Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie lijkt leuk :)
Ik denk dat dit weer een fijne luisterplaat word :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

Daar is een hele simpele reden voor ;)[/quote]

Denk dat hij er al te ver met zijn vuist in zit[/quote]

haha held :lol:

maar ja fessie ben benieuwd naar je reden ;)
en als jij dat wel mag, mag je van mij eigenlijk ook niet zeiken over andere die dat doen :)

edit: FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUU waarom doet die quote het nooit goed bij mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:27 
 
Artiest

Promo's lijkt me het meest waarschijnlijk "promo's"
Maar bij Wasted Penguinz heb je die wel snel te pakken overigens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is deze track echt masterlijk in hq.

De break is ook lekker zomers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 22:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
Denk dat hij er al te ver met zijn vuist in zit

haha held :lol:

maar ja fessie ben benieuwd naar je reden ;)
en als jij dat wel mag, mag je van mij eigenlijk ook niet zeiken over andere die dat doen :)


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Mickel Nielsen
The track Your Moment with Wasted Penguinz is that gonna be released on Fusion like Activated or on Scantraxx?
Citaat:
Code Black
Both fusion.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beter fusion, anders moeten ze weer de kick remuxxen ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.


Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
Daveytl schreef:
Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.


Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasen :/

Scantraxx releast toch zoveel meuk, meeste nummers interesseren me toch niet meer daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:44 
 
Hardtraxx Addict

_Padam schreef:
Daveytl schreef:
Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.


Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasen :/

David sonar & scantraxx? Of je bedoelt dat hij vroeger meuk heeft uitgebracht, of je leeft in een grotje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een zielige reacties hier weer zeg, echt jammer dat een aantal mensen het niveau hier op Hardtraxx zo hard naar beneden halen... en dan nog denken dat ze leuk zijn ook. :/

Om het nog maar even over de track te hebben: heerlijke melodie en een heerlijke synth! Ik ben benieuwd naar de rest, want daar kan ik in deze kwaliteit nog niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:59 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic. :cool:


Noem je voornamelijk talenten waar je vrijwel niets van hebt gehoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
_Padam schreef:
Daveytl schreef:
Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.


Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasen :/

David sonar & scantraxx? Of je bedoelt dat hij vroeger meuk heeft uitgebracht, of je leeft in een grotje xd


nee ik bedoelde dat ie dat heeft uitgebracht om maar even te staten dat ik scantraxx 80% meuk vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic. :cool:


krusaders zitten alllang niet meer bij scantraxx. Wpz maken epische melodieen, Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound. Shockerz heeft pas 1 release die ik persoonlijk heel vet vind , a-lusion heeft in he verleden ook genoeg vets uitgebracht. Ik vind dit out in the open wel beetje tegenvallen idd. over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers. Als je wilt dat dit forum seriues wordt genomen en niet bijnamen als ''haattraxx'' krijgt moet je de boel wat genuanceerder brengen. Per slot van rekening houdt je toch van hardstyle? jezus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Scantraxx divers en origineel? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

emmerick schreef:

krusaders zitten alllang niet meer bij scantraxx.

Oh, heb ik iets gemist?

emmerick schreef:
over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers. .

Ik ben het nog nooit zo oneens met iemand geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Gangsterdwerg schreef:
80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic. :cool:


krusaders zitten alllang niet meer bij scantraxx. Wpz maken epische melodieen, Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound. Shockerz heeft pas 1 release die ik persoonlijk heel vet vind , a-lusion heeft in he verleden ook genoeg vets uitgebracht. Ik vind dit out in the open wel beetje tegenvallen idd. over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers. Als je wilt dat dit forum seriues wordt genomen en niet bijnamen als ''haattraxx'' krijgt moet je de boel wat genuanceerder brengen. Per slot van rekening houdt je toch van hardstyle? jezus..

Ja, de Krusaders zijn nu gewoon verder gegaan met hun studie.
En zijn dus daarmee gestopt omdat ze het anders te druk hadden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:37 
 

Lyst schreef:
Scantraxx divers en origineel? :lol:


Ja we weten wel dat jij een appart geval bent. :P

Overigens, sinds wanneer zijn de Krusaders gestopt dan? Want ik dacht dat ik laatst hoorde in een radioshow (weet zo niet welke het was) dat ze weer volop bezig waren na een crash van hun computer etc?

Ofwat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Lyst schreef:
Scantraxx divers en origineel? :lol:


Ja we weten wel dat jij een appart geval bent. :P

Overigens, sinds wanneer zijn de Krusaders gestopt dan? Want ik dacht dat ik laatst hoorde in een radioshow (weet zo niet welke het was) dat ze weer volop bezig waren na een crash van hun computer etc?

Ofwat xd

Wil je anders beweren dan? Doe die oogkleppen toch af man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:47 
 
Artiest

Scantraxx heeft toch genoeg sublabels om zich origineel en divers te mogen noemen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Scantraxx heeft toch genoeg sublabels om zich origineel en divers te mogen noemen lijkt me.


Ja inderdaad.. Als er 1 divers is, is het Scantraxx wel.. Als je bekijkt wat er allemaal onder valt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is er divers aan dan? Ik denk dat geck-o in zijn eentje diverser is dan alle sublabels van scantraxx bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 18:51 
 
Hardtraxx Elite

idd ze hebben zoveel verschillende soorten artiesten dat je dat echt divers kan noemen van wasted penguinz tot gunz for hire. als je dat niet divers noemt dan vind je niks divers? Fusion is veel minder divers dan scantraxx, nu krijg ik allemaal gehaat over me heen omdat hier iedereen pro fusion is en tegen scantraxx maar het is wel zo. Bovendien vind ik het fijn dat iedereen bij scantraxx gewoon zelf produceert haast in tegenstelling tot fusion.

maar 9/10 mensen op dit forum zijn helaas niet objectief en dat is erg jammer.

Ik ben trouwens niet tegen fusion ofzo ,ik vind hun snelheid van releasen heel fijn. maar scantraxx wordt hiet tevaak afgekraakt onterecht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks