N
Is toch logisch naarmate je hem meer luistert? :D
Ik beluister hem thuis niet in de hoop dat ik hem live nog een paar keer hoor zonder hem zat te worden haha.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Ja is ook zo, maar de écht geweldige nummers kan ik blijven luisteren, zoals dit jaar o.a. Never Fall Asleep, Endure The Moment & So High. Ik dacht dat ik dat bij deze ook zou hebben maar uiteindelijk dus niet.
N
Ja snap wel wat je bedoelt.

Ik vind het trouwens jammer dat het allemaal zo lang duurt met deze track. Sowieso is B-Front niet de snelste met produceren. Niets mis mee, want het is altijd helemaal in orde en zijn tracks vervelen nooit.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Vind het ergens wel leuk dat hij uitlekt. Toch een signaal naar fusion dat ze best wel eens op mogen schieten met releasen. Schiet nou maar op met tracks als Necropsy...
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nerazzurro93 wrote:Ja snap wel wat je bedoelt.

Ik vind het trouwens jammer dat het allemaal zo lang duurt met deze track. Sowieso is B-Front niet de snelste met produceren. Niets mis mee, want het is altijd helemaal in orde en zijn tracks vervelen nooit.
B-Front heeft nu ook al meerdere nieuwe platen liggen, maar die draait hij nog niet, omdat anders iedereen ze te snel beu zijn. Denk dat ze eerder niet al te snel met releasen van zijn tracks zijn haha. Mysterias draaide hij voor het eerst op reverze dit jaar (dat was in maart)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
iMark wrote:Schiet nou maar op met tracks als Necropsy...
Die gaat toch niet komen. Vind het inderdaad ook jammer voor Bob. Deze komt alsnog in mijn top 10 van dit jaar, vind vooral de mid-intro echt fenomenaal.
J
iMark wrote:Vind het ergens wel leuk dat hij uitlekt. Toch een signaal naar fusion dat ze best wel eens op mogen schieten met releasen. Schiet nou maar op met tracks als Necropsy...
Necropsy komt free. (Meende ik ergens gelezen te hebben hier?)

En dat deze uitlekt, vind het jammer voor onze B-Front, maar moet Fusion maar tempo gaan maken met releasen, want begint net Scantraxx te worden.

Als je ziet wat Slim Shore oa nog klaar heeft liggen, Toneshifterz etc.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik snap fusion gewoon totaal niet. Er licht zoveel klaar om gereleased te worden. Als je dan 10 weken lang, elke week een track released, dan heb je gewoon een flinke inhaalslag gemaakt, en kan je weer een beetje blanco verder gaan.
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
iMark wrote:Ik snap fusion gewoon totaal niet. Er licht zoveel klaar om gereleased te worden. Als je dan 10 weken lang, elke week een track released, dan heb je gewoon een flinke inhaalslag gemaakt, en kan je weer een beetje blanco verder gaan.
Ja of waarom doen ze er niet gewoon meerdere tracks tegelijk, snap dat eigenlijk niet zo, is dat duurder om te doen waardoor ze inkomsten mislopen? :/
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Fusionmania wrote:
iMark wrote:Ik snap fusion gewoon totaal niet. Er licht zoveel klaar om gereleased te worden. Als je dan 10 weken lang, elke week een track released, dan heb je gewoon een flinke inhaalslag gemaakt, en kan je weer een beetje blanco verder gaan.
Ja of waarom doen ze er niet gewoon meerdere tracks tegelijk, snap dat eigenlijk niet zo, is dat duurder om te doen waardoor ze inkomsten mislopen? :/
Nee wordt er minder verkocht denk ik. Fusion heeft ook een tijd iedere week een release gedaan, maar nu is het trager.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wat. Een. Bazentrack. :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Screeches in de outro geven me keer op keer kippenvel.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
View on YouTube
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Hij komt hij komt :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Echt een geweldige track vind alleen dat de kicks er niet helemaal mooi uitkomen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
D-tone wrote:Hij komt hij komt :P
Bijna twee maanden te laat, balen voor Fusion.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
En de 2e mid-intro is eruit gehaald.

jammer..
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Staat nu in de release sectie.