Melodie lijkt leuk
Ik denk dat dit weer een fijne luisterplaat word
Ik denk dat dit weer een fijne luisterplaat word
?SvonD wrote: Denk dat hij er al te ver met zijn vuist in zit
haha held![]()
maar ja fessie ben benieuwd naar je reden
en als jij dat wel mag, mag je van mij eigenlijk ook niet zeiken over andere die dat doen
Mickel Nielsen
The track Your Moment with Wasted Penguinz is that gonna be released on Fusion like Activated or on Scantraxx?
Code Black
Both fusion.
Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasenDaveytl wrote:Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.
Scantraxx releast toch zoveel meuk, meeste nummers interesseren me toch niet meer daarvan._Padam wrote:Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasenDaveytl wrote:Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.
David sonar & scantraxx? Of je bedoelt dat hij vroeger meuk heeft uitgebracht, of je leeft in een grotje_Padam wrote:Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasenDaveytl wrote:Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.
Noem je voornamelijk talenten waar je vrijwel niets van hebt gehoordGangsterdwerg wrote:80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic.
nee ik bedoelde dat ie dat heeft uitgebracht om maar even te staten dat ik scantraxx 80% meuk vind..WZY wrote:David sonar & scantraxx? Of je bedoelt dat hij vroeger meuk heeft uitgebracht, of je leeft in een grotje_Padam wrote:Nee want Scantraxx moet wel shit als a-lusion en david sonar releasenDaveytl wrote:Beter Scantraxx, Fusion moet dit soort shit niet releasen naar mijn mening.
krusaders zitten alllang niet meer bij scantraxx. Wpz maken epische melodieen, Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound. Shockerz heeft pas 1 release die ik persoonlijk heel vet vind , a-lusion heeft in he verleden ook genoeg vets uitgebracht. Ik vind dit out in the open wel beetje tegenvallen idd. over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers. Als je wilt dat dit forum seriues wordt genomen en niet bijnamen als ''haattraxx'' krijgt moet je de boel wat genuanceerder brengen. Per slot van rekening houdt je toch van hardstyle? jezus..Gangsterdwerg wrote:80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic.
Oh, heb ik iets gemist?emmerick wrote:
krusaders zitten alllang niet meer bij scantraxx.
Ik ben het nog nooit zo oneens met iemand geweestemmerick wrote: over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers. .
Ja, de Krusaders zijn nu gewoon verder gegaan met hun studie.emmerick wrote:krusaders zitten alllang niet meer bij scantraxx. Wpz maken epische melodieen, Anarchist is een hele goede nieuwkomer met een fjine sound. Shockerz heeft pas 1 release die ik persoonlijk heel vet vind , a-lusion heeft in he verleden ook genoeg vets uitgebracht. Ik vind dit out in the open wel beetje tegenvallen idd. over het algemeen vind ik scantraxx best divers produceren met originele nummers. Als je wilt dat dit forum seriues wordt genomen en niet bijnamen als ''haattraxx'' krijgt moet je de boel wat genuanceerder brengen. Per slot van rekening houdt je toch van hardstyle? jezus..Gangsterdwerg wrote:80% van Scantraxx kan sowieso beter stoppen met releasen. Krusaders, Wpz, Anarchist, Shockerz, A-Lusion. Man wat een braakstyle produceren die de laatste tijd. Vind de mainstream er niet echt op vooruitgaan bij dat label. Sorry is offtopic.
Ja we weten wel dat jij een appart geval bent.Lyst wrote:Scantraxx divers en origineel?
Wil je anders beweren dan? Doe die oogkleppen toch af man.JEFSKIII wrote:Ja we weten wel dat jij een appart geval bent.Lyst wrote:Scantraxx divers en origineel?
Overigens, sinds wanneer zijn de Krusaders gestopt dan? Want ik dacht dat ik laatst hoorde in een radioshow (weet zo niet welke het was) dat ze weer volop bezig waren na een crash van hun computer etc?
Ofwat
Ja inderdaad.. Als er 1 divers is, is het Scantraxx wel.. Als je bekijkt wat er allemaal onder valtDark Pact wrote:Scantraxx heeft toch genoeg sublabels om zich origineel en divers te mogen noemen lijkt me.