Nummertje om flink op weg te space!!

CiRiXxX wrote:Nummertje om flink op weg te space!!![]()
![]()
CiRiXxX wrote:Nummertje om flink op weg te space!!![]()
![]()
Wat een gelul.. Meteen weer een oordeel idd omdat er wasted p in de titel staat!WZY wrote:Ik hoor de wasted penguinzZzzZzz invloeden al weer, die standaard zang (of wat het in hemels naam moet voorstellen) met pitchkicks.
LOL, in de climax zitten toch echt de elementen die ik zeg... anders verwijs ik u ff door naar schoonenberg hoorcomfortTakenst wrote:Wat een gelul.. Meteen weer een oordeel idd omdat er wasted p in de titel staat!WZY wrote:Ik hoor de wasted penguinzZzzZzz invloeden al weer, die standaard zang (of wat het in hemels naam moet voorstellen) met pitchkicks.![]()
Er zitten in deze track GEEN pitch kicks maar gewoon een DIKKE reverse bass..
BOMB!!
Say whuuut?Takenst wrote:Wat een gelul.. Meteen weer een oordeel idd omdat er wasted p in de titel staat!WZY wrote:Ik hoor de wasted penguinzZzzZzz invloeden al weer, die standaard zang (of wat het in hemels naam moet voorstellen) met pitchkicks.![]()
Er zitten in deze track GEEN pitch kicks maar gewoon een DIKKE reverse bass..
BOMB!!

Ik hoor gewoon een lekkere zweverige synth hoor, zoals ook @ activated. Heerlijk gevoelDaveytl wrote:Weer dat beroerde gegil![]()
Idd, zieligDaveytl wrote:Weer dat beroerde gegil![]()
emmerick wrote:melodiebazen
Precies, helemaal gelijk! De producer heeft een eigen sound waar jij van houd.Spablauw wrote:Wat ik weer weinig begrijp is wat jullie lullen over diversiteit van artiesten?
Als 100 artiesten nu elk veel platen uitbrengen in elk hun eigen stijl is er toch diversiteit genoeg...
Liever dat die 100 artiesten elk doen waar ze goed in zijn, dan dat ze voor elk nummer een totaal nieuwe stijl uit te pluizen ...
Er is aanbod genoeg maar ik denk dat de vraag hier soms wat overdreven is
Eigen sound is nog geen ander genre, beetje scheve vergelijkingRoellos wrote:Precies, helemaal gelijk! De producer heeft een eigen sound waar jij van houd.Spablauw wrote:Wat ik weer weinig begrijp is wat jullie lullen over diversiteit van artiesten?
Als 100 artiesten nu elk veel platen uitbrengen in elk hun eigen stijl is er toch diversiteit genoeg...
Liever dat die 100 artiesten elk doen waar ze goed in zijn, dan dat ze voor elk nummer een totaal nieuwe stijl uit te pluizen ...
Als Frans Duijts ineens ging rappen, zou die ook al z'n fans verliezen.
ja oke beetje overdreven vergelijkingAlmighty wrote:Eigen sound is nog geen ander genre, beetje scheve vergelijkingRoellos wrote:Precies, helemaal gelijk! De producer heeft een eigen sound waar jij van houd.Spablauw wrote:Wat ik weer weinig begrijp is wat jullie lullen over diversiteit van artiesten?
Als Frans Duijts ineens ging rappen, zou die ook al z'n fans verliezen.
Idd stel je voor dat Headhunterz, Wildstylez etc. ineens met Theracords sounds komen, dan krijgen we daar weer gehuil over.Spablauw wrote:Wat ik weer weinig begrijp is wat jullie lullen over diversiteit van artiesten?