Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 09:48 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front = held wat een zalige plaat weer ! :worship: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Epische plaat, goed hard :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Q-Dominic, 1 woord, held. :worship:


Inderdaad wat een betoog, kan mezelf helemaal vinden in je argumenten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

algemeen/discussie-topic-t11071-1025.html#p972884
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:19 
 
Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Q-Dominic, 1 woord, held. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
dawasiknie schreef:
Hij is wel leuk, maar verre van de beste plaat van het jaar ofzo.

Wat vind jij tot nu toe dan? :)

Weet ik eigenlijk niet echt want er springt er nog geen een echt uit dit jaar vind ik. Geck-E - Soul Train staat bij mij ver bovenaan maar dat is niet echt hardstyle. Toppers dit jaar tot nu toe vind ik Bitch, Fuck The Fake Shit remix, Distorted remix en Stash.

Nu ik dit lijstje zo bekijk komt dit er misschien wel een beetje bij in de buurt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfde hier eigenlijk ben ook zeer benieuwd naar Italian Tribute maar vind Mysterias tot nu toe erg interessant voor een voorlopige titel ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geniaal dit.. wat een gevoel weer in deze plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:06 
 

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt niet uit hoevaak ik deze luister, elke keer is het kippenvel weer metersdik als die break begint :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Maakt niet uit hoevaak ik deze luister, elke keer is het kippenvel weer metersdik als die break begint :loving:

Echt he, zo mooi dat muziek zoiets met je doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Mr Lellebel schreef:
Jolle schreef:
Maakt niet uit hoevaak ik deze luister, elke keer is het kippenvel weer metersdik als die break begint :loving:

Echt he, zo mooi dat muziek zoiets met je doet :P


Ik heb dat bijna altijd met b-front tracks , maar dan wel live :D Achter de pc vind ik zijn tracks vaak wat leeg klinken maar live is die sfeer altijd zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict

Dit nummer is zo ongelofelijk lekker NIET NORMAAL :worship: :worship: En hoe die ook zo mooi losgaat achter die tafel, gewoon een eindbaas deze man. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:22 
 
Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:


kippenvel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:47 
 

'Fusion staat bekend om de wat hardere hardstyle'. Hmm, merk ik niet echt meer.

De track Mysterias is echt ongelofelijk vet. De pitchkicks storen me totaal niet. Voor mij is het tot nu toe de beste hardstyle track van het jaar, terwijl hij nog niet gereleased is. Wat duurt dat trouwens lang, weer een Fusion kwaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een meesterwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals eerder gezegd,
dawasiknie schreef:
Hij is wel leuk, maar verre van de beste plaat van het jaar

Wordt er niet echt warm van eerlijk gezegd ..
Jammer van die Pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks voegen hier juist erg veel toe vind ik. Voor mij ook de beste van het jaar tot nu toe. Zal B-Front de Track of the Year voor de 3e keer op rij winnen? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxxer

Grozny schreef:
Echt een meesterwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Echt een meesterwerk :worship:

Inderdaad! B-Front weet weer net zoals met Virus, Inner Creativity, en Face The Truth gevoel in een plaat te leggen :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Echt een meesterwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
Wildstylerz schreef:
filmpje


kippenvel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 22:11 
 

Wat ging ie zaterdag weer lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:43 
 

Na 4x live te hebben gehoord vond ik hem nog steeds niks, maar na Dreamfields opeens helemaal verkocht :woot:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks