Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 01:28 
 
Hardtraxx Newbie

doet mij meer denken aan undiscovered..

Edit: Klinkt voor wat ik kan horen zo in LQ wel vet, even wachten op HQ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soo...dit klinkt echt hemels lekker :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe doet ie dat toch elke keer weer.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 18:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hoe doet ie dat toch elke keer weer.. :loving:


Door hetzelfde als de vorige keer doen en de melodie wat te veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Paling schreef:
Hoe doet ie dat toch elke keer weer.. :loving:


Door hetzelfde als de vorige keer doen en de melodie wat te veranderen.


Hahaha idd dit :lol: En toch blijft het keer op keer vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 16:16 
 
Hardtraxxer

Deze plaat deed me zaterdag weer kippenvel bezorgen :woot: Die break :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op LQ klinkt dit al errug fijn! :loving: Kickrolls, break! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 11:42 
 
Hardtraxx Addict

Deze pakt me toch nog niet helemaal. Misschien wat vaker horen nog. Vind de melodie niet zo gaaf als bijvoorbeeld Undiscovered of Mysterias. Kickrolls zijn wel weer ziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag weer live gehoord, Wat een vies dikke plaat is het weer!
Sfeer, kickrolls, climax, ik kreeg er enorme kippenvel van! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks dat B-Front al ongeveer 4 jaar hetzelfde nummer lijkt te maken klinkt het toch weer super vet! Wat bijv. Donkey Rollers niet meer doen de laatste jaren, doet hij wel: een enorme sfeer in zijn tracks neerzetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die handbewegingen op 2:26 :woot: :P Plaat is weer erg dik (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezuschristus, wat een energie in die climax! Ook hoe die gast zelf losgaat is echt ongevenaard vet.. Kan niet wachten om deze hq te hebben!!! :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg vet dit!

Hulde voor de persoon die de keuze heeft kunnen maken tussen filmen en door de grond heen stampen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De gun factor is wel weer extreem hoog hier maar het is zeker geen slechte plaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Die handbewegingen op 2:26 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 00:51 
 

Ventrue schreef:
De gun factor is wel weer extreem hoog hier maar het is zeker geen slechte plaat ^^

Dit :P . Wel een goeie plaat overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat weer. Die kicks van m zijn echt lekker altijd :thumbsup:

Hij mag van mij wel z'n setjes vullen met platen als Mysterias, Undiscovered en nu Blackout, Tormented, R.E.M. Sleep en die nieuwe TBA. Wat een gruwelijke sfeer en energie zit er in die nummers!!! Heerlijk gewoon :worship:

Vet hoe Bob zelf ook altijd compleet los gaat achter de draaitafel. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 10:45 
 
Hardtraxx Addict

Zeker lekkere track!! al vind ik em niet zo heel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 12:57 
 
Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
Zeker lekkere track!! al vind ik em niet zo heel bijzonder

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front op dit moment toch wel top favoriet onder de hard traxxers zie ik, en ook zeker bij mij :thumbup:
Deze man stelt zeer zeer zelden teleur (eigenlijk nooit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front is en blijft de opperbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 14:25 
 
Hardtraxxer

Toch wel knap met 1 track per jaar die ook nog eens bijna hetzelfde klinkt als de track het jaar ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
Toch wel knap met 1 track per jaar die ook nog eens bijna hetzelfde klinkt als de track het jaar ervoor.


Liever 1 track per jaar die een beetje op de track van het vorige jaar lijkt, dan ieder jaar 8/9 platen uitbrengen die allemaal op elkaar lijken. (TBY/TNT,Frontliner, Moridin, alle andere tracks vol met schreeches)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks