Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:28 
 

Is toch logisch naarmate je hem meer luistert? :D
Ik beluister hem thuis niet in de hoop dat ik hem live nog een paar keer hoor zonder hem zat te worden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja is ook zo, maar de écht geweldige nummers kan ik blijven luisteren, zoals dit jaar o.a. Never Fall Asleep, Endure The Moment & So High. Ik dacht dat ik dat bij deze ook zou hebben maar uiteindelijk dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:37 
 

Ja snap wel wat je bedoelt.

Ik vind het trouwens jammer dat het allemaal zo lang duurt met deze track. Sowieso is B-Front niet de snelste met produceren. Niets mis mee, want het is altijd helemaal in orde en zijn tracks vervelen nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het ergens wel leuk dat hij uitlekt. Toch een signaal naar fusion dat ze best wel eens op mogen schieten met releasen. Schiet nou maar op met tracks als Necropsy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ja snap wel wat je bedoelt.

Ik vind het trouwens jammer dat het allemaal zo lang duurt met deze track. Sowieso is B-Front niet de snelste met produceren. Niets mis mee, want het is altijd helemaal in orde en zijn tracks vervelen nooit.


B-Front heeft nu ook al meerdere nieuwe platen liggen, maar die draait hij nog niet, omdat anders iedereen ze te snel beu zijn. Denk dat ze eerder niet al te snel met releasen van zijn tracks zijn haha. Mysterias draaide hij voor het eerst op reverze dit jaar (dat was in maart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Schiet nou maar op met tracks als Necropsy...

Die gaat toch niet komen. Vind het inderdaad ook jammer voor Bob. Deze komt alsnog in mijn top 10 van dit jaar, vind vooral de mid-intro echt fenomenaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:20 
 

iMark schreef:
Vind het ergens wel leuk dat hij uitlekt. Toch een signaal naar fusion dat ze best wel eens op mogen schieten met releasen. Schiet nou maar op met tracks als Necropsy...


Necropsy komt free. (Meende ik ergens gelezen te hebben hier?)

En dat deze uitlekt, vind het jammer voor onze B-Front, maar moet Fusion maar tempo gaan maken met releasen, want begint net Scantraxx te worden.

Als je ziet wat Slim Shore oa nog klaar heeft liggen, Toneshifterz etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap fusion gewoon totaal niet. Er licht zoveel klaar om gereleased te worden. Als je dan 10 weken lang, elke week een track released, dan heb je gewoon een flinke inhaalslag gemaakt, en kan je weer een beetje blanco verder gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ik snap fusion gewoon totaal niet. Er licht zoveel klaar om gereleased te worden. Als je dan 10 weken lang, elke week een track released, dan heb je gewoon een flinke inhaalslag gemaakt, en kan je weer een beetje blanco verder gaan.

Ja of waarom doen ze er niet gewoon meerdere tracks tegelijk, snap dat eigenlijk niet zo, is dat duurder om te doen waardoor ze inkomsten mislopen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:42 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
iMark schreef:
Ik snap fusion gewoon totaal niet. Er licht zoveel klaar om gereleased te worden. Als je dan 10 weken lang, elke week een track released, dan heb je gewoon een flinke inhaalslag gemaakt, en kan je weer een beetje blanco verder gaan.

Ja of waarom doen ze er niet gewoon meerdere tracks tegelijk, snap dat eigenlijk niet zo, is dat duurder om te doen waardoor ze inkomsten mislopen? :/


Nee wordt er minder verkocht denk ik. Fusion heeft ook een tijd iedere week een release gedaan, maar nu is het trager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Wat. Een. Bazentrack. :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Screeches in de outro geven me keer op keer kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij komt hij komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite

Echt een geweldige track vind alleen dat de kicks er niet helemaal mooi uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Hij komt hij komt :P


Bijna twee maanden te laat, balen voor Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de 2e mid-intro is eruit gehaald.

jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Staat nu in de release sectie.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks