Last edited by Festuca on 31 Jan 2012 00:37, edited 2 times in total.
Related topics
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Activated / Your Moment (FUSION140)
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Activated (Code Black Edit)
- View the latest post: Wasted Penguinz Feat. MC Nolz - Let's Get Wasted (Wasted Festival Anthem 2013 DJ Mix)
- View the latest post: Wasted Penguinz ft. MC Nolz - Let's Get Wasted (Official Wasted Festival Anthem 2013)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Klinkt op eerste gehoor al veel orgineler dan Activated.
-
NHardtraxxer
- 123 posts member since 2008
- last seen Jul 2015
wat een heerlijke zweefplaat is dit! 
Heerlijk zweverig weer. I
WP en Code Black.
Wow dit klinkt alweer op het eerste gehoor donders mooi,
ben nu alleen nog benieuwd naar de intro 
klinkt weer lekker hoor, heel erg benieuwd naar de preview! 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
melodiebazen 
-
QHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
Dat klinkt toch verdomd lekker 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
waar zijn de penguinz haterz ineenkeer?? haha dit vind ik nou vet 
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
Waaaaauh!!! Hoop dat de 2 nummers van deze snel gereleased worden!!!
Die reageren niet, dus hopelijk krijg je niet een verdraaid beeld nu.Wildstylerz wrote:waar zijn de penguinz haterz ineenkeer??
Last edited by Oxbow on 03 Jan 2012 23:01, edited 1 time in total.
-
J
Wat een helden, geweldig hoeveel emotie en gevoel hun in een track stoppen.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik ''hoop'' dat iedereen hier tracks beoordeeld op de track zelf. En niet of je een artiest wel of niet mag.Wildstylerz wrote:waar zijn de penguinz haterz ineenkeer?? haha dit vind ik nou vet
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
hheh laten we het hier dan goed houdeemmerick wrote:Ik ''hoop'' dat iedereen hier tracks beoordeeld op de track zelf. En niet of je een artiest wel of niet mag.Wildstylerz wrote:waar zijn de penguinz haterz ineenkeer?? haha dit vind ik nou vet
Of je wacht gewoon tot je meer hoort dan alleen een melodietje, uit de rest van de track kun je nog helemaal niets opmaken. 
Last edited by Lyst on 04 Jan 2012 10:43, edited 1 time in total.
hier kan ik dus echt niks uit op maken hoor
sorry maar je hoort geen ruk, hoe kan je dan horen hoeveel gevoel er in zit 
Ik kan er ook nog niks uit opmaken, maar hoor wel al weer van dat irritante geschreeuw er door heen...
Wasted Penguinz fanboys vinden het toch wel goed._Padam wrote:sorry maar je hoort geen ruk, hoe kan je dan horen hoeveel gevoel er in zit
Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ik hoor de wasted penguinzZzzZzz invloeden al weer, die standaard zang (of wat het in hemels naam moet voorstellen) met pitchkicks. 
Hou toch op joh hahaha, deze kwaliteit en nu al zeiken over pitchkicks alleen omdat er Wasted Penguinz in de titel staat?WZY wrote:met pitchkicks.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
heldFestuca wrote:Ja tuurlijk en als het een b-front filmpje is waar je alleen maar DUnnggdunngggrrr hoort is het: oh ja! ik hoor de b-front invloeden al dit wordt weer een toppertje... uit dit filmpje hier kan je wel degelijk iets uit opmaken.