Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:38 
 

Wat een parel weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke clip :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke schijf hoor! :drool:
Clip doet me denken aan American Horror Story. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:12 
 

Op de climax na weet die me niet te pakken, nouja gelukkig is dat ook het belangrijkste stuk in een track imo

leuke clip inderdaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:19 
 
Hardtraxxer

Echt een pareltje weer :love: Die opbouw naar die climax is zo kippenvel, en vervolgens die scherpe screech voordat de melodie opkomt. + die kickrolls in 2de climax :drool:

Persoonlijk voor mij 1 van de beste B-front solo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:21 
 
Hardtraxxer

Dubbele post
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vet gedaan !!! Zeker niet m'n favoriete plaat, maar wel weer heel erg gaaf! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch een gave plaat. Climax mag langer duren van mij en een kortere break graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeeeel dikke sfeer etc.

Alleen die kicks kunnen echt niet :/
Bij de Verona remix kwam er opzich nog wel een stevige kick, maar daar staat hij te hard op de achtergrond.
Hier staat hij dan wel op de voorgrond, maar is hij gewoon niet hard genoeg imo.

Een kick zoals in Mysterias/ Blackout remix is wat ik verwachtte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit kicks + het hele nummer zeer nice.

Alleen de videoclip heeft zoveel bijgeluiden dat ik gewoon niet lekker naar het nummer kan luisteren, de hele tweede climax wordt verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
Alleen de videoclip heeft zoveel bijgeluiden dat ik gewoon niet lekker naar het nummer kan luisteren, de hele tweede climax wordt verpest.


Hier stoor ik me ook aan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze radio edit moet je dan luisteren:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin deze steeds meer te waarderen. Die sfeer in de break en de opbouw naar de climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front - Blackness (ROUGH001) will be released on May 6th!

Aldus Roughstate op FB. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
B-Front - Blackness (ROUGH001) will be released on May 6th!

Aldus Roughstate op FB. :)


en reactie er onder dat hij samen met Witch komt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/b-front-blackness-witch-rough001-t50102.html ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks