Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: B-Front

Track(s): Blackness

Sample/video:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was zo verschrikkelijk vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ja geweldig weer. Kwam ook voorbij tijdens B-Freqz op de main. Bob is lekker bezig de laatste tijd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:30 
 
Hardtraxx Addict

Is niet echt duidelijk, maar van wat ik hoor klinkt het weer goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere track, ook lekkere set, B-front doet het altijd goed bij mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hier al wat meer over bekend? Whow die kickrolls in die tweede climax zijn trouwens echt mega vet zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel goed zo op het eerste gehoor, krijg alleen wel een beetje een mysterias 2.0 idee erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front - Blackness

Bron: FB B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 04:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waar haalt ie het toch elke keer vandaan, gewoon kippenvel van een LQ filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hier geen genoeg van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt op LQ alweer schitterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob is de enige producer zo'n beetje die goed gebruik maakt van pitchkicks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:19 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Bob is de enige producer zo'n beetje die goed gebruik maakt van pitchkicks :thumbup:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
tomac schreef:
Bob is de enige producer zo'n beetje die goed gebruik maakt van pitchkicks :thumbup:


:lol:


Hij heeft gewoon gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:23 
 
Hardtraxx Elite

tomac schreef:
Bob is de enige producer zo'n beetje die goed gebruik maakt van pitchkicks :thumbup:

Noisecontrollers doet het op dat gebied ook prima.. en Adaro ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:27 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Alternative schreef:
tomac schreef:
Bob is de enige producer zo'n beetje die goed gebruik maakt van pitchkicks :thumbup:


:lol:


Hij heeft gewoon gelijk.


Jij vindt dat hij gelijk heeft. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
chas1n schreef:
Alternative schreef:

:lol:


Hij heeft gewoon gelijk.


Jij vindt dat hij gelijk heeft. :thumbup:


En jij lacht om zijn mening omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:34 
 
Hardtraxxer

Ik dat niet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als je het niet met iemands mening eens bent, lach je hem uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rwd schreef:
klinkt wel goed zo op het eerste gehoor, krijg alleen wel een beetje een mysterias 2.0 idee erbij.

Heeft ook veel overeenkomsten met Undiscovered. Maar dit is wederom een heerlijke plaat van Bob!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:33 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Dus als je het niet met iemands mening eens bent, lach je hem uit?


Lijkt me een retorische vraag. Maar om te verduidelijken lach ik hem gewoon uit omdat hij iets belachelijks zegt in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister in HQ gehoord op indicator. Jezus mina wat een stukje porno dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
patrickjeb schreef:
Dus als je het niet met iemands mening eens bent, lach je hem uit?


Lijkt me een retorische vraag. Maar om te verduidelijken lach ik hem gewoon uit omdat hij iets belachelijks zegt in mijn ogen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alternative schreef:
patrickjeb schreef:
Dus als je het niet met iemands mening eens bent, lach je hem uit?


Lijkt me een retorische vraag. Maar om te verduidelijken lach ik hem gewoon uit omdat hij iets belachelijks zegt in mijn ogen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 22:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja leuk plaatje maar het is niet iets nieuws van Bob zijn kant of zo. Doet me heel veel denken aan Mysterias.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks