Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is trouwens een iets betere kwaliteit zonder Psycho erdoorheen :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:11 
 

https://soundcloud.com/supersizeddotnl/5-e-force

40.45 beste kwaliteit tot nu toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:27 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: , hoop er maar niet op dat ie lang online blijft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAUW wat een super vette track is dit toch zeg! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze ging ook zo lekker op Superbash! Wat een lekkere plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn.. krijg elke keer weer kippevel als k m hoor. :loving:

Die opbouw naar de melodie, de melodie zelf en kickrolls in de 2e climax, echt geniaal weer. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 22:05 
 

maar even, dit is toch weer hetzelfde trucje? Het klinkt wel vet, maar niet echt boeiend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 05:00 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
maar even, dit is toch weer hetzelfde trucje? Het klinkt wel vet, maar niet echt boeiend...

Ik deel deze mening 100%, lekkere track om naar te luisteren maar ik vind dit verder niet echt mega interessant. Heb dit al zo vaak gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben enorme fan van B-front en vind dit ook wel vet opzich, maar blaast me niet meer zo weg als eerder. Weer hetzelfde trucje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 12:12 
 
Hardtraxxer

Een van zn minste tracks tot nu toe helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:17 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het gewoon weer een heel lekkere B-Front plaat. Goede korte kicks eronder ook :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat live, maar de kick had van mij wel net wat meer pit mogen hebben. Die lage kick is wel erg lekker trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutzooi, nu ben ik helemaal gewend aan die vocals van psycho er doorheen.. hoe klote dat ook klonk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer hetzelfde stijltje, opzich geen groot probleem maar de sounds zijn ook niet echt vernieuwend en het pakt me ook niet, dus voor mij geen succes deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 17:55 
 

yowan schreef:
Kutzooi, nu ben ik helemaal gewend aan die vocals van psycho er doorheen.. hoe klote dat ook klonk..

:lol: Heb t ook telkens in mn kop als ik 'm hoor nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit is hem niet voor mij. Lijkt wel een mengelmoes van al zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nee, dit is hem niet voor mij. Lijkt wel een mengelmoes van al zijn platen.

Zo'n idee kreeg ik ook, vind deze niet zo tof als andere B-Front solo's op de een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Nee, dit is hem niet voor mij. Lijkt wel een mengelmoes van al zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:03 
 
Hardtraxxer

vind dit wel prima en zoals altijd een vette melo weer! Alleen.. waar zijn die kicks zoals bij z'n blackout remix ? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:09 
 

HQ :drool:


1e track
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:13 
 
Hardtraxxer

Wilde em net posten, heerlijk! die kickroll in die 2e climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:22 
 

Gave plaat hoor met name die kickroll :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De videoclip staat online :thumbsup:
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks