Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 23:01 
 
Hardtraxx Newbie

Deze ging zoo heerlijk in de loudness area :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Q-Base:



Wat een zieke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Dit zou zomaar zijn nieuwe Mysterias kunnen zijn, klinkt écht goed ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké. Laat deze vrijdag bij On The Go maar horen. Klinkt heel interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel bij een LQ, daar kan alleen die rooie voor zorgen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snel HQ hopelijk.. heerlijke plaat.

Off: waarom staat iedereen zo ongelofelijk stil op dat filmpje van Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Snel HQ hopelijk.. heerlijke plaat.

Off: waarom staat iedereen zo ongelofelijk stil op dat filmpje van Q-Base?

Ten eerste was het feest toen al zo'n 12 uur aan de gang, niet iedereen houdt zo'n feest 14 uur lang losgaand vol. Ten tweede vinden sommige mensen het fijner om stil te staan tijdens een spacey plaatje als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bizar, de enigste artiest waar ik nog enthousiast van wordt, en hoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart, E-Force draaide hem afgelopen zaterdag op supersized raw. Vond ik overigens totaal niet erg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:56 
 
Hardtraxxer

B-Front in z'n aller puurste vorm :worship: Doet uiteraard veel denken aan Myserias, maar das geen ramp. Wat een knaller weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Kippenvel bij een LQ

Dit, wat verschrikkelijk dik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 17:21 
 

jezus Christus wat een ongelooflijke sfeer weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Apart, E-Force draaide hem afgelopen zaterdag op supersized raw.


Waarom is dat apart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap alle lof niet zo, vind t eigenlijk een vrij zwakke plaat zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:09 
 
Hardtraxxer

B-front poept me een partij pareltjes uit. Lijkt wel kunst :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

Wat briljant!! gaat die gast ooit nog een kutplaat maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Snap alle lof niet zo, vind t eigenlijk een vrij zwakke plaat zelfs.


Zat al te wachten tot iemand dit ging zeggen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:42 
 

Eigenlijk is Hardtraxx een soort Army of the Radical maar dan van B-Front :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, leuke vergelijking wel, maar ik durf te wedden dat bijna niemand van hier met een B-Front vlag en B-Front shirt naar een feest gaat.

Maar geef nou toe, B-Front is gewoon dé eindbaas van Hardstyle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben verliefd op deze track, wat een prachtige track
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:52 
 

Daveytl schreef:
Haha, leuke vergelijking wel, maar ik durf te wedden dat bijna niemand van hier met een B-Front vlag en B-Front shirt naar een feest gaat.

Maar geef nou toe, B-Front is gewoon dé eindbaas van Hardstyle :D

Haha ja hij is ook mijn nummer 1 hoor, daar niet van. Ik vind alleen dat alles waar B-Front voor staat hier wel erg snel de hemel in wordt geprezen. Meestal is het ook terecht, maar soms..... Verder bedoel ik er niks flauws mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maar geef nou toe, B-Front is gewoon dé eindbaas van Hardstyle :D


Ze-ker we-ten :love:

Is en blijft de opperbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 14:23 
 

Live gehoord op Supremacy, kippenvel tot op het bot :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran



@ 50:50 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 18:46 
 

:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks