vocals voegen eigenlijk helemaal niks toe. Fijne melodie zoals altijd wel met WP, maar waar herken ik die melodie in de 2e climax toch van. Komt me bekend voor.
Hij doet mij in ieder geval herkennen aan een Noisecontrollers track :P
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Kan normaal gesproken een Wasted Penguinz plaat prima hebben maar deze ligt me totaal niet en al helemaal met deze vocals :x
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Lekker zomers nummertje, MC is verschrikkelijk.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ze hadden iets zoveel beters kunnen neerzetten. Zeker dat dubstep elementje had voller gemogen.Met hun gevoel voor melodien, hadden ze een instrumentele track met een episch sfeertje en geweldige melodieuze opbouw kunnen maken.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Zoals gewoonlijk :
Wize wrote:De melodie vind ik zoals gewoonlijk bij WP weer erg fijn. Het enige waar ik me alleen aan irriteer zijn die slappe kicks van hun die alle kanten op gaan, bij dit nummer ook weer.
En deze keer zijn de lyrics ook belachelijk slecht :/
J
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen May 2015
Track is weer typisch WP iig, kick matig, maar melodie ow zo fijn! als ze aan t eind omhoog pitchen is het beetje "uuuh wtf" momentje en MC voegt niks toe. Maar de melodie maakt heel veel goed :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Niks aan dit. De melo's bij WP zijn meestal best lekker maar dit vind ik erg saai. Over de vocals en de kicks nog maar te zwijgen...
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Die pitch rond 3.50 :lol: :lol: :lol:
J
Heerlijk! En de derde climax is meer dan top!
Fijn dat artiesten dit blijven maken naast de rauwe troep.
Wat de mc betreft, overbodig misschien maar niet hinderlijk. En het blijft een Anthem wat de meeste hier wss niet begrijpen.

love (L)