Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is net zo'n plaatje waar je gewoon even met je handjes van de mixer en cdj's af moet blijven. Haalt het hele sfeertje van de plaat er uit vind ik.

On-topic: klinkt weer gruwelijk lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die uithalen in de melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dit is net zo'n plaatje waar je gewoon even met je handjes van de mixer en cdj's af moet blijven. Haalt het hele sfeertje van de plaat er uit vind ik.


Precies :D klinkt ook nog eens voor geen meter, teaser uit de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die TBA vind ik veel vetter dan deze. Vind dit eigenlijk maar saai als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Niet zo supervet als verwacht na de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een held blijft het, Genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Die TBA vind ik veel vetter dan deze. Vind dit eigenlijk maar saai als ik eerlijk ben.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch pure hardstyle, als je dit niet vet vind... pff jezus wat een energie in die climax, niet normaal! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 11:42 
 
Hardtraxx Newbie

Werd tijd. Sinds Virus weer een redelijke plaat gebouwd.
Good job... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DiederikBlock schreef:
Werd tijd. Sinds Virus weer een redelijke plaat gebouwd.
Good job... ^^

Je vind Mysterias niks? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

JeftaElachouri schreef:
DiederikBlock schreef:
Werd tijd. Sinds Virus weer een redelijke plaat gebouwd.
Good job... ^^

Je vind Mysterias niks? :oh:


en undiscovered?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:


Vet. :love:

Copyright strike, gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
DiederikBlock schreef:
Werd tijd. Sinds Virus weer een redelijke plaat gebouwd.
Good job... ^^

Je vind Mysterias niks? :oh:


Mysterias heb ik ook nooit wat gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
JeftaElachouri schreef:
DiederikBlock schreef:
Werd tijd. Sinds Virus weer een redelijke plaat gebouwd.
Good job... ^^

Je vind Mysterias niks? :oh:


Mysterias heb ik ook nooit wat gevonden.


:oh: :oh: :oh: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

miss iemand die heb nog in redelijke kwaliteit wil horen.. ik zie dat hij er al een keer afgehaald is maarja had m al geupload. ik zie wel waar t schip strand
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:24 
 
Hardtraxxer

Doet me helemaal niks deze plaat. Minste plaat van bfront tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 11:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://tvblik.nl/barend-en-wijnand/17-oktober-2014
@30.29
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Van wie komen die strikes dan?
Aangezien B-Front geen onderdeel meer is van Fusion.

Kun je niet zien op soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een sfeer weer! Bij zijn vorige tracks (op decibel anthem remix na) kreeg ik die sfeer niet meer zo mee. Hiermee pakt hij me weer helemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom een b-front pareltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop dat Ran-D of Crypsis deze gaat draaien op Qlimax, wat een sfeer heeft deze plaat! Kippenvel overal als je deze live hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:55 
 
Hardtraxx Elite

Leuk man. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks